לכל הכותבים שקשרו פה את הפיגוע

Conquistador

New member
לכל הכותבים שקשרו פה את הפיגוע

לתנועת מחירים, ציפיה לירידה והשתוממות לעליות, למה ללכת רחוק, הסתכלו מה קרה לנסדאק לאחר פיגוע התאומים, אם אני זוכר נכון ואני כבר הולך לבדוק, הפיגוע היתה נקודת השפל ממנה החלו המחירים לעלות לראלי של מספר שבועות. זוכר נכון? אם טעיתי תקנו אותי.
 
"אירועים חצוניים"

בד"כ אירועים חיצוניים שליליים,מוציאים ידיים חלשות מהשווקים. ככה קורה אצלנו אחרי פיגועים וכך קרה בניורק אחרי התאומים. כעיקרון הכל קשור וסובב את הסביבה הטכנית . אם מגיעים ארועים שליליים בסביבה שוורית ,השוק עשוי להמשיך לעלות. אם הם מגיעים בסביבה דובית,השווקים עשויים להמשיך לרדת. הסביבה הטכנית בעצם מגלמת את עוצמת הקונים או המוכרים. באין קונים זה מעיד על כך שרמת המחירים גבוהה. באין מוכרים זה מעיד על כך שרמת המחירים נמוכה. בזמנו,לאחר התאומים, ניורק יצאה למסע עליות כאשר ברקע הייתה פעולה צבאית באפגניסטן. כיום השווקים הגיבו לפיגוע בספרד,אך לא בטוח שלא היו מגיעים לרמה בה הם נימצאים אילולא הפיגוע. הפיגוע סך הכל היה זרז להגיע ליעד מחירים. אם אנו בתחתית או לא העתיד יגיד. דוביד
 

menimor

New member
תגידו ירדתם מהפסים

אחרי התאומים הבורסות פתחו במסע ירידות רצחני
 

Conquistador

New member
נכון בדקתי את זה עכשיו

היו 5 ימי ירידות בנסדאק לאחר שבוע הפסקת מסחר -6% ביום ראשון סה"כ כמעט 20% בערך אבל מספר שבועות אח"כ המדדים עלו מעל המחיר לפני הפיגוע בערך באותו הקצב בו ירדו. היה שם יום של 5% עליות.
 

Conquistador

New member
ומה שדוביד כתב זה נכון.

ידיים חזקות אספו. היתה שם תבנית מעניינת שפיץ הפוך.
 

Conquistador

New member
מי שנשאר - יצא ברווח

מי שמיצע, הרויח אף יותר. מי שברח ביום הראשון, וקנה בחמישי. הרויח הכי הרבה.
 
למעלה