לכל הכותבים המוכשרים שיש פה...

Gloria_Nathan

New member
לכל הכותבים המוכשרים שיש פה...

ואני יודעת שיש המון. אני צריכה להביא לשיעור הדרכת שחקנים קטע שרצוי שיהיה מונולוג, יכול להיות גם דיאלוג. אני לא רוצה לקחת קטע מספר או סרט, אלא קטע שמישהו כתב באמת. אם למישהו יש קטע- אני אשמח לקבל. ומובן באליו שאני לא אגיד מי כתב אותו, ואני לא אזכיר את הפורום הזה ושום דבר בסגנון.
 

EvelonStar

New member
אני כותבת ואני אשמח לעזור אבל...

אין לי הרבה מושג מה את רוצה שזה יהיה. בחיים לא כתבתי מונולוג... אז אני לא חושבת שזה יצא טוב. אני יכולה לנסות. תגידי לי על מה או תני כיוון או משהו. רוב הסיכויים הם שאת בטח לא תאהבי את זה אז אני סתם אתנסה בכתיבת מונולוג מיותר בשביל הניסיון. אבלון
 

Gloria_Nathan

New member
לא משנה...

זה צריך להיות נגיד בין חצי עמוד לעמוד וחצי לא יותר. ולא משנה על מה זה כל-כך. ואני לא רוצה ללת כיוון כי אני רוצה משהו שמישהו כתב איסטקטיבי.
 

Darkness Within

New member
אמממ

אני מפרסמת בבמה שם יוצר : I see angels את מוזמנת להסתכל למרות שאני בספק אם החומר שכתבתי הוא מספיק טוב ובהצלחה בכל מקרה אוהבת תמר
 

stormy

New member
יש לי משהו שכתבתי לעצמי-

כשהייתי ממש על סף התאבדות, נטולת כוחות. אני לא יודעת אם זה טוב לך אבל שווה לנסות. The Bermuda Triangle Hole. where things are uo side down. where the right way is allways just "around". you allways close but not enough. people tell you try harder, but you just think that life is tough. where green is black, and a butterfly is a bat. where the veiw is flat, and your friend is a rat. when you try to find an answer for your questions and all you can come up with is "what???" if you are there, don´t go any farther. you got far enough on the road of the human soul, it´s called "The bermuda triangle hole". you´ve got to the point that many didn´t return from. so if you are there, don´t listen to dispair. think once, think twice, and please, i beg you, listen to my advice.
 

Vsilver NJ

New member
וואלה?

ווי כולנו מפרסמים בבמה איזה קטעים... רק שתדעו, מי שסתם רוצה, הניק ניים שלי שם זה : ג´ודית כספי. נו יעני השם שלי (בחלקו). אוהבת, אני, ג´ודית.
 
למעלה