לכל הישראלים בוונקובר, ביום רביעי

libimom

New member
לכל הישראלים בוונקובר, ביום רביעי

בתחנה 11 גלובל בשעה 2100 יוצג הסרט ג'נין ובאנגלית הם קוראים לו Jenin: Massacring Truth. לא כתוב מי יוצר הסרט, אני מקווה מאד שזה לא סרטו של השחקן הערבי (שמו פרח מזכרוני). מעניין יהיה לצפות בו ולראות איזו אמת הם משדרים. יכול שהם משדרים זאת גם בצד המזרחי אבל אין לי דרך לבדוק את זה.
 

Danielusha

New member
חייבת לציין

אחד הסרטים הטובים שזכה להרבה פרסים אצלינו בארץ
 

vancouver

New member
מעולה

בהחלט אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו ביראל בשנים האחרונות מומלץ ביתר
 

vancouver

New member
קצר בתקשורת

אתם חייבים להודות שזה "מעולה" הקצר הזה בתקשורת. טוב היום נראה על מה מדובר. בכל מקרה אני עומדת על דעתי שהסרט ג'ניו ג'ני של בכרי הוא מעולה - בלי שום קשר.
))
 

Danielusha

New member
רק עכשיו נפל לי האסימון

שאתה זה את! אולי באמת קצת פרטים...
 

us2canada

New member
Interesting.....

Seems like this is not the movie everyone talks about without seeing but rather another one.... You might be surprised at what truth the show...
 

kevinMcGil

New member
וואלה!!!

ראיתי את הפרומו והייתי בטוח שזה ג'נין ג'נין של בכרי... כמעט החלטתי שאני מחרים אותם
עכשיו אני אראה. תודה על הלינק
 

danco

New member
תודה על הלינק

ואני כבר התחממתי אופס... ואולי סוף סוף נראה מציאות המיתית ולא עוד סרט תעמולה
 

us2canada

New member
I personally would have liked..

I personally would have liked to see both movies... Wouldn't you?
 
למעלה