לכל הישראלים בוונקובר, ביום רביעי
בתחנה 11 גלובל בשעה 2100 יוצג הסרט ג'נין ובאנגלית הם קוראים לו Jenin: Massacring Truth. לא כתוב מי יוצר הסרט, אני מקווה מאד שזה לא סרטו של השחקן הערבי (שמו פרח מזכרוני). מעניין יהיה לצפות בו ולראות איזו אמת הם משדרים. יכול שהם משדרים זאת גם בצד המזרחי אבל אין לי דרך לבדוק את זה.
בתחנה 11 גלובל בשעה 2100 יוצג הסרט ג'נין ובאנגלית הם קוראים לו Jenin: Massacring Truth. לא כתוב מי יוצר הסרט, אני מקווה מאד שזה לא סרטו של השחקן הערבי (שמו פרח מזכרוני). מעניין יהיה לצפות בו ולראות איזו אמת הם משדרים. יכול שהם משדרים זאת גם בצד המזרחי אבל אין לי דרך לבדוק את זה.