לכל החבר`ה מהוגוורטס און-ליין ..

אתה בהוגוורטס אונליין?

אתה dodov שהרגיש נורא בוגר לפני כמה ימים ואיחל לכולם לאכול קקי, או מה? -ליאת-
 
לאכול קקי->דמות...לא רואה את הקשר ^

נו, טוב...כנראה כל הסלית`רינים כאלה *מצחקקת ברשעות*...^_^ -ליאת-
 
די, עכשיו פגעת בי אנושות!

*מוחה דמעה* איך העזת?! *פורצת בבכי* תלמד להעליב, אתה בסלית`רין.... -ליאת השפויה (ושוב: הכל יחסי...)-
 

BONBON16120

New member
כן הוא כן!

נראה לי לפחות..... בכל מקרה הוא המורה הרוחני של בית סלית`רין! הוא לימד אותי שכל מי שבגריפינדור הוא בוצדם או סקייב שהתקבל לבית הספר ברמאות! מדליק לא!
 

דוד דב

New member
תודה מאמי ...

אתם רואים .. תמיד אפשר למצוא אנשים שאוהבים אותך
 
שיואו! איזה מדהים הוא!

זהו, עכשיו אני מעריצה אותו לנצח!!! -ליאת השפויה (הכל יחסי...)
 

פגעסוס

Well-known member
לא הוגן

דוקא ביום שבו אני עובד ערב החליטו לעשות צ`אט... :p העיקר, תעדכנו אותי ם נאמר משהו מיוחד... ;-)
 

S.tal

New member
גם אני בהוגוורטס און ליין ויש...

לי בעיה עם הצ`אט. אז אם יגידו דברים חשובים, תוכלו גם לי להודיע????????????? תודה מראש, טל נ.ב מישהו פה יודע איך אני אוכל להתקין את הצ`אט?!?!
 
למעלה