לכל החבר`ה מהוגוורטס און-ליין .. אל תשכחו את הצ`ט היום בשש
T That Skeeter Woman New member 29/5/01 #2 אתה בהוגוורטס אונליין? אתה dodov שהרגיש נורא בוגר לפני כמה ימים ואיחל לכולם לאכול קקי, או מה? -ליאת-
T That Skeeter Woman New member 29/5/01 #4 לאכול קקי->דמות...לא רואה את הקשר ^ נו, טוב...כנראה כל הסלית`רינים כאלה *מצחקקת ברשעות*...^_^ -ליאת-
T That Skeeter Woman New member 29/5/01 #9 די, עכשיו פגעת בי אנושות! *מוחה דמעה* איך העזת?! *פורצת בבכי* תלמד להעליב, אתה בסלית`רין.... -ליאת השפויה (ושוב: הכל יחסי...)-
די, עכשיו פגעת בי אנושות! *מוחה דמעה* איך העזת?! *פורצת בבכי* תלמד להעליב, אתה בסלית`רין.... -ליאת השפויה (ושוב: הכל יחסי...)-
B BONBON16120 New member 29/5/01 #6 כן הוא כן! נראה לי לפחות..... בכל מקרה הוא המורה הרוחני של בית סלית`רין! הוא לימד אותי שכל מי שבגריפינדור הוא בוצדם או סקייב שהתקבל לבית הספר ברמאות! מדליק לא!
כן הוא כן! נראה לי לפחות..... בכל מקרה הוא המורה הרוחני של בית סלית`רין! הוא לימד אותי שכל מי שבגריפינדור הוא בוצדם או סקייב שהתקבל לבית הספר ברמאות! מדליק לא!
T That Skeeter Woman New member 29/5/01 #8 שיואו! איזה מדהים הוא! זהו, עכשיו אני מעריצה אותו לנצח!!! -ליאת השפויה (הכל יחסי...)
פגעסוס Well-known member 30/5/01 #11 לא הוגן דוקא ביום שבו אני עובד ערב החליטו לעשות צ`אט... העיקר, תעדכנו אותי ם נאמר משהו מיוחד...
S S.tal New member 31/5/01 #14 גם אני בהוגוורטס און ליין ויש... לי בעיה עם הצ`אט. אז אם יגידו דברים חשובים, תוכלו גם לי להודיע????????????? תודה מראש, טל נ.ב מישהו פה יודע איך אני אוכל להתקין את הצ`אט?!?!
גם אני בהוגוורטס און ליין ויש... לי בעיה עם הצ`אט. אז אם יגידו דברים חשובים, תוכלו גם לי להודיע????????????? תודה מראש, טל נ.ב מישהו פה יודע איך אני אוכל להתקין את הצ`אט?!?!