לכל החברים שמתעניינים

לכל החברים שמתעניינים

היום יום יפה מאד. יצאנו שלושתינו (אלפי, צ'רי ואני) לטייל בפארק הסמוך, שנקרא "גן רבקה" (ע"ש מורה בלתי נשכחת מבי"ס עממי) והאטרקציה שלו זו ספינת שעשועים לילדים שנקראת "ספינת הפיראטים". ניסיתי לשחזר את ההצלחה של שרהלה, עם תוצאות חלקיות. ההגעה (15 דקות הליכה איטית מאד) עברה בשלום אבל מיד כשהגענו אלפי ביקשה לחזור, וקיטרה לאורך כל הדרך. אבל זה כמובן היה כדאי (גם לי) אלא שברור לי שאלו גבולות ההליכה, וזה כמובן עדיף עם כלום.
 

ענתי44

New member
כל מסע מתחיל מצעד קטן אחד

יענקלה, זה נהדר שיצאתם היום ולו לעשר דקות. אל תתייאש וביום נעים אחר תציע עוד פעילות. אצלי לא פעם כשאמא מבקשת לחזור אני מסכימה אבל נותנת תירוץ למשהו שאני חייבת לעשות לפני. מציעה לה גלידה או משהו שיגרום לה לעניין חדש בטיול מחוץ לבית. אם היא תתנגד ותתעקש בכעס תמיד אפשר לחזור הביתה ולנסות במועד אחר.
 
אצל אלפי יש סימן ברור כאשר חייבים לחזור

היא מתחילה לנשום-להאנח וזה כמו התראה שעוד רגע או כמה רגעים צריך לחזור. אחרי זמן נוסף לנשימות-אנחות האלו מתחילות להיות חזקות והיא נהיית מבולבלת לגמרי. כשהיא במצב כזה אין שום ברירה. אם אני אציע לספינת הפירטים פעילויות, הספינה תגיב יותר טוב מאלפי
 
מצויין יענקלה

היום כל כך יפה בחוץ וחם ופשוט חשוב לצאת איתה אפילו ל 5 דקות מחוץ לבית ולשבת על ספסל ליד הבית. אצלי יש בעייה בחושך. הורי גרים מרחק 4 דקות הליכה אך כשחשוך בחוץ לאהרון קשה מאד אז אני אפילו נוסעת את המרחק הזה ברכב כדי להוציא אותו קצת אחר הצהריים ערב מהבית. בשבוע שעבר עשינו זאת ברגל והיה לא נורא אך כשקר יותר או כשיהיה גשם, אז ברור שאקח אותו ברכב. זה ברור שעדיף מלא כלום. האם היא עדיין מסתכלת סביבה על אנשים ובכלל? אהרון בדרך כלל כן מתבונן באנשים ומעיר לעתים הערות ובמיוחד אוהב לראות תינוקות כמובן.
 
אהרן הוא בדיוק כמו שאלפי היתה לפני כמה חודשים

כיום אלפי לא אוהבת לנסוע (זה לא משנה שהיא עשויה לשאול מדוע איננו נוסעים). זה נע בין חרדה לאדישות. לתינוקות וילדים שהיא רואה היא מגיבה גם כיום. בדר"כ היא מפחדת שהם עומדים ליפול, כך שגם זה לא תמיד תורם.
 

zs1957

New member
יענקלה נפלא שיצאתם ולו לחמש עשרה דקות

למרות הקיטורים וההליכה האיטית של אלפי חשוב מאד לצאת אתה ל-15 דקות טיול ביום. ואתה יענקלה, ,עמדת יפה במשימה. תמשיך להוציא את אלפי לטיול אתך עם צ'רי. זה יעשה לה טוב למרות שהיא מקטרת. וגם אתה וצ'רי צריכים לנשום. זהבה
 
למעלה