לכל החברים גמר חתימה טובה וצום קל.
י יעקב השמש New member 19/9/10 #4 חתימה טובה חבר'ה ../images/Emo72.gif מקווה שהיה צום קל לכולם ! למי שלא צם, מקווה שהיה לא צום מוצלח