לכל ההורים המודאגים ממשקל ירוד של
הילד. מצרפת מאמר, שנסרק בפעמיים, על הנושא, אבל לפני יש לי את המשנה שלי, מקווה שאצליח לעודד כאן כמה הורים מודאגים. העקומות של טיפשת חלב - עקומות ולא רלוונטיות. אספר מהחיים האישיים שלנו. אני הייתי ילדה מיזערית. כתה ב´ 9 קילו. בבר מצוה (בקב´ זה בגיל 13 גם לבנות) 15 קילו. בתיכון 17. והיום - מוכנה לחלק קצת הרבה. כשאודיה נולדה, היא נולדה במשקל מעולה, וכל זמן שינקה היא עלתה. כשהיא עברה למטרנה, היא, לאט לאט, התחילה לרדת במשקל. באיזשהו שלב היא הגיעה מתחת לכל העקומות, שלחו אותנו לרופא ילדים, אמר לנו לתת לה שמן בכל המאכלים, ועוד דברים, אחרי שבועיים אמרתי שלא, הפסקתי הכל וזהו. אודיה בגיל שנה לבשה בגדים שלי, שאמא שלי שמרה, מהתקופה שהייתי בת 5-6, ועוד היה צריך להרחיב את הגומי. אודיה, כיום בת 5 ו-4, שוקלת בסביבות 14 קילו. לאורך כל הדרך אמרתי, מה שחשוב, זו בריאות הילד, עירנותו, שמחת החיים שלו, השכל שלו וכל מדד אחר, חוץ ממשקל, זה לא הכל בחיים. תסמכו על האינטואיציות שלכם, אתם מכירים את הילד. אם הוא נראה לכם בסדר, סימן שהוא בסדר. הבעיה היא יותר עם ילדים שמנים ופחות עם רזים. אני חישבתי את ה-bmi של אודיה לפי הטבלא המורפת, תאמינו לי שהיא איפשהו בתחתית, אבל היא כל כך מאושרת, נבונה ומקסימה, שזה בכלל לא מעניין אותי. מקווה שהצלחתי קצת לעזור ולהרגיע.
הילד. מצרפת מאמר, שנסרק בפעמיים, על הנושא, אבל לפני יש לי את המשנה שלי, מקווה שאצליח לעודד כאן כמה הורים מודאגים. העקומות של טיפשת חלב - עקומות ולא רלוונטיות. אספר מהחיים האישיים שלנו. אני הייתי ילדה מיזערית. כתה ב´ 9 קילו. בבר מצוה (בקב´ זה בגיל 13 גם לבנות) 15 קילו. בתיכון 17. והיום - מוכנה לחלק קצת הרבה. כשאודיה נולדה, היא נולדה במשקל מעולה, וכל זמן שינקה היא עלתה. כשהיא עברה למטרנה, היא, לאט לאט, התחילה לרדת במשקל. באיזשהו שלב היא הגיעה מתחת לכל העקומות, שלחו אותנו לרופא ילדים, אמר לנו לתת לה שמן בכל המאכלים, ועוד דברים, אחרי שבועיים אמרתי שלא, הפסקתי הכל וזהו. אודיה בגיל שנה לבשה בגדים שלי, שאמא שלי שמרה, מהתקופה שהייתי בת 5-6, ועוד היה צריך להרחיב את הגומי. אודיה, כיום בת 5 ו-4, שוקלת בסביבות 14 קילו. לאורך כל הדרך אמרתי, מה שחשוב, זו בריאות הילד, עירנותו, שמחת החיים שלו, השכל שלו וכל מדד אחר, חוץ ממשקל, זה לא הכל בחיים. תסמכו על האינטואיציות שלכם, אתם מכירים את הילד. אם הוא נראה לכם בסדר, סימן שהוא בסדר. הבעיה היא יותר עם ילדים שמנים ופחות עם רזים. אני חישבתי את ה-bmi של אודיה לפי הטבלא המורפת, תאמינו לי שהיא איפשהו בתחתית, אבל היא כל כך מאושרת, נבונה ומקסימה, שזה בכלל לא מעניין אותי. מקווה שהצלחתי קצת לעזור ולהרגיע.