לכל הדיכאוניים למינהם!

mecorteset

New member
לכל הדיכאוניים למינהם!

או.קיי, רגע, לא מבינה... ברור שאנשים נכנסים לדיכאונות. וברור שזה כואב ורע ומעצבן. ברור שאנחנו מרגישים לבד, מוזנחים, מסכנים קטנים... אבל אתם פשוט לוקחים את הדיכאון הזה ומקצינים אותו, הופכים אותו ליותר חזק ויותר גדול ויותר נורא. כל כאב קטן אתם הופכים לגדול, מכל סיבה קטנה אתם מתעקשים לחשוב שהכל חרא והכל רע. אל תגידו לי שזה פיזיולוגי, מעטים האנשים שנכנסים לדיכאון בגלל בעיות כימיות במוח. בכלל, למה אתם חותכים את עצמכם?! תקראו לי בורה וטפשה, מה זה הטמטום הזה לקחת סכין ולחתוך את עצמך!? או.קיי, בסדר, אני מבינה, לפעמים כשהמצב נורא ואיום ואתם בדיכאון תהומי זה פשוט מחייב, אבל אתם עושים את זה כל יום! כל יום מתקבלות 5 הודעות על אנשים שחתכו את עצמם שוב... אל תגידו לי שכל יום אתם בדיכאון תהומי שנראה לכם סוף העולם! אתם פשוט צ-ו-מ-י-! אתם נהנים לראות את הדם זולג ויורד, נהנים לחשוב כמה שהמצב חרא וכמה שאתם בודדים ודיכאוניים! אתם אוהבים לרחם על עצמכם... ואוהבים לחתוך על עצמכם כדי שתוכלו לרחם על כך עוד יותר. כדי שתוכלו לכתוב בפורום "אוי פאק, היום חתכתי את עצמי שוב, אלוהים לא אוהב אותי"... כדי לקבל חיבוקים ותמיכה. צומי. אם באמת הייתם רוצים לצאת מהדיכאון, הייתם מסתכלים על מה שיש לכם, כסף משפחה בית אנשים מסביבכם, פורום מדינה יועצים... ביצפר. לימודים. עתיד. הלו, אתם חיים במדינת ישראל! רק על זה אתם צריכים להודות, שאתם לא באפריקה או משו. אם תקחו ילד אפריקני ותתנו לו לחיות בתנאים שלכם שנה – שנתיים תראו איך הוא יהיה מאושר. אז למה אתם לא? לא מובן לי. אתם אוהבים להיכנס לדיכאון. ככה אתם דופקים את עצמכם עוד יותר. אני.
 

Unforgiven3

New member
תראי..

כתבת כל כך הרבה דברים לא נכונים ומכלילים שאני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל. לא כולם פה חותכים את עצמם ואם הם עושים את זה אני בטוחה שיש לכל אחד את הסיבות שלו, אם זה צומי או לא, זה לא כי זה כיף לחשוב שהמצב חרא. לקבל חיבוקים ותמיכה זה לא קשור לצומי. לפעמים זה חסר לאנשים, וזה המקום לקבל קצת תמיכה, מה רע בזה? לא לכולם יש את כל הדברים שרשמת, לצערינו. אם לך יש את כל זה וטוב לך ככה, אני שמחה בשבילך, באמת. אף אחד לא אוהב להיות בדיכאון, בטח שלא "כדי לדפוק את עצמו עוד יותר". סליחה, אבל ההודעה שלך הייתה לגמרי לא במקום, ואני חושבת שהכללת ושפטת לפני שהספקת לראות את הפרטים ולהכיר את המקרים והאנשים פה. אה ו- צרת רבים, נחמת טיפשים. אני מאמינה בזה, מצטערת. אני.
 

mecorteset

New member
הא

חלק מהדברים, חלק...! התכוונתי שלפחות תנסו להסתכל על חצי הכוס המלאה בכל אופן, השאלה המרכזית שלי היא, אם אתם בדיכאון למה אתם לא מנסים לצאת מזה? למה אתם מכניסים את עצמכם עמוק יותר לתוך הדיכאון, ובמקום להשתחרר, לעזוב את זה, לא לתת לעצמכם לשקוע, להסתכל על חצי הכוס המלאה וכו'... אתם מתעקשים לחשוב כמה שרע וכמה שחרא? את.
 

Unforgiven3

New member
זה נורא תלוי במקרה.

לא כל אחד יכול לחשוב ככה. ולא כל אחד מצליח לצאת מזה. את (?!).
 

mm2000

New member
סליחה?

אל תעזי , לנסות , לדבר על דברים שאת לא מבינה, זה פורום לאנשים שזקוקים לתמיכה, זה כמו לשאול צבאות למה הם נלחמים, את באה לפה ושואלת דברים שאת לא מבינה בצורה בוטה, סקרנות זה נהדר עד גבול מסויים, אני ממש לא נהנה להיות בדכאון, ומה שאת עשית בשאלה הזו היה מעבר לגבולות שלי, ורק למען הפרוטוקול, משפט מוכר: מאוד קל לדבר , מאוד קשה לעשות אני ממליץ לך לא להיות כה בוטה, ואם כן אז לא פה נכנסים לדכאון בצ'יק, יש פה אנשים עם סיפורי חיים שאת לא רוצה לדמיין, ואת חושבת שפשוט תיכנסי לפה ותשאלי שאלה בצורה בוטה ומטומטמת ואנחנו נתחיל להיות מאושרים? מי את? אני, האיש עם הסכין, שמכוונת ללב
 

mm2000

New member
עוד משו למען הפרוטוקול

בחיים אל תתני עצות , אף פעם, את לא מבינה כלום, פשוט לא, להיכנס לפורום של אנשים במצב קשה ולהתחיל לרסס, דרושה המון עצמה בשביל לשלוט בעצמך שלא לחתוך , לשלוט בעצמך שלא להתאבד, היו לי הזדמנויות, מניעים יש תמיד, וכוחות הנפש קרסו כבר 3 פעמים, מתוכם אחת הסתיימה בבית חולים אני בטוח שאם היית עוברת רק את מה שאני עברתי, שזה פחות מרבע ממה שאחרים מסויימים פה עברו, את היית כבר מזמן מתה, ואני עדיין לא יודע אם זה דבר כל כך שלילי, תתחילי להרגיע את עצמך, בזריזות אני, העצבני, אין אני אין אני
 

fade away

New member
שמעי

"כול כאב קטן אתם הופכים לגדול " איך את יכולה להגדיר מה זה גדול ומה זה קטן . זה שאת לא יכולה להתמודד עם כאב זה אומר שהוא גדול . ואפילו אם לוקחים כאב קטן והופכים לגדול זה כי כול הכאבים הקטנים מצטברים ומתפרצים . וזה שאנשים חותכים אני יכול להגיד שהם לא עושים את זה מבחירה . זה יותר דחף פנימי אני חושב . ואחרי הפעם הראשונה הגוף חייב את זה זה כמו סמים (אני לא התנסתי אבל זה מה שאני חושב ) ואפילו אם אנשים עושים את זה בשביל צומי מה שאני בטוח שלא , זה אומר שחסר להם,הם לא מקבלים את זה מהמשפחה מהחברים ומהסביבה והם רוצים משהו שיהיה שם כשקשה שיתמוך כי אין להם . ומדכאון אי אפשר לצאת כול כך בקלות,כמו שאת לא בחרת להיכנס לזה את לא יכולה לבחור לצאת בעצמך . בשביל זה יש תרוםות , צריך משהו שיעזור . זה לא מצב שבו אדם אומר לעצמו עכשיו אני משתנה כי הוא לא יכול אין לו את הכוח לעשות את זה . וזה לא יעזור לו להסתכל על מה שיש לו . ולדכאון יכול להיכנס כול אדם אפילו האדם הכי עשיר בעולם הדכאון יכול לתקוף כול אחד . ונכון אנחנו צריכים להודות על המעט שיש אבל גם כשאת המעט שיש לוקחים ממך על מה נשאר לך להודות ? זה לא נכון להשוות אותנו עם אנשים מאפריקה . כי תמיד אפשר למצוא משהו שהמצב שלו קשה יותר משלך .
 
חמודה..הצחקת אותי!!!../images/Emo6.gif

"אתם נהנים לראות את הדם זולג ויורד" תנחשי מה? יש פה גם ששותים אותו!!! אם אנחנו צומי..אז מה את כפרע??? בקיצור, לכי שתפי פנים ויאללה למיטות! חוצפנית. דנה.
 

mecorteset

New member
לדנה ה"מאגניבה"

זה "שטפי" וממה את כל כך מתלהבת, מזה שאת שותה את הדם שלך?! לגעת בך!!! כל הכבוד על האומץ והמאגניבות, צל"ש פשוט
 

LIHILM

New member
וזו לא בחינה בלשון אז מיי שם לב לזה

בבקשה אל תנסי להתעלות או להעביר ביקורת, שלחתי לך מסר מקוה שתקראי
 
../images/Emo29.gif כנס..

תגיד..מה זה השטויות האלה? מה זה הדיבורים האלה? צומי? טימטום?!?!? יש אנשים שכואב להם אנשים שלא יודעים לצאת מזה וזה לא כל כך קל פשוט להסתכל על חצי הכוס המלאה אתה אומר דברים בלי לדעת סתם הודעה לא במקום וכן יש אנשים ששותים את הדם..גם אני עושה את זה לפעמים. אז מה? זה גם צומי?.. אתה מדבר שטויות. פשוט שטויות. אתה מסתכל על זה בצורה שיטחית כל כך.
 
../images/Emo29.gif

לשתות אותו
חחחח
 

puritania

New member
צומי?

צומי? למה מי את בכלל שתגידי שאנחנו צומי? חע! וגם אם כן, מה זה עניינך? למה את באה וכותבת וסתם מלכלכת? מי את שתקבעי ותגידי לנו איך יוצאים מדיכאון? מי את שתזלזלי? מי את שתכלילי את כולנו? למה אנחנו לא? כי אנחנו לא את. ואנחנו לא חכמים כמוך. טפו!
 
נהנים מהדיכאון?

ממש עשית לנו ביוגרפיה על החיים, והיא כ"כ נכונה שזה מדהים
תגלי לנו עוד
עדיף לא לדבר, מאשר לדבר שטויות תלמדי
 

CE1

New member
דיעות כאילה שומרים לעצמך...

לא שופטים אדם בזמן חולשה... ואולי יש אנשים שכן חיים כל יום בדיכאון תיהומי? לכי תדעי מה עובר\עובר על כל אחד ואחד פה... אני מצטער אם אני נוגע בנקודות רגישות, אבל אולי יש פה קורבנות של אונס? (אני יודע לפחות שהיו פה כמה בעבר והלכו מסיבות אילה ואחרות)... יש פה אנשים שההורים הכו\מכים אותם... יש אנשים עם מחלות כאילה ואחרות... יש אנשים שהחברה מתעללת בהם... יש פה מספיק אנשים עם מספיק צרות, וכל אחד מתמודד איתן אחרת... אז לקחת לעצמך את הזכות לשפוט פה את כולם ולהעביר ביקורת באופן כללי בלי להבין אפילו מה עובר פה על כל אחד ואחד, זאת יהירות, וזאת אפילו גסות... את יודעת כמה רע זה גורם לאנשים להרגיש כשהם באים למקום כלשהו לקבל תמיכה ובמקום הם מקבלים סטירה לפרצוף? אם את חושבת ככה, תשמרי את זה לעצמך, כי דברים כאילה יכולים מעוד לפגוע... ואת האמת, למרות שאני לא כותב פה המון, ולמרות שאני לא חותך כל יום, אני נפגעתי מההודעה שלך... אז אני מבקש ממך לחשוב פעמיים לפני שאת שולחת הודעות כאילה...
 
היה איזה שלב בו הפסקתי לקרוא..

כי את פשוט מזיינת ת'שכל. נכנסת בשביל להגיד שאנחנו נהנים מלהכאיב לעצמינו..? צודקת. ואת יודעת למה? כי זה מה שנשאר. אני אשמח מאוד אם לא תראי את עצמך פה שוב, כי את מעצבנת. תודה.
 

Smashed Tear

New member
זה באמת מה שנשאר.

וחבל. חבל שבאים אנשים כאלה "חכמים" חושבים שהם יודעים הכל.
 
למעלה