לכל הבנות.. כל מי שביקשה משהו

ניצנץ1

New member
לכל הבנות.. כל מי שביקשה משהו

אחרי יום ראשון- תתאזרו בסבלנות.. עסוקה ביותר השבוע. אנסה לענות לכולכן בסוף השבוע..לא שכחתי אף אחת..
 
מנצלש"ת-כל הבנות שמחכות למעטפה ממני

קניתי היום מעטפות (סוף סוף
) ורק יום ראשון אני אוכל ללכת לקנות בולים ככה שיום ראשון ה-כ-ל יישלח ! ביום ראשון אני אעשה רשימה מפורטת בפורום למי שלחתי ככה שאם בטעות אני אשכח מישהי היא תוכל לומר לי ואני אשלח לה כבר באותו יום
 
ולניצנץ - בבקשה תכתבי לי את הכתובת

שלך כדי שביום ראשון אני אוכל לשלוח גם לך
 
למעלה