לכל הבנות הנמצאות פה " לילה טוב!" היום הייתי ממש פעילה בפורום.איזה כיף. בדרך כלל אין לי כל כך זמן.
G galya13 New member 27/12/04 #1 לכל הבנות הנמצאות פה " לילה טוב!" היום הייתי ממש פעילה בפורום.איזה כיף. בדרך כלל אין לי כל כך זמן.
M M u m New member 27/12/04 #2 לילה טוב גם לך ואל תתני לחמתך לעצבן אותך יותר מדיי תזכרי שיש לך עוד לפחות 30 שנה איתה
B BooBoohh New member 27/12/04 #3 הכי כיף בפורום זה... שירשורי החמודים והחמודות וכמובן הטרוליות שעושות הכי שמח