לכל הבנות המתוקות

YouR LucK

New member
בהצלחה, מתוקה!../images/Emo13.gif../images/Emo110.gif

אני בטוחה שתצליחי. תהיי מרוכזית. יש לך ראיון עם בוחנים? זה מבחן מעשי, נכון? תנסי להיות כמה שיותר מקורית אם זה מבחן מעשי. אני בטוחה שתעברי אותו. בהצלחה!
 
אממ

לא כלכך ראיון, יותר נכון שאלון שאורך שעה ועוד שעה של ציור מודל. אני יותר לחוצה מהשאלון, כי את ציור המודל אני כמעט בטוחה שאצליח. בעע, אני מקווה שאעבור תודה על העידוד :)
 

YouR LucK

New member
ילדההה! ../images/Emo110.gif

נתנו לכם דוגמא לשאלות שיהיו בשאלון? בקיצור, אל תהיי לחוצה, זה לא יוסיף להרגשה שלך. והמודל, פשוט תזרמי ואם מבקשים ממך לצייר את האובייקט הזה או מה שזה לא יהיה בצורה אחרת, מופשטת, תנסי לחשוב מה זה מזכיר לך. תנסי להיות הכי מקורית שאת יכולה, זה רק יוסיף, מניסיון.
חוצמזה- תבואי בגישה של "אני אצליח, אני הכי טובה שם" ואת תראי בסופו של דבר שזה ישתלם. לי לפחות זה נורא עזר. (ביטחון עצמי אף פעם לא מזיק
) בהצלחה!
 
לא נתנו לנו דוגמאות לשאלון..

אני מניחה שזה יהיה שאלון בסגנון של שאלות כמו למה בחרתי בגרפיקה ואם יש לי ניסיון וכאלו..לא? ובמודל אני כמעט מרגישה בטוחה באצליח כמו שאמרתי :) תודה תודה תודה:)
 

YouR LucK

New member
הממ.. ../images/Emo110.gif

כשאני נבחנתי לתלמה ילין המראיינות שלי שאלו אותי על תערוכות [מגמת אומנות חזותית, לא גרפיקה...], מה אני עושה שאני חוזרת מבהי"ס [Oס], הגשתי להם תיק עבודות והם שאלו אותי לגבי העבודות ולגבי מה שציירתי בבחינה. אבל אצלך זה שאלון של כתיבה ככה שאני לא ממש יודעת. אני בטוחה שתעברי, תבואי לשם לא לחוצה.
 

jenngirl

New member
קיפודה!../images/Emo24.gif../images/Emo82.gif

בובה שלי, שיהיה לך בהצלחה ואל תהיי לחוצה מזה, לכי לשם ותעשי את הבסט.
מוצינג
 
תודה :]

[ננצל תהודעה כדי לכתוב איך היה] אז היה..ממ..פסדר :) בהתחלה שמו לפנינו כזה קנקן[והוא נראה כמו נרגילה בציור שציירתי
] וכל מיני קופסאות וכאלה.. כל שניה אמרו לנו-"אל תשכחו את משחקי האור והצל" והיה גם חוברת שאלון קצרה ששאלו כל מיני שאלות וזה היה דווקא נחמד :) אני חושבת שאני אעבור :) למרות שהיו שם הרבה אנשים כישרונים, אבל ממש הרבה. מקווה שהצלחתי.:)
 

Mooa-Numi

New member
../images/Emo32.gif חזרתי מהסמינר ../images/Emo13.gif

היה מדהים בטירוף.
 

Mooa-Numi

New member
ומשהו שנכתב.

באחת הפעולות, היתה סדנת יצירה. כולם אמרו מה הם מרגישים, על התמונות, השירים. לי יצא כזה: --- ושוב המבול שוטף את התעלה כוחותינו נשפכים כמו דם ופו הדוב אונס את בת הים הקטנה שיר ארס לתמימות שנשכחת ועוצמת עיניים ומשוועת לשכוח לחלום חלומות תמונות נצרבו שם, בראש, בזדון? נשרפת בכמיהה משובחת וחושבת עליו וחושבת על פעם וחושבת ולא מצליחה להפסיק הטירוף מי יידע להסביר? הדבר עוד יביא לי כאן נחת נושכת שפה, טעם של דם? מתענגת, עבר, עכשיו שרים רקוויאם תמימות ממולחת. ---
 

bubaale

New member
וואו.../images/Emo80.gif

כבר אמרתי לך שאת כותבת מדהים?... חזק כל כך. שמחה שנהנית בסמינר!
 
מפגש פסח../images/Emo26.gif

נכון שעוד מוקדם.. אבל בכל זאת.. תרשמו איזה תאריכים אתן לא יכולות.. תאריכים שאתן יודעות בוודאות שלא תוכלו..
 

SuGaRBabe1

New member
אני לא רוצה שיתחיל השבוע הזה ../images/Emo10.gif

יש לי כ"כ הרבה דברים השבוע... וגם שבוע הבא וגם אחרי פסח... ואוף אין לי כוח!
 

tamarosh

New member
גם אני יואו.

כ"כ הרבה מבחנים ועבודות.. וכבר תיכף בגרויות...ותקעתי לעצמי ת'עבודת גמר הזו על הראש... בא לי לבכות.
 
למעלה