לכל הבנות המתוקות שבת שלום! רק אם נאמין בעצמנו ונחשוב חיובי נצליח.די עם החשיבה המעוותת לחיות
פ פלג^ר New member 1/6/01 #1 לכל הבנות המתוקות שבת שלום! רק אם נאמין בעצמנו ונחשוב חיובי נצליח.די עם החשיבה המעוותת לחיות
T t@gel New member 2/6/01 #2 היי מתוקונת.... היום הייתי באיזה אתר שאני נכנסת אליו מידי פעם...סתם לטייל שם. משום מה ישר חשבתי עליך...אז הנה הקישור לאתר המקסים... תהני לך...שבת שלום מקסימונת... תגלי
היי מתוקונת.... היום הייתי באיזה אתר שאני נכנסת אליו מידי פעם...סתם לטייל שם. משום מה ישר חשבתי עליך...אז הנה הקישור לאתר המקסים... תהני לך...שבת שלום מקסימונת... תגלי