לכל בעלי הגידולים

באיו

New member
לכל בעלי הגידולים

ביום ראשון הקרוב מתקיימת פגישה של קבוצת התמיכה ברחוב הנרייטה סולד בת"א - בניין השיקום הרצאה לגבי זכויותינו מביטוח לאומי כדאי לבוא טל- ניפגש שם?
 

talsa9

New member
קבוצת תמיכה

למה? דווקא מעניין אותי אם יש לי זכויות בביטוח לאומי. אפילו לא בדקתי את זה. אבל יום ראשון הוא יום עבודה אינטנסיבי, ואין סיכוי שאגיע. אוף.
 

באיו

New member
שעה ומקום

כמו שאמרתי- בניין השיקום ברחוב הנרייטה סולד זה בדיוק מאחורי איכילוב בשעה 17:30 כדאי להגיע קצת לפני אני לא יודעת מה מס' הבניין אבל כולם יודעים איפה זה תוכלו גם להתקשר לעמותה לשאול עוד פרטים?
 

snuky

New member
האם אפשר יהיה לכתוב תמצית מהפגישה?

לצערי לא אוכל להגיע מאחר ואני אקבל את הכדור הרדיאואקטיבי ואהיה בבידו'ד, אך מאד מענין מה למדתם בפגישה
 

באיו

New member
קודם כל שיהיה בהצלחה ותרגיש טוב

אני בדר"כ מסכמת בל הרצאה גם בכנס שהיה ביום ג' סיכמתי אני אוכל להעביר בפקס למי שירצה אח"כ אבל אני לא יכולה להתחייב שאני אספיק לרשום הכל מילה במילה או שיהיו לי עבורך כל הנתונים הרלוונטיים לגבייך
 

faraday

New member
בקשה מבאיו

זה אני שדברתי עמך בנוגע לגיסתי עכשיו כך:גיסתי אלמנה ומוגדרת חד הורית ומקבלת קצבה מהביטוח הלאומי -האם יתכן שתגדל הקצבה שלה בעקבות הגידול? בביטוח לאומי תמיד נותנים עבור מקרה אחד ולא צירוף של יותר מאחד!! אבקש שתעלי סוגיה זו בכנס כי גיסתי לא תוכל להגיע וגם יש לה קשיים בעברית תודה מראש
 

באיו

New member
אני מוכנה לנסות אבל לא יכולה להבטיח

אין לי מושג כמה זמן יהיה לשאלות ואם יהיו לי שאלות גם עבור עצמי... אני מבטיחה להשתדל כמיטב יכולתי...
 
באתר כתוב שהמפגש במקום אחר

"שימו לב - מקום הפגישה השתנה. המפגש יתקיים בב"ח איכילוב - אגף א' מכון הקרינה. חדר ישיבות בקומה 2- בשעה 17:30." מישהו יודע משהו לגבי זה?
 
למעלה