לכל אלה שסובלים בלוד מ"המצור הרכבתי" מוקדש באהבה.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
לכל אלה שסובלים בלוד מ"המצור הרכבתי" מוקדש באהבה.

לכל אלה שסובלים בלוד מ"המצור הרכבתי" מוקדש באהבה.

 

arseny92

Active member
מנהל
日本へようこそ, זה לגמרי נורמלי ביפן, שם כולם התרגלו למעברי JR כאלו

לכל אלה שסובלים בלוד מ"המצור הרכבתי" מוקדש באהבה.
日本へようこそ, זה לגמרי נורמלי ביפן, שם כולם התרגלו למעברי JR כאלו
כמו זה שהצגת שליד 東淀川駅 בדיוק כאן : https://goo.gl/maps/eHKEi2HaH6D2
&nbsp
אומרים ששיא זמן ההמתנה במעבר בשנה הבאה יעמוד על 58 דקות
&nbsp
קיימים מעברי רכבות שסגורים יותר מזה
 

amit1270

New member
עדיפות לתח"צ - ככה עושים את זה!


לכל אלה שסובלים בלוד מ"המצור הרכבתי" מוקדש באהבה.
עדיפות לתח"צ - ככה עושים את זה!

(אני מניח שבניגוד ללוד זה לא המעבר היחיד בין שני צדי המסילה...)
 

arseny92

Active member
מנהל
יש שם מפה ליד מפעיל המחסום המתארת את מיקומי המעבר הנוספים

עדיפות לתח"צ - ככה עושים את זה!

(אני מניח שבניגוד ללוד זה לא המעבר היחיד בין שני צדי המסילה...)
יש שם מפה ליד מפעיל המחסום המתארת את מיקומי המעבר הנוספים
באזור, ברור שזה לא המקום היחיד למעבר כלי רכב (להולכי רגל ואופניים יש גשר מדרום או משמאל בוידאו), ראה בקישור בהודעתי הקודמת
באפשרותך למשל לעבור מצפון לתחנת היגאשייודוגאווה אֵקי (東淀川駅) בזמן שחלק מהפרבריות עוצרות בתחנה, אם תשים לב בוידאו הזה, חלק מהפרבריות ו"הארוקה" לכיוון צפון (ימינה) מאיטות לעצירה בתחנה, אז סביר שהמעבר כלי רכב מצפון לתחנה נפתח לעיתים קרובות יותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה