לכל אלה שמפרסמים את ציוניהם הגבוהים

rontheruler

New member
לכל אלה שמפרסמים את ציוניהם הגבוהים

כתור אחד שקיבל מעל 700, אני חושב שזו סתם שחצנות לפרסם את ציונך לכל העולם. הנזק שנגרם לא שווה את סיפוק ההנאה שנגרמת בפרסום ציוניך: הנזק הוא שאנשים עם ציונים של 670- (והעובדה שלא כולם מפרסמים את הציונים שלהם בפורום הזה, לא אומרת שהם לא מסתכלים על תגובות הפורום) מסתכלים בכל אלה שהוציאו 730+ ומתבאסים בכל נפשם. כמובן אתם לא מכירים את ההרגשה... אתם אנשים של 700+... מה זה אכפת לכם שפלוני שהוציא 650 (שזה ציון די טוב מהרבה בחינות) ירגיש את עצמו אפס בגלל שלדעתו הוא היחיד בכל הארץ שהוציא ציון כזה? (אם לשפוט ע"פ האנשים בפורום) ובכלל מה זה עוזר לכם שאנשים שאתם לא מכירים ידעו שהוצאתם את הציונים האלה? זו שחצנות טהורה! אם כבר לכו להשוויץ בביה"ס שלכם או לחברים שלכם, אבל מה הטעם לפרסם פה? אני למשל אפילו מצטער על זה שבבי"ס שלי יודעים על הציון (למרות שהוא הכי גבוה) כי חבר אחר שקיבל 649 הרגיש את עצמו אפס יחסית אלי. כמובן הוא לא אמר את זה אבל רואים את זה על הפנים. האם זה שווה את זה? האם אתם צריכים שכל העולם ידע? למרות השמחה תנסו להבין שעבור כל אחד עם ציון גבוה יש אחד עם ציון נמוך. צניעות זה דבר חשוב. ולא רק בתחום הזה.
 
למה מי שקיבל ציון נמוך .. לא מפרסם?

נראה כאילו הבחינה קלה וכולם מקבלים קרוב ל800 מה עם אלו שקיבלו מתחת ל500 ....??? אולי הם נמצאים בפורום אחר??? בוואלה אולי חחחח
 

QAF Fan Block

New member
אתה ממש מצחיק!

יש כאן קהילה מדהימה שקורעת את התחת חודשים על גבי חודשים עוזרת אחד לשני ומחזיקה לכולם אצבעות. אפילו אני, שלא נבחנתי ואני ניגשת רק בפברואר פתחתי את הפורום כל יום וחיכיתי לפרסום הציונים בשביל האנשים המדהימים פה. וכן, אני מאושרת לראות כמה הפורום עזר להם ואיזה ציונים טובים הם קיבלו אפילו שרובם לא באמת מכירים אותי ורק ראו הודעות שלי פה ושם. כל מה שנשאר לי זה לשאוף במועד פברואר להוציא ציונים כאלו. אז במקום לפרגן אתה מנסה לגרום להם להרגיש רע? מותר להם להתגאות בציון הזה! מצידי שיסתובבו עם שלט ברחוב קיבלתי 785!!! אחרי כל העבודה הקשה הזו זה בדיוק מה שאני מצפה מהם לעשות ואני שמחה בשמחתם. מי אתה שתבוא ותגיד לקהילה- אל תפרסמו את הציוים כי זו שחצנות - אני לא יודעת מה עם השאר אבל אף פעם לא ראיתי אותך מפרסם הודעה פה ומה שכתבת זה שיא החוצפה! מי שקיבל ציון פחות טוב יכול לשאוף לקבל יותר. וחוץ מזה, ציון טוב נמדד עפ"י הציון שאתה צריך בפועל כדי להתקבל לממוסד מסויים וכל השאר לא רלוונטי.
 

rontheruler

New member
אז איפה כל הקהילה?

איך זה שרק אלה מ"הקהילה המדהימה" שקיבלו מעל 700 מפרסמים פה את הציונים? ע"פ הסטיסטיקה צריך להיות פה לפחות פי 2 אנשים שקיבלו פחות מ-700. איפה הם? אולי הם מתיבשים? אולי דווקא בגלל שלא עשית עוד את הבחינה אז את לא יודעת מה ההרגשה. אם לי (טיפה מעל 700) הציונים פה גורמים לקנא, אני לא רוצה לחשוב על אלה של 700-
 

QAF Fan Block

New member
לא אמרתי שכל מי שפרסם פה את הציון

הוא חלק מהקהילה. נכון שיש שמות של אנשים שאף פעם לא ראיתי אבל זה צפוי שאנשים חדשים יצוצו, בדיוק כמו שמתחילה עונה חדשה של סדרה ויוצאים לך אנשים חדשים מכל מני חורים. וכן עשיתי כבר את הבחינה, אני פה בגלל שאני צריכה לשפר ואני כן חולמת לכתוב פה ציון של 700+ אחרי זה, ובדיוק כמו שאני שמחה בשביל חברי הפורום אנשים אחרים יהיו שמחים בשבילי בעתיד. ככה זה עובד. אתה אף פעם לא כתבת כאן, הגעת משומקום והחלטת לעורר כל מני פרובוקציות כי משעמם לך וכמו שאמרת אתה מקנא-אז פשוט שב בשקט אם זה לא מתאים לך. כמו שאמרו כאן זה פורום פתוח ולא קומונה סגורה.
 

high k

New member
גם לי לא ברור

איך יכול להיות שכל הפורום קיבל מעל 700. או שמגיעים לכאן רק אלה שממש טובים, או שהשהות בפורום עושה אותך לממש טוב. אפשר לנסח שאלה בעניין לפסיכומטרי.
 

FuryUri

New member
זה ממש טיפשי.

בס"ד. שבגלל שיש כאלה שמוציאים ציון לא משהו, אני לא אשמח במה שאני קיבלתי. כן, אומנם אני לא רץ ברחוב וצועק קיבלתי 730. אבל אני כן אשמח וכן אתגאה במה שאני קיבלתי. אני השקעתי ת'תחת שלי, והוצאתי ציון סביר(כן, נראה לי ש730 זה עוד סביר, אפשר להוציא יותר...) זה שמישהו לא השקיע יותר מדי או פשוט הוא לא מצליח זה לא סיבה שאני לא אתגאה במה שאני הוצאתי! במקום לפרגן, אתה תוקף את מי שהוציא ציון טוב -.- זה כל-כך טיפשי. צריך במקום זה לתקוף את אלו שמוציאים ציון טוב ולהגיד להם שלציונים האלה הם צריכים לשאוף (כמובן שלא לתקוף... פשוט השתמשתי באותה מילה כדי להמחיש...). אני אתכנס בתוך עצמי ולא אתלהב מהציון שלי כי יש כאלה שלא למדו או למדו ולא הוציאו ציון טוב? ממש ממש לא!
 

rontheruler

New member
לחשוב ש730 זה רק סביר זה חלק מהבעיה

כמו שחששתי, כנראה שאף אחד פה לא קיבל אי-פעם ציון נמוך מ700 ולא מכיר את ההרגשה. אולי כולכם תנסו לזכור דוגמא מהביה"ס שבה מישהו התלהב על כולם שקיבל את הציון הכי גבוה בכיתה בזמן שאתם נכשלתם (אני משער שלכל אחד זה קרה). אולי תנסו לזכור מה אז הרגשתם ולהקיש לגבי המצב בפסיכומטרי שהוא מבחן הרבה יותר חשוב וההתבאסות גדולה הרבה יותר
 

לומינגו

New member
אתה צודק.

זה אכן מעצבן לראות שאנשים עם ציונים גבוהים מאוכזבים בזמן שיש אנשים שמתפללים להוציא ציונים כאלו ולא מסוגלים. אבל- וזה חתיכת אבל- זכותם להתלהב, וזכותם להתאכזב. כן, יש אנשים ש730 זה סביר בשבילם כי הם מסוגלים ליותר, וכי הם שאפו ליותר. לכן, בגלל שזה פורום פתוח וזכות שווה לכולם להיות כאן- מותר גם להתאכזב מציונים גבוהים.
 

slashon1

New member
אתה צודק ואני אוסיף עוד משהו (תקרא)

אתה צודק במה שאמרת התוספת: בערך 70 אחוז מכל אלה שרשמו את הציונים הגבוהים מעל 700 לא היו פעילים בכלל בפורום,אלא רק נכנסו כדי להתלהב להשתחצן ולהראות שהם "גברים". אבל לא - הם סתם אפסים טיפשים וילדותיים. ולגביי אלה שבוכים מציון כמו 740 אני בספק שהם באמת קיבלו ציון כזה. או שיש עוד אפשרות שהתעודת בגרות שלהם כ"כ נמוכה והם היו כ"כ אפסים בתיכון שהם צריכים איזה 800 כדי להתקבל או שפשוט הם מנסים להפחיד את האנשים האחרים כדי שילחצו ויהיה להם פחות מתחרים. או שהם פשוט פסיכים ולא בסדר בראש ואולי זאת הסיבה שהם לא הצליחו להגיע לאן שרצו. מה עוד שמוזר ממש שכל ה-5 אחוז שקיבל מעל 700 במדינה פתאום בפורום הזה(רובם רק כדי להתלהב מהציון) הרבה אנשים שכותבים כאן מנסים פשוט להפחיד אנשים אחרים. לכן עדיף לקחת בעירבון מוגבל הרבה דברים שנכתבים כאן
 

iritki

New member
לפרסם את הציון זה לא שחצנות

הפורום פה כמו שאמרו הוא קהילה ובמשך חודשים רבים תמכנו זה בזה וחלקנו כמה אנחנו רוצים לקבל ומה אנחנו רוצים ללמוד, עברנו תהליך מסוים וזה מאוד טבעי שנרצה לדעת איך הוא מסתיים = כלומר מה הציון. עוד ייתרון בפרסום הציון הוא לעודד אחרים ולהראות להם שעם התמדה והשקעה אפשר לשפר מאוד את הציון ולהגיע לתיון גבוהה. נכון שמהסתכלות רק בפורום הזה נראה שכולם גאונים וציונים טובים כמו 650 יכולים להיראות נמוכים אבל כל מי שחכם מספיק כדי להוציא ציון כזה וגם מי שלמד קצת לפסיכומטרי יכול להבין שהפורום הינו מדגם לא מייצג וכן שכל אחד בור האם לפרסם את הציון שלו או לא ולכן אין לו מה להתבאס.
 

MetalSinagouge

New member
../images/Emo31.gif

נכנסתי לפורום רק אתמול טכנית, אבל הטענה שלך עובדת ל2 הצדדים. טענתך: "ובכלל מה זה עוזר לכם שאנשים שאתם לא מכירים ידעו שהוצאתם את הציונים האלה?" טענה נגדית: למה שאנשים שקיבלו 670- ירגישו רע בגלל ציון שמישהו שהם לא מכירים קיבל? אני נכלל בקבוצת ה670- (לא נפלתי הרבה אבל..) וזה לא מפריע לי אפילו לשנייה. פסיכומטרי זה עסק חלקלק, יש כאלה שצריכים ללמוד הרבה בשביל 700 יש כאלה שלא, מה שהציון הזה אומר הוא רק אם אתה הולך ללמוד את מה שאתה רוצה או לא- זהו. יש שירשור ציונים, אנשים מפרסמים.
 

nog16

New member
מזכיר לי קצת קטע שהיה לי היום בבצפר

למדתי בקידום תיכון, עם עוד איזה 100 ווקצת אנשים מהשכבה שלי.. עכשיו, אתמול הסתכלתי על הציון שלי (691), ואני לא הייתי מרוצה ממנו.. וסיפרתי עליו רק לאיזה 5 חברים קרובים מהכיתה.. היום אני באה לבצפר, מסתבר שכל השכבה בערך יודעת תציון שלי, ושזה כנראה בערך הציון הכי גבוה שקיבלו אצלנו בשכבה.. וכל שנייה הציקו לי עם זה והזכירו לי את זה, והיו גם את האלה שעוד התעצבנו עליי על זה שאני לא מרוצה מהציון.. תאמת קשה לי להבין תקטע הזה.. של כל התחרותיות וההשוואות האלה.. כולל מה שאתה כתבת. אני חושבת שאני אהיה מרוצה/מאוכזבת מציון, בלי שום קשר למה שאחרים קיבלו.. ואם מישו קיבל ציון גבוה והשקיע בזה, למה שהוא לא יתגאה בזה?
 

harbor

New member
חח כל מועד יש מישהו

שלוקח יוזמה ואחרי פרסום הציונים פותח הודעה כמו זאת חיה ותן לחיות- זה טבעי לרצות להתגאות בזה כמו שטבעי שאריה בג'ונגל יתגאה בזה שיש לו את הלביאה הכי חתיכה.
 

shalt5

New member
אם זה עוזר למישהו -

אז קיבלתי ציון גבוה, אבל אני הולך ומשמין, אין לי חברה מלא זמן, ואני כל הזמן מפסיד כסך מהשקעות כושלות בבורסה. תיקו?
 
למעלה