לכל אלה שהספידו את לואיס פרננדז ?

לכל אלה שהספידו את לואיס פרננדז ?

אמיר ענבר סלי סבג ועוד כל מיני קשקשנים שטענו שהוא לא מבוקש ואף אחד לא רוצה אותו לכן הוא רוצה לאמן אותנו,כנסו לאתר one ותראו, נבחרת מרוקו ,מאלי,ופריז סן ז'רמן רוצות אותו ומציעות לו סכומים גבוהים שיחתום אצלהם,הוא רוצה את ישראל כי היא קרובה לליבו.הנה קישור לכתבה. http://www.one.co.il/Article/154875.html
 

אריאל5

New member
לדעתי אחד המאמנים הגדולים שאימן בארץ....

הוא מתאים מאוד מנטלית לישראל והוא גם מכיר את הכדורגל בישראל וחלק מהשחקנים. ומעל הכל אני לא זוכר אותו עם התחשבנויות מי שטוב ישחק אצלו. לעומת קשטן שאת ברוגיאן ויצחקי בימים הטובים שלהם הוא לא לקח ועל כיאל הוא התעקש למרות שלא ראוי לנבחרת.
 

tanj

New member
כמו שאומרים, נחיה וניראה

יש לי הרגשה טובה לגבי פרננדז, בואו רק נקווה שלא ינחיתו עליו תיקים ולא יכפו עליו אג'נדות (עומר גולן כמשל). מעניין אם קטן ימשיך להפצע לפני משחקי אימון של הנבחרת או שיקרה נס רפואי והוא יעמוד לרשות המאמן
 
אם המנטליות הישראלית דפוקה

והוא מתאים לה,זה אומר שהוא דפוק בעצמו? אם הדבר ההזוי שקרה עם אפק זאת לא התחשבנות אז אני לא יודע מה כן (בבית"ר ברוכיאן שחקן הרכב,בנבחרת לא בהכרח),ובמ'ס החודשים שהיה כאן הוא הצליח להסתכסך עם גיא לוי,אלי אוחנה,שלמה שרף,ועם הבוסים שלו בבית"ר שלא השאירו אותו עוד עונה,אין ספק,זה בנאדם מהסוג שיעזור לנו.
 
וואו, נבחרת מרוקו ונבחרת מאלי...

גם אני הייתי מעדיף את ישראל על פניהן. אם סן ז'רמן היתה רוצה אותו, הוא לא היה הולך. הוא היה רץ. גם גרנט היה "מועמד" לניוקאסל, טוטנהאם, ווסטהאם, בלקבורן, מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, צ'לסי (אחרי סקולארי), ולאחרונה גם "מועמד" להאל. קל להמציא דברים כאלה.
 
למעלה