לכול חברי הפורום אני מאחל,,,,,,,, לפי דרכי

לכול חברי הפורום אני מאחל,,,,,,,, לפי דרכי

שנה טובה והעיקר הרבה בריאות הסבר התמונה : לפני כחודש נתבקשנו על ידי העיריה להכין מופעה אומנות לחימה משולבת במסגרת שבועה אל סם עתיד הילדים ללא אלימות . ביום שישי 27/08/2010 בחוף הקשתות באשדוד למישמכיר הופענו בתרגילי אקרובטיקה , קרבות בוקס, קיק בוקס וכול מה שהדימיון עולה ,ילדים טובים נגד נערים רעיים וגם הצגתי כמה תרגילי הגנת עצמי למבוגרים היה יום נפלא אוס סבא אריה
 
שנה טובה ומאושרת גם לך סבא אריה שתמשיך

לשמור על כושר ועל רוח ספורטיבית חיובית. בברכת שנה טובה שלך בפורום, אורי צבי
 
למעלה