לכול חברי הפורוםםםםם

לשם שינוי , קצת פרגון לא יזיק

מה לעשות , אני חושב אחרת בד"כ ולא מזיז לי אם כל העולם יחשוב שאני טועה. אני נאמן לעצמי ואכתוב את דעתי בלי לעשות חשבון לאף אחד. שימו לב שהתגובה לא שורשרה לאף אחד , שלא יגידו בעלי רגשי הנחיתות שאני מנסה לריב. רן דנקנר : נראה מצויין ברמת דוגמנות , שר מצויין ויכל לקחת את כוכב נולד בהליכה. מבחינת שחקן ?! הוא היה בסדר , כמו שגם נינט ואושרי כהן ( המנוסה ) היו רק בסדר ולא מדהימים. כל רמת המשחק בשיר שלנו לא הייתה משהו. אבל בכל זאת הייתה תכנית יפה ומעניינת ומאוד נהנתי. נינט לא מנצלת את הכישרון שלה ומבזבזת את עצמה במקום לעשות כסף של ילדים גדולים. כמו שמיה בוסקילה עושה , ורוני סופרסטאר וההיא , נו , שלקחה מקום שני עם נינט. נינט אוכלת את כולן בלי מלח ומבזבזת את עצמה .
 
מה יש לך??

כל שחקני השיר שלנו?? היה לא משהו? בסדרה הזאת היו 3 מהשחקנים הכי טובים בארץ (חוץ משחקני זינזנא שהם באמת הטובים ביותר) אבל נעמי שחר, נפתלי אטיאס הם שחקנים ענקיים!! וגם שרון סילבר!! זוהר שהוא רן דנקר הוא זמר בינוני, ושחקן מתחת לבינוני. נינט הוכיחה את עצמה פי מיליון והיא שחקה יותר יפה ממנו ומהרבה משם. גם אלךיענה כולם השתפרו. לדעתי רק הוא תפס תחת בעונה השנייה והוא בכלל לא דוגמן הלבקן הזה הוא ברמה נמוכה לדעתי עם כישרון משחק נולדים זה הכל אם לא נולדת עם זה לימודי משחק ובלה בלה בלה לא יעזרו לך because baby it or you have it or not ן"רן דנקר" פחחח כל כך אין לו את זה ואל תסחף בקשר לנינט וכל התעשייה. כי עם כל הכבוד לאהבתי הרבה לנינט שאני מת עליה ובאמת מעריץ את כל מה שהיא עברה (היציאה מהעוני והמצוקות/הזכייה מקום ראשון/תוכנית עם 2 עונות שהיא הכוכבת הראאשית וכמובן הדיאטה וזה שהיא היום כוסית ודוגמנית בפני עצמה) אבל שירי מיימון שרה יותר יפה מנינט ויש לה יכולות ווקליות עצומות משל נינט, שירי יודעת לשחק עם הקול ברמה שנינט לא יכולה. אבל שניהם מצויינות את נינט אני יותר אוהב, רק אומר תכלאס לשירי יש גרזוטה יותר טובה.
 
לא כתבת דברים שאני לא מסכים איתם

חוץ מרן דנקר שאני החמאתי לו קצת יותר ממך. שירי מימון הלכה על קריירה , וזה מה שכתבתי , שנינט מבזבזת את עצמה במקום לעשות כמוהה. אולי נינט יכולה להיות יותר טובה ממנה , אבל לא נדע כשהיא תקועה בטלנובלה , אמנם טלנובלה די טובה אבל כולם שם שיחקו באופן לא מדהים. הכי חלש היה הסוף של השיר שלנו , עם האקדחים וכל הסגירת קצוות כשהסבא התעורר , הם שמרו הכל לסוף וסגרו קצוות בלחץ. זה שגבעון חזר לחיים פתאום היה מאוד מאוד חלש בתסריט. כולם שיחקו באופן בינוני שם , אבל ראיתי את כל הפרקים ומאוד נהנתי.
 
מה זה הוא לא דוגמן

הוא עשה את הקמפיין של דיאדורה כולם חושבים שהוא נראה טובב והכל רק שלומי לא! חדש הא?
 

yardenusit

New member
טוב לדעתי

קודם כל נינט היא באמת כישרון והכל ולדעתי היא צריכה להתמקד במוסיקה ולעשות כסף . אבל בנוגע לאושרי כהן הוא משחק מצויין זה לא שפעם ראשונה שהוא משחק הוא משחק כמעט עשר שנים וכנל מיה דגן , גולן אזולאי , חנה לסלאו , יעל שרוני וכלל אושרי לדעתי הם השחקנים הכי מוכשרים בשיר שלנו במבחינת מש\חק . ומאוד מגיע ליעל שרוני לנצח במסך הזהב למרות שאני מצביעה לאוולין הגואל
 
../images/Emo45.gifלא לוקח כלום מאושרי כהן , הוא

תותח. מצד שני הוא לא שר שם ולא שיחק יותר טוב מרן , לדעתי. מצד שלישי כולם שם מאוד מרשימים ולא אכפת לי מי מהם יקח או יותר תותח. מצד רביעי , כולם שחקנים פצצות , בגלל זה הופתעתי שרמת המשחק לא הייתה הכי טובה שיש , רמת המשחק הייתה בסדר , לא יותר מזה. מצד חמישי הם שיחקו הכי טוב שאפשר , זו טלנובלה יומית עם צילומים אינטנסיבים וככה זה , לא ניתן להבריק יותר מידי כשכל היום מצטלמים ועושים חזרות , יום אחרי יום אחרי יום.
 
בעצם אושרי שר שם טיפה , אבל לרן יש

קול מפותח והוא שר שם יותר. ללא ספק שניהם חיות במה ויצליחו עוד הרבה בעתיד.
 
סליחה , אתה מפריע לי עכשיו../images/Emo6.gif

או שאתה רב איתי או שנלך מכות ( כמו שהביאו לי בבצפר ). אני חושב שאני לא מכיר אף אחד שיש לו יס ולא צפה ביר שלנו , גם סבאים וסבתות ( סבאים אחאחחח , המצאתי מילה חדשה ).
 

yמית

New member
אני מפריע? למה אתה באמצע משהו?

אין לי בעיה ישר ללכת מכות...... אבל הקרב ברור מראש... אתה תקרע אותי. אני מכיר הרבה אנשים שיש להם 'יס' והם לא צפו ב'שיר שלנו', כי ביננו - זו לא תוכנית הכי איכותית ( במיוחד לא העונה השניה ). המשך שבוע טוב, עמית.
 
לירדן..נינט עושה כסף אל תדאגי לה

היא לא תמימה ,זה פוזות. מה זה תעשה מוסיקה וכסף??למה היא לא עושה מספיק כסף את חושבת? תחשבי שוב. חלטורות=כסף.
 

Child Of Love

New member
תצביעווווווו זה חשוב....

אני בטוחה (כמעט, אלא אם כן אתם רואים ת'תוכניות האלה כי אין לכם ברירה... ואין מה לראות
) שאתם רואים ת'תוכניות האלה כי אתם אוהבים אותם... תעזרו לנו בהצבעה... לפחות ב"החיים על פי Y"... הם בחצי גמר תעזרו להם להגיע לגמר... זה חשוב...
 

LIADSES

New member
אם אני יצביע...

אז זה יהיה רק לרן דנקר... הוא באמת אבל באמת שחקן ענק
 
איזה מסכנים אתם! בני כמה אתם?5?

מצביעים לי לסידרה הכי מטומטמת עלי אדמות שהשחקנים שם לא יודעים לשיר (מיה דגן,אפרת בויימוולד הקרפדה,אליענה) והזמרים לא יודעים לשחק (נינט, צריך לפרט?) תצביעו לשחקנים אמיתיים כמו אלה שמשחקים ב"בטיפול"! לא לקקות האלה שעושים פול כסף מילדים טיפשים. לא סובלת תנינט המגעילה הזאת,מתחנחנת וצבועה שחושבת שהיא רוקרית.
פאתטית. הסידרה שיותר גרועה מהשיר שלנו שקיימת היום בארץ זו רק פיק אפ..מילא לראות תחרא הזה אבל להצביע לו ???שנינט השמנה תתפוס תחת ?יש לה מספיק מעריצים מטומטמים בני 6 שיצביעו לה היא לא צריכה עזרה. תתבגרו ומהר!
 
איזו טפשה תוקפנית את ואני אסביר

לכולנו יש yes בבית. לא יכולים להצביע לבטיפול כי לא רואים את זה. מיה דגן לא יודעת לשיר ? במיקרה בחרו אותה לשיקגו ? סבבה שאת אומרת את דעתך אבל לא צריך לדבר כמו איזה מגעילה.
 
חחחחחחח עוד פעם אתה

לא צריך שיהיה לך הוט בבית כדי להבחין מי הסידרה האיכותית שמגיע לה לזכות (בטיפול) שאנשים הכתירו אותה יצירת מופת, לבין סידרה שמעליבה תצופים ברמת הנמוכה שלה (השיר שלנו) ,שים לב מה אומרים המבקרים על שתי הסדרות. אין בכלל מה להשוות .שלא לדבר על רמת המשחק. לי במקרה יש את שניהם אז אני יודעת...לאקי מי
ומיה דגן שרה זוועה גם בשיקאגו. המשחק שלה לעומת זאת היה הרבה יותר טוב מהשירה. הקול שלה מעצבן, זה מספיק בשבילי כדי שהיא לא תשיר בכל חור!
 
אאחחחח אני רואה שמצאת את זה לבד

קודם כל סליחה שתקפתי , אז אוקיי יש לך את שניהם , גם הוט וגם ייס. סבבה , אבל כמה כמוך יש שיש להם את שניהם ? מה אין לך חחים רק טלוויזיה ופורום ? ( אהה סליחה , זה אני , לא את , כן גם לי אומרים את זה אחחחח ). מצד שני , וואלה , את נכנסת לפורום של אנשים עם ייס ואת יורדת על תכנית מצויינת שכולם אוהבים. יש לך אומץ ? תפתחי שרשור עם ירידות על השיר שלנו. כולנו מעריצים את זה כאן . לא כל תכנית מאתגרת את האינטיליגנציה ורמת המשחק. השיר שלנו היא טלנובלה מוסיקאלית מצחיקה וקלילה , שעשוע . כלומר היא לא תכנית ברמה אומנותית גבוהה וזה מה שאנחנו אוהבים בה , היא קלילה ונועדה לקהל עם מצב רוח קליל. לא יתכן שנצביע לתכנית כמו "בטיפול " שאנחנו לא מכירים ולא רואים , איך זה לא ברור לך ? ידוע לי ש "בטיפול " היא תכנית ברמה. אגב ? מה יותר טוב ? יס או הוט ? נו , נראה אם יש לך ביצים , תפתחי שירשור קטילות על השיר שלנו . אני מבטיח לא לריב איתך , כבר רבתי עם הרבה כאן , הספיק לי .
 
למעלה