לכול חברי הפורוםםםםם

doron131

New member
לכול חברי הפורוםםםםם

שלום לכולם, כפי שאתם יועדים אלו ימי הלחץ של ההצבעות לטקס מסך הזהב. כולנו מודעים לזה שהסדרה החיים על פי Y עלתה לשלב הבא, אז בואו כולנו נאגור כוחות,נשיג מספרי תעודות זהות ונצביע לסדרה !! אני די מאמין שיש פה הרבה שצופים בשיר שלנו. אז עזרו לנו להגיע למקום הראשון והצביעו גם להשיר שלנו ב-טלנובלת השנה{סדרות יומיות} כדי שגם השנה נקח את המקום הראשון! הצביעו גם לרן דנקר בחשחקן בסדרה יומית ולנינט בחשקנית בסדרה יומית . ואלו המועמדים שנוגעים אלינו: תוכנית ילידם ונוער-ראש גדול סדרות יומיות-השיר שלנו מגזינים-Y בעשר- מיכאל הנגבי והילה נחשון (yes Y) תוכניות תעודה ותחקיר- החיים עפ"י Y שחקנית בסדרה-אפרת בוימלד, אפידורל שחקנית בסדרה יומית-נינט טייב (נינט לוי), השיר שלנו שחקן בסדרה יומית-רן דנקר{זוהר להט},השיר שלנו תוכנית השנה-השיר שלנו בבקשה בבקשה הצביעוווווווו לנווווו !!!! לכול המועמדים הנ''ל. בהצלחה לכולם. אתר ההצבעות למטה.
 

yaeloolik

New member
זה שהתוכניות משודרות ב-yes

לא אומר שהן יותר טובות...
. לא נראה לי שראש גדול יותר טובה מהשמנייה. או שלא יודעת.. עוד כלמיני דברים
.
 
איך ברור שרן דנקר זוהר לא יזכה

ואי איזה בושות שהוא מועמד בכלל הוא השחקן הכי גרוע ועלוב בתולדות ישראל. זה לדעתי מוריד מהרמה של התחרות אם הוא מועמד!!! עם כל האהבה שלי לשיר שלנו לנינט אבל רן מנצל אותה ואת כספה ומעמדה והוא לבקן וגם יש לו אףך קווקזי בקיצור איך לעזאזאל הדבר הזה מועמד? הוא השחקן הכי גרוע עלי האדמות לא משנה אם הוא ילמד משחק כלום לא יעזור הוא עלובבב אין מילים בקיצור חח
 

sukrazit

New member
אני חושבת שיש לו המון סיכויים לזכות

הוא שחקן מדהיםםם!
 

yמית

New member
אמ.....

אני לא מתגאה בזה, אבל בתור צופה 'השיר שלנו' אני יכול לומר לך,בעדינות, שהמשחק שלו לא כ"כ טוב. אם הוא יזכה בפרס, אז זה רק בגלל שכל הבנות חולות לו על התחת. אהה, ולא הוא לא מנצל את טייב. עמית.
 

yardenusit

New member
צודקת

כנל נינט אולי היא שרה מדהים אבל שחקנית זה לא הצד שלה לדעתי לאושרי כהן מגיע להעלות יותר מאשר לרן דנקר
 

Mister Pinto

New member
הוא דווקא משחק מעולה!!

אני זוכר את הפרק שהוא בכה לדנה והתחיל להגיד "כן אני המשוגע" או משהו... לא זוכר. בקיצור אני לא אשכח את הסצנה הזאת הוא שיחק שם פשוט מדהים!!! הוא שחקן ענק!
 
שחקן מדהים? חחחח

לא הייתי רוצה לתאר אותך את בטח לא מבינה כלום מהחים שלך ושומעת כל היום רוני ד!אנ* הNלכה !!
 

sukrazit

New member
מה יש לך???

כל אחד יעריץ את מי שבא לו... ומי שאין לו חיים זה אתה ורק שתדע שאני לא סובלת את רוני או את השירים שלה!!
 

yמית

New member
אווו, תודה שלומי

חשבתי שאני היחידי במדינה שרוני דואני גורמת לו להתעצבן? סוף סוף אני מרגיש נוח עם עצמי, אני ממש יכול לצאת מהארון ולומר את זה בגאווה: " רוני סופרסטאר - את פאקינג מעצבנת!!!"
 

KatyRose

New member
היחידי?! איפה אתה חי, בבועה?

כמעט כולם לא סובלים את הצב הזה
 

sukrazit

New member
ולפי דעתי...

רוני את פאקינגג מעצבנת!! והמעריצים או המעריצות חח את תהרגו אותי! כמו שכמעט הרגו אותי שאמרתי שרן שחקן מדהיםם!
 

sukrazit

New member
**אל../images/Emo122.gif

סורי שאני מציפה! מצדי אפשר למחוק את השירשור הזה!
 

idodo cohen

New member
את מדברת פה על משחק, ושימי לב

מה כתוב בחתימה שלך. לא הוזכר שם שום שחקן מדהים. שם כתוב חתיך. אז כן הוא די נחמד למשחק בתור דוגמן, אפילו אולי יותר מנינט כזמרת. אבל הוא לגמרי חדש ולא הייתי ממהר לקרוא לו שחקן אפילו. כדי לא להכפיש את שמו עם מה שהוא עשה בהשיר שלנו. אולי אם הוא ישתפשף עוד קצת ולאוו דווקא בעבודה עם זוגתו (או שרק אני חושב שזה עושה רע למשחק שלו? -הוא היה די טוב בתחילת עד אמצע העונה הראשונה-), יש לו סיכוי טוב אפילו. ושנינט תוציא ד-י-ס-ק.
 

sukrazit

New member
רק שתדעו כולכם!

שאני לא מתה עליו ועל היופי שלו אני פשוט חושב שהוא שר יפה והוא שחקן טוב! ולא אני לא אחת מהבנות ההיסטריות שחולות על התחת שלו.. וכל אחד ירשום מה שהוא רוצה בחתימה שלו... וזהוו אני סגרתי את הנושא...
 
למעלה