לכול החבר'ה בפרטי..

pari sportif

New member
לכול החבר'ה בפרטי..

אתם צריכים להבין שאני לא כול הזמן פה ולא להיעלב שאני לא עונה לכם, אם אני פה אני עונה לכולם ואם אני לא פה אז אני מתשדל לענות ברגע שאני נכנס לפורום. בבקשה מימכם לא לחשוב שאני " מתרומם " ולא עונה לאנשים פה, ההפך אני מתנהג עם כולם בסבבה ומעריך את כולם בידיוק באותה מידה. לגבי החבר'ה בשירשור שהיה על טורקיה, אני עזבתי במחצית ולא הימרתי יותר, לגבי הרווחים אני מעדיף לא לדבר על זה. אני מאמין שמהמר גדול לא מפרסם רווחים אלה הפסדים. בהצלחה לכולם!
 
מסכים עם השורה האחרונה...

לא נפתח ויכוח לגבי זה, אבל לא זכור לי שעמדת בה, להיפך... בכל מקרה, אני מעולם לא סרקתי זכייה ולא פעם הקפצתי נפילות, אבל שכ"א יעשה את חשבון הנפש שלו.
 

pari sportif

New member
תפסיק לעקוץ...

אני פרסמתי זכיות גדולות כי פשוט אנשים לא האמינו לי אז הייתי חייב לפרסם אותם, תאמין לי שיש זכיות שאני לא מפרסם בכלל ואם אתה מעוניין לראות את הזכיות מהיום אני יראה לך. אני פרסמתי אולי 3 או 4 פעמים את הזכיות שלי ( ותאמין לי שזכיתי הרבה יותר ), כשאנשים רושמים לי " לא יכול להיות " ומראים כאילו אני סתם מבלבל את השכל אז אני חייב לפרסם את הזכייה.
 
שלא יאמינו, לא צריך להיות לך אכפת..

ממש לא מעניין אותי לראות את הזכיות שלך, אם לא הבנת אני חושב שזה לא עוזר לאף אחד... המטרה פה היא לעזור לזכות ולא לפרסם זכיות... אתה פשוט דיברת על רווח פה ועל רווח שם, וכששיבחו אותך על הניקס ועל עוד כמה הימורים מוצלחים, לא הזכרת את הנפילה שלך (ושל כולם בערך) באובר יוטה... לא מנסה לעקוץ, אבל המשפט הזה שכתבת כאילו אתה בא בטענות לאחרים לא יושם על ידך, לדעתי.
 

pari sportif

New member
לא המלצתי על יוטה ולא נעליים!

אל תדחוף לי המלצות שלא קשורות אליי, כשבנאדם שואל אותי לגבי אנדר יוטה אז אמרתי שזה נראה כמו אנדר טוב. אבל המלצתי ללכת נגד יוטה וזאת היתה ההמלצה שלי, יש הבדל בין לעשות המלצה ובין לתת דעה. דרך אגב אני נגד אנדר-אובר אז הבאת דוגמה מאוד גרועה. את המטרה של הפורום אני יודע עוד לפני שעשית את ההודעה הראשונה שלך פה אנטי, עם כול הכבוד בטח שאתה לא יכול להגיד לי מה המטרה של הפורום הזה ובטח שאתה לא יכול לבוא אליי בתלונות, ועוד להגיד שאני מאלה שמפרסים זכיות ומוציא את העיניים לאנשים?, זה פשוט לא אני... וכן אני בא בטענות לאנשים שכותבים שורה אחת והורסים הרגשה שלמה, לדעתי בנאדם שמכבד את עצמו לא יגיב " בני יהודה ינצחו היום ", אבל אני מספיק וותיק פה ואני צריך ללמוד את זה.
 
לא לא, אני מדבר על אובר ביוטה

מול ניו יורק... לא משנה. אתה זה שפתחת עם המשפט המבריק: "אני מאמין שמהמר גדול לא מפרסם רווחים אלה הפסדים"... ויש כאן ריח של סיקורת על אנשים אחרים, כשאתה בעצמך לא מרבה להצטנע... זה מה שהציק לי. וצא מהקטע של "לפני שעשית את ההודעה הראשונה פה", היהירות הזאת לא עושה לך טוב. אני אפילו ותיק ממך בחודשיים בערך (היייתי דג'מבה דג'מבה), אם אתה מתעקש. אז חדל קשקשת. נו, וגם אני נגד תגובה של שורה אחת, לא הבנתי את ההקשר. הלוואי שמהבחינה הזאת נלמד פה מבטינג אדווייס.
 
שני תותחים שתורמים המון לפורום

לא מתאים לכם השטויות האלה ... באמת . תתנשקו ותשלימו .
 
למעלה