לכול אלו שצועקים "הפקה הפקה"

לכול אלו שצועקים "הפקה הפקה"

מאז הישרדות נהיית מודה כזאת לשים אצבע מאשימה כלפי "ההפקה" משהו שמאוד כל לנופף בו כול פעם שמשהו שלא מסתדר על דעתך, לרובנו אין מוסג מזה ההפקה מי אלו האנשים העומדים מאחרי עשיית התוכנית, מהו משמעות התפקיד שלהם ומהם האינטרסים .. נכון זה כבר מימזמן ידוע שתוכניות ראלטי הם לא בדיוק ראלטי .. תרשו לי לאכזב אתכם גם החדשות זה לא בדיוק הדבר הכי אמין בעולם .. גם מאחרי הפקת החדשות מסתתרים אנשים בעלי אינטרסים אשר בוחרים להעביר לכם ידיעה זו או אחרת ... גם לי אתמול ניצבת הלב כשראית את מה שעשו לאשר ועינב וגם אני לא אהבתי את זה כול כך.אבל מדובר בסך הכול בטלויזיה ומי שצופה הדוק של התוכנית רואה שהמדמודדים יודעים בדיוק לאן הם הגיעו ושתוכנית ראלטי היא לא המציאות האמיתית בה הם חיים הם הגיעו בשביל לספק לנו הצופים בידור, למי שזה לא נוח הצורה בה מספקים בידור אז שידע שראלטי זה לא בשבילו אז חכו דברים בפרופרציות זה בסך הכול טלויזיה...
 
כול מילה בסלע-והכי מצחיק שאנשים פה דואגים

לפורמט המקורי כיאלו הם המציאו אותו והם יודעים תיהיו בטוחים שהארופאים שומרים לבד על מה מותר ומה אסור
 

Jason2

New member
ורק לחזק את זה

הרייטינג של התוכנית אתמול היה הכי גבוה שהיה מאז תחילת התוכנית, אז כנראה הם יודעים מה שהם עושים ומה שהם עושים זה ליצור דרמות שיכניסו להם רווחים. יש כאלה שלא יודעים איפה הגבול (הפוליגרף, מפרץ האהבה) ובגלל זה הם נופלים.
 

droriko

New member
ברור שהרייטינג היה גבוה

כי בהפקה יצרו מתח מטורף עם ה"איזה עונש יקבלו השנים שעברו על החוקים". השאלה אם בעקבות הבגידה של התוכנית באמון הציבור והריסת הפורמט הקהל ימשיך לצפות בהמוניו בתכונית. אתם יודעים איך אומרים , הנבואה ניתנה לשוטים, ולא אני ולא אף אחד יכול לדעת אם תיהיה נסיגה ברייטינג או שמה הוא ימשיך ליהות גבוה. מה שבטוח זה שאם הרייטינג ימשיך ליהות גבוהה למרות זילזול ההפקה בצופים אז זה אומר שהצופים טיפשים והם ראויים לתוכנית כזו גרועה.
 

Jason2

New member
ברור שלא

תראה את הישרדות מרגע המהפך (הקרב בין נעמה לדן) הרייטינג רק עלה וכך גם הביקורת. אם זה מחזיק אפשר לראות רק בנתוני העונה השניה. הרייטינג יגבר וכך גם הביקורת עובדה שאתה גם עדיין צופה בזה ועדיין מגיב. ואני לא רואה את זה כבגידה להיפך, סוף סוף הם אוכפים את החוקים שהם קבעו, שרק ימשיכו כך.
 

droriko

New member
זה בגידה

כי ברגע שהם אוכפים את זה על עינב ושפר ומתעלמים משי אזי יש לנו מקרה דן מנו 2
 

יNOT

New member
אתה ממהר לשפוט ../images/Emo88.gif

היו הסברים בפורום , כבר לגבי זה, ואו שפספסת או שאתה בחור להתעלם.
זה תלוי ממתי הם נתנו את האזהרה שהם ייענשו על בריתות, ונאמר כבר בפורום שמאז האזהרה הזו אשר ועינב הם היחידים שעשו "קנונייה" .
עכשיו אני לא אומר שזה בטוח הסיבה, אבל אני גם לא יכול לומר שלא, ולכן צריך להמשיך ולצפות (וכן בשידור היומי , כי בשידור המרכזי ייתכן שיישקרו לך שוב ...כמו שעשו עד עתה.
) ולראות אם זה באמת שינוי לטובה או דבר חד פעמי.
 

droriko

New member
אז אני מציע לך לקרוא את התקנון שוב

מהיום הראשון נאסר עליהם לקיים בריתות. ארז ואסי אפילו דיברו על זה בהתלהבות בתכונית הראשונה.
 

יNOT

New member
ושוב ../images/Emo2.gif (פיהוק)

כן היו חוקים מהתחלה (לא יודע עד כמה הם יושמו....)
אבל אח"כ היה צעד ברור , שיידעו אותם שוב על החוקים. הייתה לזה מטרה.
וכמו שכבר ציינתי היו "דרגות" של החמרה, ועכשיו "דרגתת החומרה" היא מועמדות להדחה, על בריתות. אני יודע שאתה רוצה למצוא איפה ההפקה כשלה, אבל הסברתי לך שבנושא הזה עוד מוקדם מידיי לומר.
(ואני אומר שוב , לא שיניתי את דעותיי , אני פשוט לא חוזר על "האני מאמין" שלי יותר מידיי , כי אני מאמין שזה כבר ידוע, וגם כי זה לא יישנה כלום )
 

Fairywitch

New member
נו? ומתי מישהו עד עכשיו אמר "אתה מצביע היום

X ו-Y ואני גם"? נכון! אף פעם! רק שניהם מלוכלכים מספיק וטיפשים מספיק לחשוב שלא יתפסו אותם. הכי הרג אותי אשר, בשיחה אח"כ: "יא אללה, היו עלינו מצלמות 24 שעות ביממה!" מה אתה אומר, אידיוט? שכחת איפה אתה נמצא ובאיזו תכנית? או חשבת שהם לא מצלמים בשבת? טיפש. עינב הסוליה אמרה בעצמה שצבר אמר קבל עם ועדה שזאת הדרך הכי טובה להיפטר ממנה ומאבא שלה. אז הוא אמר! הוא לא הכתיב לאף אחד מה להצביע, לא אמר שזה מה שהוא הולך להצביע, רק אמר שזאת הדרך. מי אמר שדייר מסויים בבית בכלל ר-ו-צ-ה להיפטר מהם? והוא אמר את זה מול כולם, לא מאחורי הגב. אז די להיתמם- הם עברו על החוקים כפי שאף אחד לא עבר לפניהם, אז העונש מוצדק, ולטעמי לא מספיק.
 

droriko

New member
תראי

בעיקרון המשחק אמור ליהות משחק של יחידים. מה זה אומר? שאם אתה לא אוהב מישהו מסוים תדיח אותו. ברגע שהראשון אומר לשני שאיקס מסוכן להם והשני אומר לשלישי את אותו הדבר וכך הלאה אנשים הופכים למסומנים רק כי נוצרה תבונה בוילה (יכול ליהות פיקטיבית) שהם "מסוכנים למשחק". זה הורס את כל המהות של האח הגדול , שאמור ילהות תחרות פופולאריות ולא הישרדות עם אסטרטגיות ושיט.
 

Jason2

New member
אולי מספיק להשתמש במונחים דרמטים כאלה?

אין כאן שום התחייבות של התוכנית כלפי הקהל מלבד לספק תוכנית בידור. אז בגידה? נו באמת.
 

droriko

New member
האח הגדול זה לא יצפאן או אחד נגד מאה

זו תוכנית שצופה ממוצע צופה בה כמה שעות ביום ולכן נוצר איזשהוא חיבור בינו לבין התוכנית והמתמודדים . לא קיימת תוכנית על הסקאלה שבה הקשר של הקהל לפורמט הוא כל כך אדוק. לכן כשגורמים לך כל כך להיקשר לתוכנית ובסוף מראים לך שהכל בלוף זו יריקה בפרצוף.
 

יNOT

New member
../images/Emo18.gif זה עוד לא הוכח ../images/Emo18.gif

הדבר היחיד שראית עד עתה זה ששניים נענשו על הפרה של החוקים . (והסברתי לך כבר למה זה השניים האלה , ואתה יכול לקרוא על זה בפורום ) הבלוף היחידי כרגע, הוא בין התדמית שחשבתם שיש למתמודדים בווילה לבין איך שהם התנהגו באמת.
 

droriko

New member
לא הוכח?

שי ,צבר וע יושבים בבריכה ומסכמים ביניהם מי מסוכן להם בוילה, זאת לא הוכחה? ומה באשר לשי ששומעים אותו לוחש לערן להצביע לקרן ועינב?
 

יNOT

New member
אמרתי כבר ../images/Emo9.gif

ואתה יכול לקרוא על זה בפורום, בהתחלה היו רק אזהרות , אח"כ קנסות (לא שאני בטוח שמישהוא קיבל קנס, אבל ניחא ). ועכשיו החליטו להחמיר את החוקים, ולהעמיד להדחה על דבר כזה. תצטרך לצפות , ולעקוב בפורום בשביל לדעת אם זה חד פעמי או יישום של החוקים..
עד אז אני לא יכול לומר "משחק מכור" , ואתה יותר מכולם צריך לדעת את דעותיי בנושא.
אבל מה לעשות מוקדם מדיי לשפוט
 
למעלה