לכולנו, להגיע לארוחת הערב עם חיוך

salpter

New member
לכולנו, להגיע לארוחת הערב עם חיוך

מרוח על פנים ראש מורם , לרגע לא להוריד ראש ולהשתופף לא ישברו אותנו כל הדודות למינהם. לשחק עם כל הילדים של המשפחה להעניק לכולם האהבה ולספוג מהם הרבה הרבה זה עוזר. ביי מאחלת לכולם שנה טובה ללא יציאות מסריחות של כל הסובבים. דפנה.
 

אולה *

New member
דפני! ../images/Emo75.gif ../images/Emo74.gif

את כ"כ צודקת! כי למרות הכל חייבים להנות בחגים, ולאחל לעצמינו שנה מאושרת, שמחה ופוריה!
אולה
 
אני ברחתי ../images/Emo3.gif

לא רוצה, לא רוצה, לא רוצה לשמוע עוד פעם "נו, ומה אצלך?" "ומתי נקבל ממך בשורות טובות?" אז ברחתי. והיות ובעלי בחו"ל זה אפילו יותר קל לברוח (פחות שמים לב לאחד מאשר לשניים). אני עושה את ערב החג אצל חברה ממש טובה שמארחת אצלה את כל המשפחה של בעלה (נראה מישהו מהם מעז לשאול אותי משהו!!), ומחר בערב אני הולכת למסיבה, ושכולם (אתן יודעות מה). שנה מדהימה לכולם!
 

מרב.

New member
סוכריונת,

תמיד נראה לי מפתה יותר לעשות פעם בכמה זמן את החג עם חברים. זה בטח יהיה יותר קל וזמין כאשר יהיו לנו ילדים- למרבה האבסורד... שיהיה חג שמח, בלי נשמות טובות שדואגות. זה לא שאני באמת חושבת שהסובבים אותי הם נשמות טובות במרכאות, אני יודת שזה כן בא ממקום של טוב, אבל אני בחרדה בכל פעם שמתחילים לדבר על ילדים, חרדה שמישהו יתעורר לשאול מטוב לב- ומה איתכם, לא חושבים על זה? ואני, אנא אני באה, איני יודעת.
מרב
 
זה באמת מפחיד ../images/Emo5.gif

כל השאלות והחיטוטים, גם אם זה בא מכוונות טובות! ההתפתחות האחרונה בנושא אצלי היתה אחרי ההודעה של בת-דודה שלי שהיא בהריון, ואז סבא שלי, שמת לנינים (הוא בטוח שזה מה שיבטיח את מקומו בגן-עדן), הסתכל עלי במבט הזה שאומר "נו, ומה איתך???". כמובן שמיד פרצתי בבכי וסבא שלי המתוק ישר הבין והתחיל לבכות יחד איתי (סרט טורקי ממש, רק שאף אחד לא יצא לצעוק "קאט"). בסופו של דבר נוצר מן סידור כזה שסבא שלי הפך לבן-הברית שלי נגד כל המציקים (שפעם הוא עמד בראשם), ואם מישהו מעיז לומר לי משהו, בין אם זה קשור לילדים או לא (גם אם זה "למה הגעת כ"כ מאוחר?"), סבא שלי פורש עלי את חסותו ואני יכולה פשוט להתעלם
. בכל אופן, היה לי ממש כף אצל החברים שלי, איך עבר החג אצלכם?
 

מרב.

New member
באמת סרט טורקי...

ומרגש עד דמעות. חלק מהנקודה של הבאת ילדים לעולם היא בשבילי לשמח ולהפתיע את המשפחה הסובבת. זה לא רק שאני רוצה לעצמי, אני חושבת גם על אבא שלי כל כך רוצה נכדים, על אמא של אבי- איך תגיב (והמחשבה שהנכד הראשון שלה לא יהיה ממני, אלא מגיסתי, שכמובן זה הריון "בטעות", אליו נכנסה חודשיים לפני שהתחתנה, היא קשה לי מנשוא). החג היה נחמד, טריליון וחצי איש, אצל דוד של אבי, ממש כמו בסדר (ומה ההבדל, ביננו? בראש השנה אין מצות, אבל בשני החגים מוציאים לך את המיץ עד שמגיעים לאוכל
) למרבה המזל, בנות הדודות של אבח, עטורות התינוקות, היו אצל משפחות בעליהן, וצמצמו את ההתמודדות רק לבטן התופחת של גיסתי (מספיק קשה) ואני מנסה להשלים את החסר עם הסמסטר שעוד מעט חולף בלי שאדע מהו החומר הנלמד...
מרב
 
זה באמת הכי מעצבן

התחרות הזו, מי תביא את הנכד הראשון, הנין הראשון... ודוקא שאנחנו כ"כ מתאמצות בשביל זה באה מישהי ו"חוטפת" את הפרס בלי להתכוון אפילו
אחי מתחתן בעוד חודש, וכ"כ ברור לי שהם מיד יתחילו לעבוד על ילד, ומיד יצליחו, ושוב אני אשאר מאחור מנסה להחזיר את כל הדמעות פנימה ולהיראות מאושרת.
 

ligo

New member
כל כך מוכר...

אצלי במשפחה יש כל הזמן לחץ בנושא, כי אני הבכורה וכולם מצפים כבר לנכד. המשפחה שלי לא יודעת שאנחנו עובדים על זה, אני גורמת להם לחשוב שילד זה הדבר האחרון שאני צריכה כרגע. עד עכשיו השתמשתי בתירוץ של לימודים, עכשיו זה יהיה תירוץ של "צריך להתחיל קריירה", אבל כל פעם שמציקים לי בנושא זה כואב כל כך. אם הם רק היו יודעים כמה אני משתוקקת לתינוק... אצלך במשפחה יודעים שאתם מנסים?
 
כמעט אף אחד לא יודע אצלנו ../images/Emo11.gif

(שמת לב לסמיילי השושואיסט?) חמותי יודעת, היא הכי קרובה אלינו (גם פיזית וגם נפשית) ומאוד עוזרת לי, בעיקר עם ההתמודדות הנפשית. עכשיו גם סבא שלי יודע שיש "בעיה" אבל לא יודע פרטים. ואחי שניג´ס לי נורא ובסוף העברתי לו רמז דק והוא השתתק, אז אני מניחה שהוא קלט. זהו, אמא שלי וכל השאר שרויים באפלה, ושם אני מקווה להשאיר אותם עד שיהיו לי בשורות משמחות יותר. לא רוצה להתמודד גם עם התגובות שלהם, יש לי מספיק משלי.
 
אני מאחל לכולם שנה טובה ומוצלחת ../images/Emo74.gif ../images/Emo75.gif ../images/Emo98.gif

אני ממליץ על אכילת ראש של דג כי כמו שכבר ידוע חוץ מ שניהיה לראש ולא לזנב הדגים גם מסמלים פיריון אז תוכלו הרבה דגים ו אנחנו מחכים לתוצאות
 

עמית@

New member
אני מתעבת דגים ../images/Emo5.gif

אולי בגלל זה אני לא בהריון
דגים- זה טוב לזרע?
 

מרב.

New member
לא אומרים איכס על אוכל

זו התנהגות מאוד לא אימהית
וחוץ מזה, אני מזל דגים
לא יכול להיות שאת מתעבת אותי
 
מרבי, מזל דגים זה מזל מצוין ../images/Emo19.gif

אבל... גם בעלי המקסים הוא מזל סרטן ואני לא סובלת סרטנים על הצלחת, שלא לדבר על האחים שלי (שור וטלה). אני, לעומת זאת, מזל תאומים. האם זה מרמז על העתיד???
 

אולה *

New member
OK, אני מזל אריה

ועפ"י לוח שנה סיני נולדתי בשנת טיגרס.
אז מה זה אומר לגביי?
שום זכר לדגים/סרטנים. ד"א אני מתה על סרטנים בצלחת!
 

עמית@

New member
טוב, הנה ../images/Emo55.gif (הכי קרוב שהיה)

חג שמח, האינטרנט בקושי זז, אני סוגרת אותו ואנסה בערב, שיהיה לך יום מוצלח (הראשון בשנה החדשה) עמית
 

אולה *

New member
אנחנו מ-10 בבוקר אצל פיטר בעבודה

יש מתקפת וירוסים על אתרי web בעולם, והוא עסוק בזה מאתמול בערב. אז במקום לבלות כל היום בבריכה, אני כאן - מחפשת לי כל מיני שטויות ברחבי האינטרנט. נדבר כבר מחר, כנראה. תחילת שנה שמחה גם לך.
אולה
 
למעלה