גחלילית זוהרת
New member
לכולם ולכל אחד לחוד H-) H-)
הסתיימה לה השבת, חלפה עברה לה... סיימתי לא מכבר לשטוף את הכלים ולהחזירם לארון, מחייכת כל פעם מחדש, כשכוכב שובב יוצא לו מהארון או מהשידה וחורץ לו/לי לשון..
חשבתי הרבה וניסיתי גם לנקות את הראש..הכנסתי לשם טיפה של אבק כוכבים, שנשאר לי מהעוגה המיוחדת שניסיתי לעשות...היא לא ממש יצאה עוגה...היא יצאה יותר כמו קרם בורלה ברוטב גבינת כוכבית..אבל כולם אכלו וזה הרי מה שחשוב...
...אז ניקיתי את הראש והשארתי שם את התקוות הטובות, שאני מרגישה ויודעת שהן תתגשמנה....או לפחות מקווה (לו יהי.. (-: ) ועכשיו העיניים שלי מבריקות מהאבק ההוא של הכוכבים... (אולי אהיה רמזור לכמה רגעים...) החלפתי את הפרחים באגרטל שלי... ופרח אחד מיוחד, מיוחד לי מכל שמרתי... חיברתי כמה תקוות על חבל הכביסה שירגישו חופשיות וכך יתמלאו ביתר קלות והשארתי גם קערה עם כמה גרגרים לציפורים...גם להן מגיע... שיהיה לכולכם ולכל אחד מכם בנפרד שבוע נפלא וים של תקווה!! רק טוב 
הסתיימה לה השבת, חלפה עברה לה... סיימתי לא מכבר לשטוף את הכלים ולהחזירם לארון, מחייכת כל פעם מחדש, כשכוכב שובב יוצא לו מהארון או מהשידה וחורץ לו/לי לשון..