האומלל שפוחד
New member
לכולם, אבל קודם כל לאמא שלי
אמא ``אינני בוכה אף פעם אינני תינוק בכיין אך למה זה אמא למה זולגות הדמעות מעצמן?`` אני זוכר כשהייתי בן חמש נשכו אותי כלבים גדולים את זוכרת? שכבתי בבית חולים עים תפרים בצוואר ותחבושת גדולה ואת ישבת ליד המיטה שלי והחזקת לי את היד ודיברת אלי ואמרת שתמיד תמיד תהיי פה בשבילי עברו עשר שנים מאז ואני ילד גדול היום אני יודע שאת גאה בי כשאני בא הביתה לבקר אני רואה איך העיניים שלך נוצצות שאני כזה גדול וגבוה וחזק מי היה מאמין שמתינוק שנולד כ``כ קטן תינוק שבקושי שרד את שנתו הראשונה גדלתי להיות מי שאני היום ילד שאפשר להתגאות בו אבל אני לא הילד שכל אמא חולמת עליו מאחורי המסכה אני מישהו אחר אני מישהו עם סוד סוד כ``כ כואב פגעו בי אמא, פגעו בי מאוד פעמיים פגעו בי פעם אחת הייתי קטן מלהבין וקטן מלספר בפעם השניה הייתי מספיק גדול בשביל להבין הכל אבל שתקתי התבישתי ופחדתי ``אינני בוכה אף פעם, אינני תינוק בכיין`` אבל זה לא נכון אמא אני בוכה, אני בוכה שלוש בכיות -הבכי של הילד הקטן שהייתי, הילד שלא העיז לבכות -הבכי של הילד הגדול שהייתי, הילד שהתבייש לבכות -הבכי של מי שאני היום, שכ``כ רוצה לבכות אמא כ``כ רוצה שתראי שכואב לי ותבואי ותתני לי חיבוק ונשיקה וכמו כשהייתי קטן ונפלתי ונפצעתי בברך שכמו אז הכאב יעבור אבל אני לא יכול!!!! לא יכול לעשות לך את זה אמא!!!! לא יכול שתגלי שהבן המוצלח שלך הוא כמו תפןח רקוב שנראה יפה מבחוץ!!!!
אמא ``אינני בוכה אף פעם אינני תינוק בכיין אך למה זה אמא למה זולגות הדמעות מעצמן?`` אני זוכר כשהייתי בן חמש נשכו אותי כלבים גדולים את זוכרת? שכבתי בבית חולים עים תפרים בצוואר ותחבושת גדולה ואת ישבת ליד המיטה שלי והחזקת לי את היד ודיברת אלי ואמרת שתמיד תמיד תהיי פה בשבילי עברו עשר שנים מאז ואני ילד גדול היום אני יודע שאת גאה בי כשאני בא הביתה לבקר אני רואה איך העיניים שלך נוצצות שאני כזה גדול וגבוה וחזק מי היה מאמין שמתינוק שנולד כ``כ קטן תינוק שבקושי שרד את שנתו הראשונה גדלתי להיות מי שאני היום ילד שאפשר להתגאות בו אבל אני לא הילד שכל אמא חולמת עליו מאחורי המסכה אני מישהו אחר אני מישהו עם סוד סוד כ``כ כואב פגעו בי אמא, פגעו בי מאוד פעמיים פגעו בי פעם אחת הייתי קטן מלהבין וקטן מלספר בפעם השניה הייתי מספיק גדול בשביל להבין הכל אבל שתקתי התבישתי ופחדתי ``אינני בוכה אף פעם, אינני תינוק בכיין`` אבל זה לא נכון אמא אני בוכה, אני בוכה שלוש בכיות -הבכי של הילד הקטן שהייתי, הילד שלא העיז לבכות -הבכי של הילד הגדול שהייתי, הילד שהתבייש לבכות -הבכי של מי שאני היום, שכ``כ רוצה לבכות אמא כ``כ רוצה שתראי שכואב לי ותבואי ותתני לי חיבוק ונשיקה וכמו כשהייתי קטן ונפלתי ונפצעתי בברך שכמו אז הכאב יעבור אבל אני לא יכול!!!! לא יכול לעשות לך את זה אמא!!!! לא יכול שתגלי שהבן המוצלח שלך הוא כמו תפןח רקוב שנראה יפה מבחוץ!!!!