לכבוד מנהל הפורום

תרמיל25

New member
לכבוד מנהל הפורום

הפורום כבר מזמן לא עוסק בפילוסופיה אלה יותר בהשתלחויות וגינויים של אנשים ספציפים שמוצאים במה להשליח עליה את התסכול המצתבר של חייהם וככה נוצר פה מצב בלתי נסבל של טרולים נוטפי שינאה. דוגמה טובה לטרול כזה הוא IMATAN1 ,טרול שנחסם כבר בלמעלה מ10 פורומים שונים ונהנה להציק ולמרמר את האנשים בפורום עם משחקי מילים טפשיים, משפטים ללא קשר ,ללא סימני פיסוק וקללות . אמנם חסימת משתמש בדרך כלל היא צעד אחרון בסדרת פעולות כנגד אדם כמו IMATAN1 אבל המשתמש כבר הוכיח שמטרתו להרוס, לכן חסימתו ,אפילו לפרק זמן של שבוע הכרחי לשיפור איכות הפורום. אחרי החסימה של IMATAN1 הפורום חוזר להיות נורמלי ואנשים נהנים לקרוא אותו...
 

h n cohen

New member
אמת ...

IMATAN1 חייב להיות בחוץ,אחרת חבל על הפורום. הוא עוסק בפרובוקציות ולא בפילוסופיה.כל מה שנראה לו אנטי-דתי מייד מותקף על ידו.הוא כנראה לקח על עצמו את תפקיד מגן-האמונה כאן,וככה גם היה איתי,כשבגללו שרשור שפתחתי ושהיה על רמת דיון גבוהה התדרדר לקללות והכפשות,עד שהחלטתי להעמיד אותו במקומו ולהחזיר לו באותה מטבע. אנשים מתוסכלים ומתוסבכים כאלה,שחיים עדיין בתקופת התנ"ך חייבים לעוף ממקומות של בני-תרבות. שיילך לישיבה וידון שם על פילפולי הגמרא והתלמוד שאין להם תכלית ולא נותנים תשובה לכלום.שם מקומו,לא פה!
 
אתה נהגת ממש כמנהגו שלו!

באיזה זכות אתה מרשה לעצמך להעמיד אדם במקום בו עומד אתה בעצמך???
 

lmatan1

New member
בעולם הפשע הפושע הופך גיבור.

הפושע מתלונן אכלו לי שתו לי הוא מתחיל להתנהג כמו בהמה ומצדיק אם עצמו בתירוצים שונים וגם אם תופסים אותו על חם עדיין הוא מאשים את האחרים אכלו לי שתו לי אני לא נוהג להביא קישורים ולא להחליף ניקים תרמיל 55 רודף אחרי די הרבה זמן בכל מיני פורומים ופשוט מלכלך את עצמו בעיקר.על ראש הגנב בוער הכובע. ועל זה נאמר כורה בור לחברו סופו שנופל בו בעצמו. זהו רק קצה הקרחון של סוג של אנשים שאיו להם אלו-הים שאיבדו צלם אנוש ומשחיתים כל חלקה טובה חג שמח .
 

תרמיל25

New member
טקטיקת המסכן של הטרול אימתן

נוהג לבצע אותה כאשר הוא חש חסר אונים ומבקש חסד על תקן "קדוש מעונה" ,טפשים יפלו בפח שלו ,חכמים.....
 
מה שהצלחתי לקרוא זה...

"... טפשים יפלו בפח שלו, חכמים... קר בחוץ". יש בכך אמירה פילוסופית עמוקה, או שפשוט גם אתה אחד ממחרחרי המדון כאן?
 

תרמיל25

New member
../images/Emo13.gif

אם תהיה כנה עם עצמך,תעצור ותחשוב על ההודעות של אימתן ,אז תכיר בעובדה שכבר אתה יודע אותה על המשתמש אימתן.
 
אין לי דבר נגדו

כפי שאין לי דבר נגד אף אחד אחר. כל אדם ראוי להבעת דעה. הבעיה היא שהוא אתה ואני נגררים להשמצות ולקללות שבינן ובין דעת אין דבר וחצי דבר.
 

lmatan1

New member
מר תרמיל איזה כנה בוא נעשה ספורט

מספיק אם יביטו על הנאצות שלך רק היום. בפורום חופש ו בפורום אתאיזם ודת בשביל לראות את הכנות שלך בוא נראה אותך גבר חוץ מלקשקש בזנב יש לי קישורים שאתה מקלל כמו בהמה גסה את אשתי ואת הילדים שלי ומאחל לי למות מסרטן הכל מתועד אני מזמין אותך לברור הטענות שלך נגדי בכל מקום ובכל זמן.אני לא מפחד ממך ומצד שני אני מוכן להתנצל בפניך אם פגעתי.בוא נראה את פרצופך האמיתי.תקרא את ההודעה הקודמת שלך: תהיה כנה אם עצמך. תחשוב על ההודעות שלך. ותכיר בעובדה שאתה יודע מה ? שחק אותה תרמיל 25 בכבוד.
 

שינובי2

New member
רבותי היקרים

אנא רדו מכל הנושא של החרמות. מתן יכול להיות טרול או שלא , אינני מסכים עם אף דעה שלו כמעט, ואכן נכנסו ראש בראש בעבר. קחו אותו ואת דעותיו בפרופורציה המתאימה. חרם - מנוגד לחלוטין לפילוסופיה, אנו מתיימרים לעסוק בה, ומן הראוי שנהיה סובלניים, מטריד אותכם? תתעלמו ממנו . אגב בעבר ניסו לחסום את אריסטובולוס בשמותיו השונים-כולל אני לבושתי- ויצאו מהפורום נגד הבקשה.אותם שיצאו הבהירו לי באופן די ישיר מהי פילוסופיה,ומה זה לפחות להתיימר להיות פילוסוף ולו לשעה קלה במרחב הוירטואלי. להזכירכם את האימרה הידועה של וולטיר בנוגע להגנה על דעות.... אגב - באותה מידה ניתן לחסום את לנצח, ועדיין אני נגד חסימת שניהם ואחרים לא פחות מעצבנים או מרגיזים. לכן אם כואב לכם תתעלמו!!! יום טוב ויום פילוסופי מקסים לכולנו!!!!!!!!!!!!!!!!
 

lmatan1

New member
ברשותך שינוי-בי יקר להתיחס לחלק

האחרון שבדבריך משמע:אם כואב לכם תתעלמו השאלה היא שאלה פילוסופית שנשאלה בעבר ונשארה ללא מענה:והשאלה היא איך יתכן שלמישהו כואב רק מלקרוא טקסט של גולש אחר בלי שהוא מכיר אותו בכלל או כפי שנשאלה השאלה במקור:מה גורם לנו סלידה מאדם אחר רק מראיה אפילו והוא לא פצה פה האם יתכן שקיים בנו מנגנון רגשי שמבחין בין סלידה להערצה גם בלי שנבחין באיזה שהוא סימן נראה לעין
 

תרמיל25

New member
"אבא" IMATAN שוב מקלל במחשב

איפה "הילדים" ו"אישתך" ? אין לך הא? הדבר היחיד שיש לך בחיים המרקיבים והחסרי תוחלת שלך זה: המקלדת והאצבעות המלוכלכות והעקומות שלך, אף אחד לעולם לא מתגעגע אליך או צריך אחד כמוך ,אפילו קבצנים מגחכים שהם רואים את הצורה המגובנת שלך,אפס. תחסוך מכולם את הגועל שבקיום שלך ו תפסיק לרשום כאן.
 

lmatan1

New member
מקורותיה ברגשות עזים של נקמה

במי שנחשב כדתי.בהצגה של הדת כאחראית לכל הפשעים שמתרחשים בעולם,ברגשות של תיסכול כלפי הדת כמאיימת על החופש הפוסט טראומטי אומנם יש כאן ממש ביטוי קיצוני לתחושת הסלידה מכל מה שמיצג העולם הדתי אולם היא מיצגת נאמנה את רחשי הפילוסופים הרבים שקישטו את הפורום הזה שמעדיפים להחריש, מזכיר לי קטטה במועדון כאשר אחד שולף סכין ודוקר אדם אחר כאשר כל האנשים מסביב מסתכלים ואף אחד לא עושה כלום כאילו צמאים לדם.
 

lmatan1

New member
יש כאן יד נעלמה,וזה לא אלו-הים

נמחקו כאן מספר הודעות של כרמל אם תגובה. אני מניח שמישהו כאן חש לחיש. תודה רבה להנהלת האולם שעושה סדר בין השורות,לפחות אם הייתם עושים סדר כהלכתו אנחנו רק לפני פורים עוד לא פסח חג שמח.
 
ליאופןל 1:0 !!!

הרעיון שלך מצויין , אני בעד שתפתח שירשור על הרוע,הקללות השנאה וכו', לפי כמות שיש פה זה יהי שרשור אולטרא איכותי!!!!!!!!!!!!! אגב- אינני מתבדח עכשיו!
 
למעלה