תודה רבה
על כל המחמאות שלך, וגם תודה שענית על הטיעונים הפאנטיים וילדותיים שלי... חבל שאת לא יכולה לקבל ביקורת, כמו שהיא ולתקוף במקום לחשוב מעט, אולי בשבילך הדברים שאני כותב נשמעים כמו סיסמאות וקיצוניות, אבל לפכות אני יכול לומר שאני לא מרכין את הראש בפני אנשים אנטיפטיים, שמשתמשים בתרוצים חסרי בסיס והיגיון וביניהם גם הדחף שלהם, ללמד איך צריך ומה להגיד, אז אני מצתער אני לא קונה את זה, לא מעניין אותי התרוצים שלהם, מבחינתי זה הכל זבל, אני מסתכל מאיפה ולמה דברים נאמרים, ותוקף בנוקודות החלשות שלהם. ברגע שאת ממליצה לאנשים לאכול מוצר שיש בו פגיעה בבעלי חיים, אני מצתער לומר לך, אבל את כן פוגעת בחיות וכן פוגעת במאבק.