../images/Emo9.gif
כל אחד יכתוב על הדיסק האחרון שהוא קנה..(ותרחיבו קצת יותר מ-שם)
Green Day - American Idiot, אלבום פשוט מדהים,גאוני ומה לא...! הם מצליחים להפתיע כל פעם מחדש ולהיות אקסטרה מקוריים! להקה מצויינת, לכן גם הדיסק מעולה!
דיסק אחד מהאוסף שלו שהוא ממליץ עליו בחום (גם פה אתם מוזמנים להרחיב בנושא..)
נו די, יש הרבה... אני אמליץ על ארבע.. Busted - A Present For Everyone, אלבום מעולה, עם צליל בוגר יותר, הרבה יותר טוב מהאלבום הקודם שלהם. מוכיחים שהם יכולים גם לרגש עם שירים כמו Meet You There, Can't Break Thru, Why ועוד, ועדיין יכולים גם להקפיץ אותם עם שירים כמו Airhostess, Better Then This, Crashed The Wedding ועוד.. Blue - Guilty, אלבום מדהים, מתעלה על השניים הקודמים, צליל בוגר יותר, הפעם הם היו שותפים לכתיבת כל השירים, וזה מה שהפך את הדיסק למעולה כל כך. תתרגשו כשתשמעו את Breathe Easy, No Goodbyes, How's A Man Supposed To Change ועוד, ועדיין תרצו לרקוד לצלילים של Taste It, Back It Up, Bubblin' ועוד רבים וטובים. McFLY -Room On The 3rd Floor - דיסק מעולה! להקה חדשה מעולה , ואלבום הבכורה שלהם פשוט מדהים! הם יכניסו אותכם לסגנון שנות ה-70 עם שירים כמו 5 colors in her hairת יזכירו לכם את אלוויס עם Saturday Night, יגרמו לכם לרקוד עם That Girl ו - Obviously, אך עדיין יצליחו לרגש אותכם עם NOt Alone.. Green Day - American Idiot, נו, דיסק מעולה כמו אלו שמוזכרים למעלה! אחרי שנתיים שלא שמענו כלום מהלקה המצויינת הזאת, הם חוזרים ובגדול, וממש לא מאכזבים על האלבום! גם פה, תרצו לקפוץ לצליליו של American Idiot ועוד רבים אחרים, אך עדיין גם פה יש שירים רכים ומרגשים כמו Boulevard Of Broken Dreams ו - Wake Me Up When September ends... שתהיה לכולם שנה חדשה מדהימה ורווית רובי!