לכבוד השנה החדשה

a Warming Sign

New member
לכבוד השנה החדשה../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

טוף, אז כמו שכולכם יודעים,השנה האזרחית החדשה מתקרבת ובאה.. ולכבוד המאורע החלטנו לעשות משהו חביב ונחמד...אז ככה:
כל אחד יכתוב על הדיסק האחרון שהוא קנה..(ותרחיבו קצת יותר מ-שם)
דיסק אחד מהאוסף שלו שהוא ממליץ עליו בחום (גם פה אתם מוזמנים להרחיב בנושא.
.) והכי חשוב- ברכה לשנה החדשה לכל חברי הפורום באשר הם
.. *חיבוק חם ואוהב לכולם* ירדן וענט
 

a Warming Sign

New member
טוב נו,אני אתחיל..

הדיסק האחרון שקניתי הוא האוסף של רובי..אבל למען הגיוון אני אבחר בדיסק האחרון שקניתי לפניו..והוא: coldplay -- a rush of blood to the head טוב,זה הדיסק השני של קולדפליי,ולמען האמת אהבתי יותר את הראשון, אבל זה גם דיסק מעולה!
בעיקר בגלל שאני מכורה לכמה שירים בצורה קשה.. כמו: in my place, the scientist וטוב,אין טעם לכתוב את כל האלבום
.. יש בדיסק שירים מדהימים *משתחווה* ובהחלט חלק מהאהובים עליי ביותר.. בקיצור- אחלה דיסק!!
דיסק מהאוסף שלי שאני ממליצה עליו בחום- My Generation
זה אוסף של מיטב להקות הרוק הבריטיות של הסיקסטיז
.. יש פה שירים ישנים מעולים באמת,חלק מהם אולי אתם מכירים..אולי את השם לא. THE MARMALADE- reflections of my life THE SPENCER DAVIS GROUP - gimme some lovin THE TROGGS- wild thing THE ANIMALS- its my life ועוד רבים וטובים..
באמת דיסק אדיר וממכר..מומלץ
ואני מאחלת לכולכם שתהיה לכם שנה נפלאה..תבלו ותהנו.. שנה מוצלחת בכל מה שתבקשו,שכל המשאלות שלכם יתגשמו! הלוואי אמן
*רובי,מתי תגיע לארץ כבר!?*
שיהיה לכם רק טוב..תנצלו את השנה כמה שיותר
.. ובקיצור- רק אושר ואושר באהבה רבה רבה רבה
, ירדן
 

ozaritali

New member
אמממממממ.....

קודם כל, שנה טובה ומקסימה לכולם.... אני חדשה פה בפורום שלו רובי. לא ידעתי שיש ביכלל פורום לכבודו, (מעניין מה הוא היה אומר על כך...). הקטע המצחיק הוא שהדיסק האחרון שקניתי היה לפני שבועיים בערך והוא של מי אם לא רובי וויליאמס!!!!!!! קניתי לי את האוסף. נכון שיכולתי לצרוב,נורא התחשק לי דיסק וזה מה שקניתי. דיסק מאוסף הדיסקים שלי להמליץ עליו....... בעיה אני הייתי ממליצה על כל האוסף שלי שמורכב ברובו מדיסקים של DEPECHE MODE ואני ממליצה על כולם. ושוב שנה טובה ומקסימה לכוווווווולם בפורום ואם משהו פוגש את רובי ככה סתם תוך טיול שיגרתי עם הכלב, תמסרו לו ד'ש חם ממני ושנה מדהימה!!!!!!
 

la bella dama

New member
גמני אכתוב!!

שנה אזרחית טובה לכם!! הדיסק האחרון שקניתי נראה לי זה חומר מקומי של הדג נחש,קניתי אותו באילת שעה החופשית שהייתה לנו אחרי טיול שנתי של 5 ימים אני ממליצה על הדיסק i'vw been....כמובן של רובי,כי זה הדיסק הכי יפה שלו לדעתי!!!!!!!!!!!!! וברכה אליכם: ש2005 תיהיה שנה טובה,שנשמע הרבה מרובי ושאולי תיהיה לי גישה לאינטרנט בש"ש ואני לא אצטרך לעזוב...
 
Happy new year!! ../images/Emo13.gif

אז קודם כל שנה טובה לכולנו!! וקצת נאומי מורות כיתה ג': שנה של בריאות, בטיחות, שלום, כיף, אושר, הצלחה וטוב!! דיסק אחרון ~נסתכל 3 חודשים אחורה
~ קניתי את הדיסק החדש של אלאניס מוריסט so called chaos - לא משקף את היכולות והכישרונות האמיתיים של אלאניס אבל בהחלט אלבום מעולה לדעתי. יחד איתו קניתי גם הופעה חיה של מאריה קארי MTV Unplugged - פשוט מצויינת. השנים שהיא נמצאת עוד קצת בהתחלה (1992) , עוד הרבה לפני קריירת החשפנות שפתחה בה בחל מ1997 התמוטטויות העצבים למיניהן, והראפרים שלמעשה מארחים אותה באלבומים שלה עצמה. ביצועים וואקלים אדירים-ממומלץ!!! המממ דיסק ממולץ..כמובן שכל קולקצית אלאניס, אבל דיסק שיש לי בערך מאז שאני בן 7, ואני בטוח שגם להרבה מכם יש אותו זה Tracy Chapman , ככה היא גם קראה לדיסק. יש בו את השירים המדהימים: Behind the Wall , (המוכר והנחרש ע"י גלגל"צ) fast car, Revolution ,ועוד...אם יש לכם 40 דקות מיותרות זה ה-דיסק להעביר אותן. זהוו..שנה טובה!!!
 
אההההה../images/Emo99.gifמארקקקקקקק../images/Emo187.gif

רגע אני צריכה לנשום מהתמונה ..
טוב דיסק שקניתי : ממש לא קשור לנושא הפורום : ברי סחרוף ההופעה ברי בעיני הוא מלך המוזיקה הישראלית ! הוא רוקר מדהים ופרפומר מעולה . הדיסק של ההופעה שלו הוא אחד הדברים הגאוניים שיש בארצנו. זה אוסף כפול עם מיטב השירים של ברי . מומלץ בחום ואהבה .. וסתם דיסק מומלץ: אלג'יר מנועים קדימה אני לא חושבת שיש משו שלא נאמר עליהם ! הם מדהימים השירים שלהם לוקחים אותך למוקמות אחרים עם אחד הדיסקים היותר מושקעים שנעשו פה ..
 
../images/Emo9.gif

כל אחד יכתוב על הדיסק האחרון שהוא קנה..(ותרחיבו קצת יותר מ-שם)
Green Day - American Idiot, אלבום פשוט מדהים,גאוני ומה לא...! הם מצליחים להפתיע כל פעם מחדש ולהיות אקסטרה מקוריים! להקה מצויינת, לכן גם הדיסק מעולה!
דיסק אחד מהאוסף שלו שהוא ממליץ עליו בחום (גם פה אתם מוזמנים להרחיב בנושא..)
נו די, יש הרבה... אני אמליץ על ארבע.. Busted - A Present For Everyone, אלבום מעולה, עם צליל בוגר יותר, הרבה יותר טוב מהאלבום הקודם שלהם. מוכיחים שהם יכולים גם לרגש עם שירים כמו Meet You There, Can't Break Thru, Why ועוד, ועדיין יכולים גם להקפיץ אותם עם שירים כמו Airhostess, Better Then This, Crashed The Wedding ועוד.. Blue - Guilty, אלבום מדהים, מתעלה על השניים הקודמים, צליל בוגר יותר, הפעם הם היו שותפים לכתיבת כל השירים, וזה מה שהפך את הדיסק למעולה כל כך. תתרגשו כשתשמעו את Breathe Easy, No Goodbyes, How's A Man Supposed To Change ועוד, ועדיין תרצו לרקוד לצלילים של Taste It, Back It Up, Bubblin' ועוד רבים וטובים. McFLY -Room On The 3rd Floor - דיסק מעולה! להקה חדשה מעולה , ואלבום הבכורה שלהם פשוט מדהים! הם יכניסו אותכם לסגנון שנות ה-70 עם שירים כמו 5 colors in her hairת יזכירו לכם את אלוויס עם Saturday Night, יגרמו לכם לרקוד עם That Girl ו - Obviously, אך עדיין יצליחו לרגש אותכם עם NOt Alone.. Green Day - American Idiot, נו, דיסק מעולה כמו אלו שמוזכרים למעלה! אחרי שנתיים שלא שמענו כלום מהלקה המצויינת הזאת, הם חוזרים ובגדול, וממש לא מאכזבים על האלבום! גם פה, תרצו לקפוץ לצליליו של American Idiot ועוד רבים אחרים, אך עדיין גם פה יש שירים רכים ומרגשים כמו Boulevard Of Broken Dreams ו - Wake Me Up When September ends... שתהיה לכולם שנה חדשה מדהימה ורווית רובי!
 

girl1045

New member
../images/Emo48.gif שנה טובה!

הדיסק האחרון שקניתי היה הפסקול של הסרט "שיקגו". מי שאהב את הסרט יאהב את הפסקול.
ובכלל השירים מאד מוצלחים וג'אזיים... מומלץ
דיסק אחד מהאוסף- אוסף הלהיטים של מדונה. כן, כן מה לעשות,אסתר מוכשרת.... יש שם את don't cry for me argentina human nature deeper &deeper וכל השירים הטובים והישנים של עידן טרום- הקבלה.... כמובן שהייתי ממליצה על כל הדיסקים של רובי, אבל זה קצת נדוש לא?
 

escaping

New member
ובכן, הנני../images/Emo13.gif

דיסק אחרון
Once more with feeling - Placebo.נרכש שבוע שעבר. הדיסק בעצם מסכם את כל שנות היצירה של פלאסיבו, והוא מורכב מכל הסינגלים שאי פעם יצאו להם, החל מnancy boy ממשיך בthe bitter end ועוד רבים וטובים... לכן, לפחות לדעתי, הדיסק מעולה
חוץ מכל הסינגלים מצורף גם שיר חדש אחד, twenty years המוצלח
מהנה ביותר
דיסק מהאוסף שמומלץ בחום
Razorblade Romance - HIM. דיסק פשוט מושלם. כל שיר בו הוא שיר מעולה. אתה יכול לשים את הדיסק, להקשיב עד שהוא נגמר, ואז לשים אותו שוב ושוב ושוב עד שנגמרות הבטריות בדיסקמן
אין יום כמעט שאני לא מקשיבה לו *אובססיבית*
הדיסק השלישי אם אני לא טועה שיצא לHIM. שירים מומלצים במיוחד מכל האלבום, קשה להחליט כי אני אוהבת את כולם
אבל ב"אן-דן-דינו": Bury Me Deep Inside Your Heart, Razorblade Kiss ,Join Me in Death ו- Gone With the Sin. ברכה לכולכם לשנה החדשה
שתהיה לנו שנה מעולה ומצליחה מכל הבחינות(תרתי משמע למי שעדיין לומד
), שתהיה שנה מלאה בהפתעות, או צפויה לחלוטין (תלוי מה אתם מעדיפים), שנת שיגשוג, פריחה, שמחה והרחה. של פרחים. ואיך אפשר בלי, שנה מלאה ברובי
 
אחלה תמונה!!!!!!!!!!!!!

טוב, הדיסק האחרון שאני קניתי היה אלבום האוסף של רובי Greatest Hits. הדיסק שאני ממליצה עליו בחום ובהמון אהבה הוא "In Your Own Time" של מארק אואן
, אולי אין כאן הרבה מעריצים שלו, אך קניתי את הדיסק שלו ואני לא מתחרטת על כך. לפני ששמעתי את הדיסק הייתי בטוחה שזה יהיה דיסק עם שירים בסגנון מאוד מוכר שלו, אך הופתעתי לטובה, אין ספק שהשירים שלו הרבה יותר בוגרים והרבה יותר טובים. מומלץ בחום לכל מי שהתגעגע ולמי שעדיין לא הכיר אותו בכלל.
 
שכחתי את הברכה

לכל החוגגים שתיהיה לכם אחלה שנה חדשה, תהנו, תבלו ותחזרו בשלום הביתה!!!!!
 
למעלה