לכבוד הנהלת הפורומים.

בר שחר

New member
לכבוד הנהלת הפורומים.

שלום רב ישנו פורום בשם זכויות ומגבלות (נכים) אשר הפך את הפורום למאבק פוליטי בצורה חסרת רסן. מנהלי הפורום ועוזריהם ( מסומנים בצבע אדום) מנצלים את הפורום על מנת להעשיר את כוחם הפוליטי. איני חושב שאתר תפוז אנשים הוא אתר פוליטי במיוחד לא פורום כזה רגיש שנועד לתת אוזן קשבת ותמיכה נפשית. אני מצרף את מכתבי אשר נכתב גם בפורום עצמו: לכל ציבור הנכים הקשים ןהקלים. איני מכיר את הדו"ח היטב רק דבר אחד מאוד מפריע לי. הפורום שנועד לשוחח ולעלות בעיות אישיןת ודגש על אישיות הפך לפורום בעל מאבק פוליטי והוא ממש מוקצן. מילא אם פעם בכמה זמן היתה הודעה אשר מדווחת לנכים על דו"ח כזה או אחר אבל לצאת למאבק פוליטי בצורה כה גסה זה אינו המקום. גם המנהלים ועוזרי המנהלים מנצלים את כוחם למען כוח פוליטי נטו ואני רואה זו בחומרה רבה. אני גם אדרוש מאתר תפוז אנשים לבדוק את הנושא ואם המנהלים אכן מתפקדים כמנהלים או מתנהגים כפורום פוליטי . אני יודע שהודעה זו תגרור זעם רב אך צער לי זו הרגשתי האישית. הפורום השכן ( נכי צה"ל ) מעולם לא עבר לספים כאלו למרות שגם שם ישנם מאבקים פוליטים אך מנהלי הפורום אינם נגררים לכזו רמה (נמוכה) שתרגישו טוב כי זה מה שחשוב וחג שמח שחר בר מקווה שיימצא פתרון לעיניין זה ובכל מקרה אשמח לקבל תגובה ממנהלי הפורום של תפוז אנשים
 

victoria777

New member
למה שמאבק למען זכויות של נכים לא

יהיה לגיטימי בפורום של נכים?
 

skeptic

New member
לכבוד הנהלת הפורומים

כמו שויקטוריה כתבה ולאחר קריאה של הכתוב בפורום המדובר אני בדיעה שהפורום ממלא נאמנה את התפקיד אותו נטל על עצמו. מאבק של נכים בצורת הפגנה מקומו בוודאות מוחלטת בפורום נכים. האדון בר שחר נראה כעסוק במטרה מסויימת.
 
פורום זכויות ומגבלות נכים

לא נדון בהתנהלות פורומים ומנהליהם על גבי פורום משוב. אנא הפנה את תלונתך אלינו במייל [email protected] על מנת שנוכל להתייחס אליה בהתאם.
 
למעלה