לך `` שאהבת את ליבי המחייך`` מחכה לשמוע ממך - דחוף !!! שרית ...
S sahr12 New member 18/7/01 #4 תזהרי עם זה........ כי אני בדרך כלל עונה בחיוב להזמנות מעין אלו.... ואני אוכללללל....אוכלללללל.....
S sahr12 New member 18/7/01 #9 ומה עם לבונה???והמנהלת??? לא נעים..... תביאי צ`קים!!חחחחח...מקסימום נמשכן תאוטו של לבונה.....חחחח
ח חיפאית30 New member 18/7/01 #10 והיא לא יודעת איזה תאבון יש לנו... שריתי, אנחנו כבר חודש בדיאטת רעב לקראת המפגש הזה, אז מחר יפתח לנו התאבון........ תכיני הרבה מזומן. אני חושבת שצריך להודיע למסעדה מראש, שישחטו עוד כמה חיות.
והיא לא יודעת איזה תאבון יש לנו... שריתי, אנחנו כבר חודש בדיאטת רעב לקראת המפגש הזה, אז מחר יפתח לנו התאבון........ תכיני הרבה מזומן. אני חושבת שצריך להודיע למסעדה מראש, שישחטו עוד כמה חיות.
ח חיפאית30 New member 18/7/01 #12 אולי נגיע שעתיים לפני, לאכול ? אפשר להביא את הילדים? מסכנים, שבועיים לא אכלו בשר.