לך `` שאהבת את ליבי המחייך``

שרית.

New member
לך `` שאהבת את ליבי המחייך``

מחכה לשמוע ממך - דחוף !!! שרית ...
 

sahr12

New member
זה מבלבל הכותרת הזו.......:)

אני אוהב לבבות על האש....
 

sahr12

New member
תזהרי עם זה........

כי אני בדרך כלל עונה בחיוב להזמנות מעין אלו....:) ואני אוכללללל....אוכלללללל.....
 

sahr12

New member
מתי??מתי???מתי???מתי?????

שאדע לא לאכול מהבקר......:)
 

sahr12

New member
ומה עם לבונה???והמנהלת???

לא נעים..... תביאי צ`קים!!חחחחח...מקסימום נמשכן תאוטו של לבונה.....חחחח
 

חיפאית30

New member
והיא לא יודעת איזה תאבון יש לנו...

שריתי, אנחנו כבר חודש בדיאטת רעב לקראת המפגש הזה, אז מחר יפתח לנו התאבון........ תכיני הרבה מזומן. אני חושבת שצריך להודיע למסעדה מראש, שישחטו עוד כמה חיות.
 

חיפאית30

New member
אולי נגיע שעתיים לפני, לאכול ?

אפשר להביא את הילדים? מסכנים, שבועיים לא אכלו בשר.
 
למעלה