לך טליונת..מצאתי את אימא ;-)

לך טליונת..מצאתי את אימא ;-)

מלחמת יום-הדין 1973.... הסורים כבר ברחו מגשר בנות יעקב קיבלתי אפטר הביתה-לשמונה שעות.. אני מגיע בלילה הביתה,דופק בדלת.. תוך שנייה היא נפתחת. מתברר שאימי לא ישנה יותר בחדר השינה, אלא-הוציאה מיטה מתקפלת ושמה אותה לידי דלת הכניסה שתשמע,כשאגיעי,אם בכלל.. אימא שלפה גפילטע מהמקרר אני שונא גפילטע אבל כדי שלא תפגע-אכלתי תוך רבע שעה..כבר הקאתי הכל רק שלא תיפגע... ככה מצאתי את אימא טליונת. ואני,לא היתה לי ילדות עשוקה זהו ההמשך לטלנובלה טליונת,אני יודע שנגמר לך הטישיו מהדמעות על האבא כיבסתי לך מגבת מטבח.. הולך ? מוטל הדום לרגלייך כעת חסר אונים מהריגוש שעבר עלי טליונת..מצאתי את אימא.. קחי אותי עשי בי את זממך. מרק.
 
דייג-אין לך לב בכלל B-)

אני-גיליתי את אימא והאישה-50,זה לא עושה עליה שום רושם נשארה כעת רק הטליונת..אם גם היא לא תבכה למרות שכיבסתי לה מגבת מטבח הלך עלי.. מרק.
 

אישה50

New member
מרקי, תתקרב קרוב קרוב....

אגלה לך בסוד, שממך בוכה (אבל מתוך שמתרגשת חלילה) אלא כי במקום להיות אתה אתה מעדיף להיות רק קוץ..... אלא מה?? משאירה לך את זכות הבחירה - זו שלקחתי גם לעצמי (לבכות או לא) מרצוני החופשי.... אופס, סליחה אם גלשתי לרצינות מיותרת, או יתרה.... אז בוא קרוב, אפשר גם בלי מחאה אישה - בין חיוך לכובד ראש
 
לא אישה,את לא מבינה H-) ..רק פאנק

אני,מצאתי את אימא וזה לא קשור לדיסקוטק.. ואת..ככה רומסת את תחושותי אויה אויה נשים,לא מבינות אותי אז מה הפלא שהיחידה שאני כן מבין זו פאנק..כי היא אמיתית לטוב ולרע.. ככה אני אוהב. מרק.
 

אישה50

New member
אם ככה, מרק, אענה ברצינות

1.עניתי למחאה עצמה (ולאופיה - ולא לסיפור האמא) - היינו, לעצם העובדה שלא חשבת (או הבנת) שאולי יש סיבה (לאו דווקא מצחיקה) לבכיה של אישה (בזמן ובמקום שבו זה קרה) 2.שמחה שמצאת אישה (פאנק) שמבינה אותך... בהצלחה..... אישה - שלמרות הכל, מבינה....
 
ליס...גם את גילית את אימא ? B-)

אגב,יש לי בעיה עם הניקניים שלך מזכיר לי חוצנית כזו.. את חוצנית ? החליפי אותו ...PLEASE מרק.
 

טליונת

New member
הבטחתי -קיימתי

לקקטוסי היקר, לאהב זה לא פשע, לא חטא, ולא עוון. לגלות את אהבתך זו לא חולשה. איפוק ,הפנמה והסתרת רגשותינו, אינם מצביעים על כוחנו, אולי, על אוזלת ידינו. על פחדנו הכמוסים להישאר חשופים ופגיעים. איני בושה לומר: רגשתני, הזדהיתי, אהבתי, בקומדיה רומנטית מייללת אנוכי, ולמשמע סיפור אהבה בעיני צצה דמעה. אלף קבין של אהבות ירדו לעולם, והנפלאה והמופלאה מכל היא אהבתם של אם ואב לילדם. אהבה שאינה תלוייה בדבר. טליונת
 
כעת אני רגוע..

מישהי מזילה דמעה שמצאתי את אימא אין יותר אפליה בישראל מי שמוצא את אימא או את אבא טליונת תזיל לו.. מרק.
 
למעלה