לך, ותיק הפורום, שכל כך ``אוהב`` אותי
לא תצליח לגרור אותי למלחמה המטופשת הזאת. לא תצליח לגרום לי לוותר ולהשאר מחר בבית. לא תצליח לעצבן אותי יותר ממה שאני רגילה. אני יודעת, אתה מאוד מתאמץ, קשה לך לראות אותי פה. אני לא נראית לך. כמה מסכן. יש לך בעיה. אני מתאפקת לא להגיד את שמך, אבל רק שתדע - אתה לא מזיז לי בכלל !!!
לא תצליח לגרור אותי למלחמה המטופשת הזאת. לא תצליח לגרום לי לוותר ולהשאר מחר בבית. לא תצליח לעצבן אותי יותר ממה שאני רגילה. אני יודעת, אתה מאוד מתאמץ, קשה לך לראות אותי פה. אני לא נראית לך. כמה מסכן. יש לך בעיה. אני מתאפקת לא להגיד את שמך, אבל רק שתדע - אתה לא מזיז לי בכלל !!!