לך, ותיק הפורום, שכל כך ``אוהב`` אותי

חיפאית30

New member
לך, ותיק הפורום, שכל כך ``אוהב`` אותי

לא תצליח לגרור אותי למלחמה המטופשת הזאת. לא תצליח לגרום לי לוותר ולהשאר מחר בבית. לא תצליח לעצבן אותי יותר ממה שאני רגילה. אני יודעת, אתה מאוד מתאמץ, קשה לך לראות אותי פה. אני לא נראית לך. כמה מסכן. יש לך בעיה. אני מתאפקת לא להגיד את שמך, אבל רק שתדע - אתה לא מזיז לי בכלל !!!
 
מעניין מי זה?

מה שבטוח, אני לא ותיק הפורום. נו, אני גם קצת מחבב אותך, אז זה לא אני. :) ממני
 
בוקר טוב החולם, תפסיק לחלום .וקוםם B-)

בוקר טוב ונהדר לך החולם..... תפסיק לחלום.. וצא מהחלום.. תתעורר למציאות ... ידידי. שיהיה לך המשך יום נהדר. שלך. אשת המסתור ורעם**
 
יש הרבה סיבות להתעורר , החולםםםםםםם ;-)

יש הרבה סיבות להתעורר החולם... רק צריך למצוא אותם בזמן ובכיוון הנכון. זה שאתה לא מוצא אותם חבר, חבל מאוד. קום התעורר.. שטוף פניך.. שתה קפה . בוא אתן לך רמז.... על מי אתה חולם כה הרבה ?.... קדימה חומר למחשבה .... שלך . אשת המסתור ורעם**
 
הנושא די מסובך,

והדינמיקה שלו מתקיימת בדיוק בשבועות האחרונים. ממש מסובך. מה שבטוח זה לא משעמם. ממני.
 
יפה שלי אני אוהבת אותך וזה מספיק...

וגם סער (הוא עושה כל מה שאני אומרת לו) אל תתעצבני מאף אחד לא כולם חייבים לאהוב אותך מספיק שאת אוהבת את עצמך זו האהבה הגדולה בעולם באמת......
 

sahr12

New member
אפשר לגרור אותך........

להגיד בקר טוב??????.... בקר יפה לך....ולשרית...לפישפיש....
 

חיפאית30

New member
תודה, גם אני מאוד אוהבת.

אבל מסתבר שיש כאלו שמאוד מפריע להם שגוזלים מהם את תשומת הלב. יהיה בסדר. קטן עלינו. בוקר טוב לכוווווווווווולם.
 
בוקר נהדר לך, חיפאית 30......

מה מה קרה .... מדוע המלחמות כאן על הבוקר.. מה קרה חברה ? שיהיה לך המשך יום טוב ונהדר לך . שלך. אשת המסתור ורעם**
 

חיפאית30

New member
בוקר מקסים לך ולכולם

שום מלחמות. באמת. ורק בגלל שאני מחזיקה חזק חזק בציפורניים לא לגרום לו לסחוב אותי למלחמה המפגרת הזו שהוא כל כך מנסה. יהיה בסדר אשת. נו, אולי רואים אותך בכל זאת מחר.???
 
חיפאית חברה טובה , יש לי פגישה עם. ;-) ;-)

חיפאית יקירתי.. לא אוכל להגיע למפגש, מפני שיש לי מחוייבות אחרת .. ויש לי פגישה עם ה... ;-) יהיו הרבה הזדמנויות להיפגש... שלך. אוהבת. אשת המסתור ורעם** נו, עם מי את חושבת שאני נפגשת ???......
 
חיפאית יקרתי... שששש..אגלה לך בסוד.

שששששששש....... אל תגלי לאף אחד... אשת נפגשת עם אהוב ליבהההההההההה.... אשר הציע לה משהו... חומר למחשבה .... לא פחדנית ... שיקנדן....... חחחחחחחחחחחחחחחחח חומר למחשבה .... חברה .. קדימה . הפעילי את ראשך .
 
חיפאית ייקרה, בואי וקרבי אלי הלום!!

חיפאית יקירתי , הקשיבי היטב חמודה, אני לא באה להילחם עם אף איש מתוקה. וזו החלטתי אשר היא, יש חלק שלא מבינים אותה, ויש חלק שמבינים אותה יקירתי. כל אחד עם ההחלטות שלו .. ומי שמכיר אותי היטב, מהחבר`ה הקרובים אלי.. יודעים שאני לא מגיעה למפגשים. לא אוהבת זאת חמודה.... יש לי מספיק מלחמות בחיים, אשר אני נלחמת בהם.. את מכירה את אשת ....שהיא אף פעם לא תריב ולא תתווכח חמודה. אני מקווה שקיבלת זאת... ויש הבנה. ואם פגעתי בך כאן או משהו , איתך הסליחה. חיפאית חמודה. שלך. חברתך. אשת המסתור ורעם** ואת האמת מחר אני נפגשת עם אהוב ליבי....
 

חיפאית30

New member
סבבה אשת, אני לא כועסת .

תעשי חיים. פשוט רצינו לראות אותך. זה הכל. את לא סקרנית לראות אותנו ???
 
תודה לך חברה טובה , חיפאית ייקרה !!

בוודאי ובוודאי שאני סקרנית ... לראות את כולם. ניפגש בהזדמנויות אחרות. חמודה . תעשי חיים , שמעת אותי?.... שלך. אשת המסתור ורעם**
 

חיפאית30

New member
התעוררנו ??? משינה או מקומה ?

איפה נשיקת בוקר טוב ? אולי אזדקק לעזרתך מחר. אבל כנראה שאסתדר בכוחות עצמי, אתה יודע - כוחות - יש לי כאלו.
 
למעלה