לי2נתתתתתתתתתתת

לי2נתתתתתתתתתתת../images/Emo25.gif

ילדונתתתתתתתתתתתתתתתתת אני חולה עליךךךךךךךךך אז למי שלא יודע או לא שמע אני אימצתי את ליבנת לאחות קטנה והיא אימצה אותי לכלב אופס שליחה אח גדול אני מת עליךךךךךךךךךךךךךך אחותי הקטנה כפרה עליךךךךך
 

ל י 2 נ ת

New member
כפרות עלייךךךךךךךךךךךךךך

אני מתה עלייך אין אין אין אתה האח הכי טוב בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מואאאאאאאאאאאאאאה!!! אוהבת אותך לנצח
 
למעלה