לי שגיאות כתיב.?מעולם לא היו

חיננית

New member
לי שגיאות כתיב.?מעולם לא היו

ולא יהיו. עברית שפת אימי ואני בחיים לא עושה שגיאות כתיב רק מתקנת לאחרים אבל לא בדרכך. כי אולי האדם עולה חדש אז לא בקי ברזי הכתיב העברי כמוני כמוך.זה לא עושה אותו טיפש יפהתי (יפתי)הטעות הזו כולה בכוונה דרך הומור לעקצך חביבתי ,חשבתי שעם תארייך הרבים תביני זאת. גם הומור רצוי להבין גם כשכועסים . א ם יש לי שגיאה רק טעות מקלדת ממהירות . לכי בבקשה לפורם טריביה והגיון ,ראי מי זו שכ`כ בקיאה בלשון בשפה העברית וביצירת חידות הגיון מגוונות. ושימי לב איך ההתיחסות שם אלי ע`י אנשי הפורום כיועצת בניסוח שאלות. מצחיק שדווקא לי המומחית ללשון מעירים על שגיאות . ובאשר לתוארים---- איני יודעת מהם תואריך באיזה מקצוע .אבל לא אעשה תחרות איתך. כי במדע נימוסין אין לך לא תואר ולא הדר.
 

hreuven2

New member
קשקשת בריבוע

לא רלונטי לנושאים העולים בפורום,סוג של רברבת שמאלנית ידועה ואזכיר לך מה אמר דקרט: שכל הוא הדבר הנפוץ ביותר,כל אדם סבור שיש לו`` אז אנא ממך
 
ראובן ראה הודעתי למעלה.....חיננית..

וכדי לסכם את הקשקשת הזו, מדגדג לי תואר נוסף באמתחתי, שהוא יחב``ל. את יודעת מה זה? אני אעזור לך: יחסים בינלאומיים (מדעי המדינה). זהו, בינתיים. אני עוד צעירה....
 
ועכשיו אני מקווה שנרגעת.

ראי, אין לי עניין אישי, מה גם שהזכרת את השכלתי, וכדי ליתן לך מושג בכל זאת אזי הנני עו``ד המתמחה בתחום הפלילי, וסחר בינלאומי. עד כאן, אי מקווה שלא הכעסתי אותך, עיסוקי נוגע במישרין לפוליטיקה, וככזו, קשה שלא להתייחס לכך, שאיני מעוניינת לענות לך ברמה האישית, ובתגובות שמסרת עד היום לא היה ולא כלום. תשתדלי, גם כן, לא לנסות במניפולטיביות או בפרובוקציה, להעיר או להאיר אותי. אני מתייחסת אך ורק לענייני היום.
 

חיננית

New member
בתגובותי לא היה כלום?

מפליא למדי איך את מאפסת כל אחד שאומר כאן דבר שאינו לרוחך- זה כלום.לא עשיתי פה שום מניפולציה . שמתי לב שזו האשמה חוזרת אצלך לשמאלניים . ואני לא חושבת שלאמר שמישהוא מניפולטיבי כל פעם שמסביר דעותיו סוגר לו את הפה או את המקלדת .לי בכל אופן לא. יופי של תארים יש לך -מצדיעה להם . גם לי יש כמה רק שלא אפרטם כאן מעל דפי הפורום. וראובן אם לא שמת לב, אז תדע ושים לב שזה לא לענין כשאני אומרת זאת ,אבל כשאחרת מתהדרת בתואריה והיא מהמחלקה שלך -זה כן לענין?
 
למעלה