לי יש בעיה שבטח להרבה ממציאים יש

inventor

New member
לי יש בעיה שבטח להרבה ממציאים יש

אני יודעת להמציא כמעט בכל נושא וגם דברים רציניים אבל לא יודעת להעביר את זה הלאה וגם אין לי כסף וכוח להשקיע כסף כבר שנים אני מורחת את הזמן בנושא ואכן ראיתי המצאות שהמצאתי לפני 10 שנים יוצאות רק עכשיו (ואני דווקא עושה חיפוש) אין לי כוח יותר למסר וכדומה ופשוט צריכה מין שותף כזה שיקבל את הרעיונות ויזרום איתם הלאה. ויש הרבה כאלה זו אחת הבעיות (כ90 רעיונות לפטנטים ממשיים) מרפואה ועד כלי בית אז.............
 

inventor

New member
דרך אגב זו לא חייבת להיות שותפות

מלאה , אני אשמח גם על כמה עשרות אחוזים אין לי כוח לחיפוש משקיעים וגיוסם לזה את זה אני עושה בכיף לעמותה. (ויש לי ניסיון בזה) או לאכזבות שהמצאה מגיעה לדרגים גבוהים לייצור עולמי ואז נופלת בגלל בעיית ייצור. לא רוצה להתעסק עם זה.
 

eladhagever

New member
אחותי, זה נקרא "יזמות" :)

יש פרוייקט בהמון מבתי הספר בארץ שנקרא "יזמים צעירים", וזה בא לפתח את החוש העסקי של בני הנוער. אני מנכ"ל של חברה בפרוייקט הזה, ואנחנו, בדיוק כמוך, מתחילים מכלום. הדבר הראשון שיש לעשות זה גיוס חברים. תראי את הרעיונות שלך למספר חברים שלך, ותסבירי להם את הפוטנציאל הרווחי שברעיון. שלב 2 הוא חיפוש אחר משקיע. נגיד אני רוצה לפתח כדורגל חדשני, אז אפנה לרשתות ספורט, או לנציגויות של חברות ספורט דוגמת נייק או דיאדורה בארץ, בבקשה שהם יעזרו לי לפתח את הרעיון. השלב השלישי הוא שלב פיתוח האב-טיפוס ( =דגם ראשוני של המוצר), ולאחר מכן תחילת היצור. בייצור את יכולה לפנות למפעלים או שוב, לרשתות ענקיות. השלב הרביעי והאחרון-לבזבז את הצורה של הכסף שהרווחת על בגדים!!! אפשר גם לשים שלב אחד לפני תחילת הבזבוזים וזה לרשום את המוצר כפטנט, ואז תוכלי למכור אותו ולהרוויח בוחטות, אבל הקטע הזה קשה וארוך. כמובן שזה לא כל התהליך. בהזדמנות אני יבריז מבי"ס ויכתוב מאמר על שלבי הסטארט אפ. בהצלחה!
 

inventor

New member
:) אני כבר אחרי 2 סטארט אפים

ומנהלת שיווק כבר הרבה שנים בעיניינים ואכן יצא הכיף אפשר לא רק פטנט יש אפשרות בארה"ב שזה בקשת פטנט מיוחדת שעולה גרושים ומאפשרת למצוא משקיעים שנה לפני הוספת המשך הרישום של הפטנט קוראים לזה פטנט פרובינסיאלי (לא בטוח שדייקתי בעיברות) ואני אשלח פה על כך קישורים שיהיה לי קצת זמן אז לא להפציץ את הדואר בבקשות בנושא (מניסיון)
 

EurO

New member
וואו../images/Emo70.gif נשמע מעניין ../images/Emo9.gif ברוכה הבאה

אני מאמין שתתרמי לנו רבות מהידע והנסיון שלך
ברוכה הבאה לפורום פטנטים והמצאות
 

inventor

New member
אני מצטערת אם זה מה שלימדו אותך אך

זה לא סדר הפעולות הנכון 1. בדיקת פטנטים ומדגמים כדי לבדוק שאכן אין את המוצר 2. כתיבת פטנט פרובנסיאל (בעתיד הקרוב אשלח חומר על כך) 3. הכנת תוכנית עיסקית קלילה להצגת הרעיון בפני משקיעים כולל תרשימים 4. אם אפשרי (במוצר צריכה )הכנת דגם כדי שמעביר את הרעיון , אב טיפוס גם לא עובד או דגם מוקטן. 5. חיפוש משקיעים או מפעלים 6. לפעמים לא מהר כל כך מגיע הכסף מהר והמון כסף יוצא לך מהכיס בינתיים
 

eladhagever

New member
מה שכתבתי זה מה שלימדו אותנו

על קצה המזלג... מיהרתי בכתיבה שלי ומובן שלא זכרתי מספר פרטים חשובים (כמו תוכנית עיסקית)...
 

sunset*

New member
אממממ

קראתי מה שכתבת לגבי הרעיונות והפטנטים... רציתי להגיד משהו. אבא שלי הקים את החממה הטכנולוגית הראשונה בארץ... ומאז קמו המון חממות טכנולוגיות עם פרוייקטים ופטנטים שונים. אני זוכרת את כל הימים שהוא היה נוסע עד דימונה.... לא הבנתי מה הוא מחפש שם....חחחח כיום הוא מתעסק בכתיבת תוכניות עסקיות, וגיוס הון ומשקיעים , כמובן שהכל עובר למדען הראשי לאישור וכו´.... אני מצרפת לינק לאחד המוצרים שפותחו... אז כל רעיון טוב, בר מימוש שיש לך.. לא כדאי להרים ידיים.... אל תתייאשי...תנסי להגשים אותו. שיהיה לך בהצלחה !
 

oran2000

New member
התשובה הסלקטיבית

אני צעיר ואפילו עכשיו אני רואה המצאות שאני הגיתי ממוסחרות במיליוני דולרים... עכשיו אני יודע שעם יש רעיון צריך מימון, נסה להשיג משקיע (אם אתה יודע ל"מכור" רעיון תרצה לו על כך) וקודם כל תרשום פטנט! ז הדבר הכי חשוב, אם לא תרשום אז יכול להיות שאפילו המשקיע עצמו יגנוב ממך ולא תוכל לעשות כלום!. אני מקווה שעניתי על השאלה שלך.
 

big lul

New member
לפעמים הפתרון הוא בתוך הבעיה:

נשמע שאת מאוד יצירתית ואני בטוח שאת מאוד נהנית מזה. במקום להתעסק במימוש, ביישום וכל המילים הקשות הללו (הרבה יותר קשות מלהמציא) - פשוט תהני ממה שאת טובה בו ואוהבת! (בהנחה שלא הכסף מנחה אותך) - למשל את יכולה להעביר סדנאות ביצירתיות, ללמד בביתי ספר - חשיבה יצירתית (אפשר ללמוד ולהינות מדברים כאלו לא פחות) וכו´. אפשרות אחרת היא להצליח בקטן - להמציא משחקים לילדים שניתן להכין בבית מחומרים פשוטים, לבקר בכל מיני מפעלים ולהציע להם לייצר משהו חדש (ככה החיבור ליכולת הייצור, מנגנון שווק וכו´ -מקצר דרכים) וכו´. החיסרון בכל הדברים הללו - שלא רואים מהם כסף ואולי גם לא ממש תהילה - אבל הם יכולים להיות כיף מאוד גדול!
 

מדגני

New member
אשמח לשמוע עליהם

אנא, תחזירי לאימייל שלי ונמשיך לדבר.....
 
למעלה