לישון אצל החברה??

לישון אצל החברה??

שלום רקע: בן 15 וחצי ADHD לקויות למידה קשיים חברתיים מטופל תרופתית בריטלין ורספירדל יש לו חברה מזה כחודש שהיא גדולה ממנו בשנה, בכיתה מעליו גרה במקום מרוחק מאיתנו (70 ק"מ) מבקש ללכת לישון אצלה בסופ"ש מאד מתלבטת וחוששת עד עתה התראו מספר פעמים (פעם בשבוע) אך כל היום מדברים בסקייפ - יושבת אצלו על המיטה בצורה ורטואלית כך שיש תחושה שהקשר מאד אינטנסיבי וקרוב מה דעתכם?
 
לא נראה לי מתאים...

עם כל הכבוד להתרגשות ולחוויה החדשה, ילד בן 15-16 לא צריך לישון עם החברה שלו, ומה ההורים של החברה אומרים ? להם זה נראה סביר שילד שלך יהיה אצלה במיטה ? כל החיים של הילדים היום הם ווירטואלים וכך גם האהבה..., הוא רק חודש איתה (בעיקר בתוך המחשב) וכבר לישון ביחד ? לי זה לא נראה נכון.
 

טלי נצר

New member
אני בדילמה

אני מתריאה מראש שאני כותבת ממרחק של מספר שנים מהשאלה הזו - הילדים שלי עוד קטנים אני מניחה שבני נוער יעשו מה שהם רוצים באישור ההורים (או לא) נראה לי שיש יתרון מסויים "להשאיר" אותם תחת קורת הגג שלנו ו"לחסוך" מהם את הצורך למצוא פתרונות יצירתיים ועוד מחשבה, מה אם הוא יזמין אותה אליכם במקום? זה ישנה את התגובה שלך?
 
ואכן אתמול..

הוא הודיע בשמחה שאמא שלה מסכימה. אנחנו לקחנו צעד אחורה והחלטנו לא לאשר את זה. ולמה בעצם? מלא סיבות וחששות: ניראה לי מוקדם מידי. הם כולו מכירים איזה חודש + שמתוכו נפגשו איזה 4-5 פעמים.. זה שהיא כל היום "יושבת" לו על המיטה מתוך המכשיר האלקטרוני הזה זה עושה כאילו את החברות למאד ותיקה אבל.. זה וירטואלי.. לא ממש ממש אמיתי. דבר נוסף - כמה שיגיד שהוא לא יעשה כלום. בלילה - הראש עובד פחות. החושים עובדים יותר. לא רוצה שיקיים יחסי מין כבר. הוא קטין. היא קטינה. מחר יריבו. יפרדו. היא יכולה ללכת להתלונן במשטרה שהוא עשה לה כך וכך. ואז אנחנו עלולים להיות בצרות. לא? ובכלל.. לאן לרוץ? יעשו את זה במקום אחר - יעשו. אני לא צריכה לעודד את זה. יתכן ויש פה גם לחץ "להראות גבר" ואז לרוץ לספר לחבר'ה. מדובר בנער אימפולסיבי מאד. לא יודעת... מה דעתכם על דעתי??
 
הוןור קטין היא קטינה - והכל אצל הוריה...

אז נראה לי שאין שום בעיה משפטית. תמיד אפשר לבקש מההורים שישנו בחדרים נפרדים למרות ש... לדעתי - אם ירצו יעשו ולכן עדיף שנדע... כלומר בבית ולא גן ציבורי. אבל זו כמובן רק דעתי
 
למעלה