ליר57,מילי,לור כתבתם כאן בעבר ונעלמתם-שנהטובה

ליר57,מילי,לור כתבתם כאן בעבר ונעלמתם-שנהטובה

אהבתי תמיד לראות את סגנונכם הנעים והלא מלחמתי
שנה טובה גם ל..לולי ולכל מי שכתב כאן בעבר ומי שכותב כאן כיום.
חיים יפים
 
שנה טובה גם לאשתו לשעבר של הכוורן../images/Emo8.gif

שתמיד הצחיקה אותי כאן.
 
למעלה