אילנה55555
New member
ליר57,מילי,לור כתבתם כאן בעבר ונעלמתם-שנהטובה
אהבתי תמיד לראות את סגנונכם הנעים והלא מלחמתי
שנה טובה גם ל..לולי ולכל מי שכתב כאן בעבר ומי שכותב כאן כיום.
חיים יפים
אהבתי תמיד לראות את סגנונכם הנעים והלא מלחמתי