לירטוט או לא לירטוט.......?

rafrider

New member
לירטוט או לא לירטוט.......?../images/Emo33.gif

קבר הרבה מאוד זמן אני חוקר את הנושא של תקשורת בין אישית..... גליתי דברים מדהימים על הנושא הזה ....והוא התקשר לי באופן מפתיע אך לא מפתיע בכלל...... לנושא של תקשורת עם עצמי..... הנושא שאני רוצה לדון בו עם עצמי הוא ..... חלוקת קשב בתקשורת בין אישית...... השימושים שאני רואה בחלוקת קשב הם אין סופיים...... אחד מהם זה היכולת להקשיב ולחוש את עצמך בו זמנית........ כשנפגשים עם אדם אחר .......נפגשים עם רטט .....שהוא לא הרטט שלי....... לרטט אין גבולות מוגדרים.......יש בו מגוון רטטים שמרכיבים רטט שלם..... כשאני אומר רטט...הכוונה היא אני מאמין .......שהעולם מורכב מגלים של קול?.....של אנרגיה?...... הגוף שלנו הוא מכשיר שקולט ופולט ......את הרטטים...... לפי איך שאני רואה את הדברים .....רגשות.....הם רטטים...... מחשבות זה פרשנויות לרטטים...... הגוף פוגש ברטט.....והמוח על פי ניסיון קודם .....מפרש את הרטט.... ואז כמובן מגיב בפרשנות......שמעוררת רטט........(אוטומטיות) הרטט הוא שפה ....תקשורת......בין גוף לגוף אחר...... (ובין אני, לאני ,לעצמי) המערכת שלנו לימדה את עצמה לשיטת פרשנות .... ודרכי קליטה פליטה מסוימים..... החשיבה שלנו היא ליניארית.....כלומר.... נתון משפיע על נתון משפיעה על נתון........ שרשרת נתונים .....שמרכיבים מבנה קבוע.....וכל נתון תלוי .... בנתון שאחריו ולפניו..... צורת תיוק כזאת בזיכרון , היא שיטה מסורבלת מאוד......עתית..... המוח ....נותן פרשנויות ....עם יותר מידי נתונים.....לכל סיטואציה..... זה מקשה על הבנת הסיטואציה......ומעת את זמן התגובה....... וכמובן יוצר.....אי הבנות רבות....... יותר מידי מחשבות........ אם נתבונן על שיטת תיוק זאת ניתן לראות ...... שרוחב הפס שקולט את הנתונים הוא צר...... הוא .....לא גמיש....הוא בנוי על מבנים וצורות קבועות מראש...... מי לא מכיר את המשחק הזה של ילדים ....שמלמדים אותם.... להשחיל צורה בתוך צורה..... למשל עיגול נכנס בחור של עיגול..... אם הילד ינשה להכניס את העיגול בחור של המרובע זה לא יכנס.....נכון....? זה בדיוק מה שקורה בחיים......אנחנו מתבוננים על משהוא..... וישר המוח מזהה עיגול..... אך במציאות זה בכלל מרובע שעומד לייד מראה שמשנה את הצורה לעיגול.... ואני רואה את ההשתקפות של העיגול וישר מחליט זה עיגול..... ברגע שאני אנשה להשחיל את הסיטואציה לתוך הזיכרון.... אני יכניס אתה כעיגול.....וימשיך לפרש את הסיטואציה כעיגול....... אך פתאום בלגן............משהו לא מסתדר פה..... העיגול מגיב בצורה משונה..... פתאום יש לו פינות .....הוא לא מסכים להיכנס לתוך "המסגרת"....... הוא נאבק על החופש שלו להיות מרובע....... אבל אני ....מייד כועס..... אלו עיגול למה אתה לא מסכים להיות עיגול...... אבל אני לא עיגול ...מה אתה רוצה ממני....... אל תגיד לי לא עיגול......מה אני עיוור....... ויאלה מכות........בום תרח.......... אז בעצם למדתי מתוך זה ......לא להאמין למה שאני "רואה"...... אלה כל הזמן לחפש עוד נתונים..... ואם עדיין לא מצליח להבין מה זה .......ממשיך לחפש עוד נתונים....... אני כבר ויתרתי על השיטה של להשתמש בפטיש...... על מנת להכניס בכוח את הריבוע לתוך החור של העיגול...... בתוך כל בלגן ....והנתונים שמציפים אותנו מדי יום....... יש את הרטט שלי...... כול "אני" הוא רטט......שמרכיב רטט שלם...... במהלך השנים האחרונות ....אני בתהליך של למידה של הרטט שלי....... אני הרבה יתר קשוב לו.....כי למדתי לעשות הפרדה "טובה יותר"!?...... בין הרטטים שלי, לרטטים שמגיעים מהסביבה החיצונית לי....... עדיין יש עוד הרבה מה להבין...... בכל מקרה ....ראיתי איך .......רטט חיצוני לי...... מפעיל אותי פעמים רבות באוטומטיות...... אך כשאני מצליח לראות את זה ...... אני יכול לעצור את המערכת ......מלהגיב באוטומטיות...... פה נכנס הנושא של חלוקת קשב........ להצליח , להתבונן בו זמנית על המידע שאני קולט...... ואיך הוא משפיע על המערכת...... ובמגביל......להצליח לשמור על המודעות לרטט שלי......... להצליח לא להתבלבל בין הרטטים..... מה ששלי שלי .....מה שלא שלי.......לא שלי ......... הקלי שאני משתמש בו על מנת לעבוד על הנושא הזה הוא "תקשורת בין אישית"........ אני יוזם ......תקשורת עם רטטים אחרים..... ומציב לעצמי.......דגש......תתבונן על הרטט שלך........ ובזמן התקשורת ......תנשה לחדד את ההפרדה......בין הרטטים...... אך חשוב ......לא לנשות להכניס למסגרות את הרטטים......לא שלי ולא של האחר..... אלה רק ......לחדד את ההפרדה........ לאחר שאני אוסף.....מידע רב מאוד...... אני מתחיל להוריד את זה לכתב......וכך יותר כל לי ללמוד על התקשורת......להבין אותה יותר......ההפרדה מתחדדת...... ואז אני מקבל הרבה יותר נתונים על ...... • הרטט השני.... • הרטט שלי..... • על התגובות האוטומטיות שלי..... תחום מרתק תוצאות מפתיעות ......מעניינות...... ביליתי צפויות.....מעשירות..... אוהב רפי
נ.ב נ.ט
 
למעלה