לירושלמים/בית שמשים שבינינו

מצב
הנושא נעול.
לירושלמים/בית שמשים שבינינו

לירושלמים/בית שמשים שבינינו
שלחו אותי לבית שמש, לא נורא! לפני העיר, לבאים מכיוון שער הגיא, כקילומטר וחצי לפני תחנת הרכבת מצד ימין, עומדים להם נטושים שני VOLVO B6F של מסיעי יודא, צבועים בצביעה נפלאה של הסגול לבן כמו של אגד. נא לצלם לפני שייעלמו משם, הם במצב כמעט חדש. תודה!
 

846

Active member
הם עמדו המון זמן ברח' חזון איש בב"ב

לירושלמים/בית שמשים שבינינו
שלחו אותי לבית שמש, לא נורא! לפני העיר, לבאים מכיוון שער הגיא, כקילומטר וחצי לפני תחנת הרכבת מצד ימין, עומדים להם נטושים שני VOLVO B6F של מסיעי יודא, צבועים בצביעה נפלאה של הסגול לבן כמו של אגד. נא לצלם לפני שייעלמו משם, הם במצב כמעט חדש. תודה!
הם עמדו המון זמן ברח' חזון איש בב"ב
עד שנעלמו והתגלו מחדש באזור התעשיה של בית-שמש.
 

צביקוש23

New member
בבני ברק חובה לצלם מי שיכול

הם עמדו המון זמן ברח' חזון איש בב"ב
עד שנעלמו והתגלו מחדש באזור התעשיה של בית-שמש.
בבני ברק חובה לצלם מי שיכול
את האוטובוסים של התתי"ם למינהם. רובם הגדול אוטובוסים משנות ה 60-70 לשעברים של מע"צ ואגד. מי שרק יכול שיצלם אותם זה פשוט מדהים איך הזמן עצר שם מלכת ואוטובוסים שחלקם נכחדו בישראל נוסעים ועובדים בבני ברק. ראיתי שם אוטובוסים נוסעים שכמותם ראיתי בודדים בארכיון הישנים והמוזנחים. הלוואי שמישהו יצלם בבני ברק. אגב גם לחברות האוטובוסים הבני ברקיות :"טיולי הנשיא" , "דרכי נועם" . היו בעבר אוטובוסים די ישנים לשעברים של דן ואגד משנות ה 60-70 שעד לפני שנתיים בערך עוד נסעו בעיקר בהסעות וכיום הם נעלמו לגמרי ולא נראו יותר. מעניין מה עלה בגורלם. ועוד משהו אגב טיולי הנשיא בחודשיים האחרונים חלק גדול מצי האוטובוסים של חברת " טיולי הנשיא" חונות בחניון ברחוב היצירה שפתח תקוה (אזור תעשיה קרית אריה) ואין לי מושג למה זה. יש שם גם אחד לשעבר של אגד מסוג 0303 .
 

אורי404

New member
בבני ברק.

בבני ברק חובה לצלם מי שיכול
את האוטובוסים של התתי"ם למינהם. רובם הגדול אוטובוסים משנות ה 60-70 לשעברים של מע"צ ואגד. מי שרק יכול שיצלם אותם זה פשוט מדהים איך הזמן עצר שם מלכת ואוטובוסים שחלקם נכחדו בישראל נוסעים ועובדים בבני ברק. ראיתי שם אוטובוסים נוסעים שכמותם ראיתי בודדים בארכיון הישנים והמוזנחים. הלוואי שמישהו יצלם בבני ברק. אגב גם לחברות האוטובוסים הבני ברקיות :"טיולי הנשיא" , "דרכי נועם" . היו בעבר אוטובוסים די ישנים לשעברים של דן ואגד משנות ה 60-70 שעד לפני שנתיים בערך עוד נסעו בעיקר בהסעות וכיום הם נעלמו לגמרי ולא נראו יותר. מעניין מה עלה בגורלם. ועוד משהו אגב טיולי הנשיא בחודשיים האחרונים חלק גדול מצי האוטובוסים של חברת " טיולי הנשיא" חונות בחניון ברחוב היצירה שפתח תקוה (אזור תעשיה קרית אריה) ואין לי מושג למה זה. יש שם גם אחד לשעבר של אגד מסוג 0303 .
בבני ברק.
אני יודע שיש מיניבוס איווקו ומידיבוס מאן איירזר, שהיו של יונייטד טורס בעבר, וכיום הם של "יוחאי הסעות". ל"אבי גז" יש מיניבוס, אקס אגד, 84-670-01, ומאן SR. ל"דרכי נעם" יש SU , שנשאר בצביעה של דן. ובטח יש עוד.
 
תתי"ם - מה זה?

בבני ברק חובה לצלם מי שיכול
את האוטובוסים של התתי"ם למינהם. רובם הגדול אוטובוסים משנות ה 60-70 לשעברים של מע"צ ואגד. מי שרק יכול שיצלם אותם זה פשוט מדהים איך הזמן עצר שם מלכת ואוטובוסים שחלקם נכחדו בישראל נוסעים ועובדים בבני ברק. ראיתי שם אוטובוסים נוסעים שכמותם ראיתי בודדים בארכיון הישנים והמוזנחים. הלוואי שמישהו יצלם בבני ברק. אגב גם לחברות האוטובוסים הבני ברקיות :"טיולי הנשיא" , "דרכי נועם" . היו בעבר אוטובוסים די ישנים לשעברים של דן ואגד משנות ה 60-70 שעד לפני שנתיים בערך עוד נסעו בעיקר בהסעות וכיום הם נעלמו לגמרי ולא נראו יותר. מעניין מה עלה בגורלם. ועוד משהו אגב טיולי הנשיא בחודשיים האחרונים חלק גדול מצי האוטובוסים של חברת " טיולי הנשיא" חונות בחניון ברחוב היצירה שפתח תקוה (אזור תעשיה קרית אריה) ואין לי מושג למה זה. יש שם גם אחד לשעבר של אגד מסוג 0303 .
תתי"ם - מה זה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה