פנימי 77529
New member
לירושלמים/בית שמשים שבינינו
לירושלמים/בית שמשים שבינינו
שלחו אותי לבית שמש, לא נורא! לפני העיר, לבאים מכיוון שער הגיא, כקילומטר וחצי לפני תחנת הרכבת מצד ימין, עומדים להם נטושים שני VOLVO B6F של מסיעי יודא, צבועים בצביעה נפלאה של הסגול לבן כמו של אגד. נא לצלם לפני שייעלמו משם, הם במצב כמעט חדש. תודה!
לירושלמים/בית שמשים שבינינו
שלחו אותי לבית שמש, לא נורא! לפני העיר, לבאים מכיוון שער הגיא, כקילומטר וחצי לפני תחנת הרכבת מצד ימין, עומדים להם נטושים שני VOLVO B6F של מסיעי יודא, צבועים בצביעה נפלאה של הסגול לבן כמו של אגד. נא לצלם לפני שייעלמו משם, הם במצב כמעט חדש. תודה!