ליקוק חומרים לא בריאים

טליונת1

New member
ליקוק חומרים לא בריאים

כידוע כבר לכם צארלי הפכה מארנבות תוקפנית ונשכנית ללקקנית ... היא מלקקת כל הזמן את הידיים/רגליים/זרועות בקיצור כל מה שחשוף... שאלתי- חשבתי על זה שאני שמה קרם ידיים/רגליים/גוף ובעצם עד כמה זה נספג בעור וכמה נשאר חיצונית? האם בעצם צארלי חשופה לליקוק חומרים לא טובים ...? לפעמים אני שוטפת ידיים לפני שאני מלטפת אותה אבל אין לי שליטה גם על הרגליים ... מה דעתכם ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בושם עלול להכיל אלכוהול (אם טרם התנדף) וגם להיות מר מאוד

כמו כן מכיל תמציות צמחים או ריחות שונים שלא הייתי ממליצה לה ללקק.
אבל בושם מתיזים בד"כ על הצוואר; היא מלקקת אותך בצוואר?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כיף לכם שהיא מלקקת אתכם
לא כל הארנבונים עושים זאת

(כפי שגם לא כל החתולים ואפילו לא כל הכלבים).
&nbsp
למיטב ידיעתי קרמים שמורחים על העור לא באמת נספגים בו... כלומר מעט מאוד. הרעיון בד"כ הוא שהם יוצרים שכבת חיץ שמנונית (יותר או פחות) בין העור לאוויר, והשכבה הזאת כולאת בתוכה את הלחות וכך מונעת מהעור להתייבש. היא יורדת כששוטפים ידיים או מתקלחים ולכן אחרי זה העור שוב יבש וצריך למרוח שוב (אם רוצים).
&nbsp
קרם ידיים לא אמור להיות רעיל (כמו גם סבון ידיים כל דבר דומה) מאחר שכולנו משתמשים בידיים גם לצורכי אכילה, ולו זה היה המצב זה היה בעייתי... מצד שני, אני לא יודעת איך זה משפיע על ארנבונים ומדובר כמובן בחיה קטנה בהרבה. לגבי קרם גוף אין לי מושג. בגדול אני לא חושבת שזה מומלץ לה ללקק את החומרים האלה, נראה לי שעדיף להימנע.
&nbsp
באופן אישי אני גם משתדלת לא ללטף את קֶבּוֹ אחרי שאני מורחת קרמים, כי הוא הרי מלקק את כל הפרווה שלו כשהוא "מתקלח"...
&nbsp
לגבי שליטה ברגליים, אני יכולה רק להציע גרביים / נעליים סגורות... ואם את מורחת עליהן קרם יום יום, אולי לעשות זאת לפני העבודה / לפני השינה וכו', כלומר למצוא את הזמן שבו את לא איתה.
 
למעלה