ליקוקים

zazaza

New member
ליקוקים

שלומות אנשים ! זוכרים את רוקי ? הגור שאימצתי ? בכל פעם שאני יורד להאכיל אותם (פעם - פעמיים ביום) אני נשאר עם החברה (10-15 חתולים ש"אימצתי") ומעניק להם מלבד אוכל גם קצת חום ואהבה (מלטף אותם ומשחק איתם וכו´). לרוקי יש מנהג מוזר, נתחיל עם זה שהוא היחיד שמוכן לשבת עלי כשאני מלטף אותו. אחרי שהוא מתיישב ומתמקם בנוח עלי הוא דורש שתהיה יד שמחבקת אותו כדי שהוא יוכל להשען, להשעין את הראש ובאופן כללי להרגיש בטוח (כמובן שהיד השניה חייבת ללטף אותו ברציפות), אחרי טקס ההתמקמות שלו הוא יושב ונהנה מהליטוף ולאחר דקה שתיים מתחיל ל"סרק ולטפח" את הפרווה... שלי ! , שלא תבינו לא נכון, זה מאוד מהנה - אבל מוזר. מדי פעם הוא מפסיק ומצמיד את הראש שלו לסנטר (המזוקן) שלי ועושה לי "חיינדלך" (צמצום עיניים, כיווץ העור מסביב לאף והשטחת האוזניים) ואז חוזר לטיפוח שיער היד שלי... זה תקין ? האם זה סוג של הבעת חיבה אלי ? הוא חשוב שאני אמא שלו ? תודה מראש !
 

לילךLilach

New member
היי זהזהזה

נשמע שרוקי מאד מחבב אותך ,יכול להיות שהוא רואה בך את החבר למשחקים או את האמא שלו ,מה שהוא עושה זה גילויי חיבה ,אני מציעה שתעשה לו "חיינדלך" בחזרה . בכל מקרה אם ההתנהגות שלו מציקה לך ,אם הוא למשל שורט ונושך תוך כדי ה"חיינדלך" אז אל תעודד את ההתנהגות הזאת ,כל פעם שהוא מכאיב ,תוריד אותו למטה ,כמובן שאין להכות ולנקוט אלימות כלשהי ,להוריד אותו בעדינות למטה, אם הוא סתם מתחכך ומגרגר ,זה נחמד והתנהגות מאד חתולית . יכול להיות שרוקי נותק מאמו לפני שנגמל ולכן מחפש קירבה אליך כמו שהיה אמור לקבל מאמו הולדתו , האם רוקי לש אותך ומנסה לינוק? למשל את החולצה? אם כן אז זה אחד הסימנים הבולטים לכך שהוא נותק מאמו בטרם נגמל. בכל מקרה לי נראה מאד נחמד להעניק לו את הקרבה ותשומת הלב שהוא זקוק לה ,זה אחד הכייפים בגידול חתולים ומובטחים לך גירגורים רבים בתור תמורה.
 

zazaza

New member
איך אפשר שלא להנות מזה ? ../images/Emo8.gif

הוא כל הזמן מחפש פטמות... כל בליטה בעור או זרת שמוגשת לו הוא ישר מנסה ללקק ולנשוך (בעדינות)....
הוא "צץ" לנו בשכונה בפתאומיות, ואף אחת מהחתולות שלנו (שרובן מעוקרות) לא היתה בהריון... אז אנחנו יודעים שאו שהוא "נחטף" והועבר אלינו או היה בבית ונזרק לרחוב... מעציב לשמוע שהוא כנראה נותק מאמו... למרות שיש לחיפוש פטמה שלו גם יתרונות, אני מאכיל אותם באוכל יבש (זה מה שהכיס יכול להרשות בכמויות כאלו) - החתולים הבוגרים הולכים לשתות במעיין (המלאכותי שבניתי להם) מיד אחר כך ואילו רוקי לא, אז אני תמיד לוקח אותו מרטיב את האצבעות והוא מלקק אותם, אחרי פעם פעמיים מהאצבע שלי הוא מבין ושותה ישר מהמתקן... טוב, עשיתם לי חשק ואני הולך להאכיל את החיות ! יום טוב.
 

zazaza

New member
וקצת מלל :

1. תולית - הסנדקית, הזקנה שבשבט. אף אחד לא מתקרב אליה מרוב פחד (ויש לו ממה לפחד). פסיבית לחלוטין, כשמתקרבים אליה היא מיללת בעדינות, אם מצקצקים לה היא קופצת לדום ומחכה לליטוף בעורף, אם נשארים שקטים היא חוזרת לישון (היא תמיד ישנה). 2. קליאו, הנסיכה המדהימה שלנו, התמונה אפילו לא מתחילה לתאר את היופי הנשגב שלה, היא היורשת של טולית, שולטת בשטח ביד רמה וחולקת אותו עם טולית (לאחרונה החלו ויכוחים בינהן על נושא השליטה, לצערי). כל צקצוק יביא אותה בריצה, כל רחש יקפיץ אותה לעמדת הגנה על השטח הריבוני של קליאו-לנד. אנחנו מאכילים את כולם בשטח שלה, והיא לרוב מאוד לא מרוצה מכך - היא מניחה להם לאכול קצרות ואז מגרשת כמה שיותר (היא מפגינה אינטילגנציה עצומה בנושא זה ותמיד מוודאת שכולם סיימו לאכול וקיבלו ליטוף לפני הגירוש - היא פשוט מפגינה גאונות אנושית !). 3. זהבי עצבני - הגינגי הלוחם שלנו, נעלם לפני כחודש וחצי וטרם נמצאו עקבותיו. היה נוהג לרדוף אחרי כלבים ואנשים תוך כוונה לסלקם משטחו (יש לציין ששטחו היה קטע שביל שבו עוברים מאות אנשים ביום... רוצח לא קטן). 4. יונה, נקרא על שום תנועות הראש במצחיקות שלו, חקיין יונים מקצועי, פחדן מאוד ולא נותם לנו ללטף אותו. 5. עכברתולית, מכוערת למדי, יש לה מנהג מוזר של לקפוץ על רגלי אנשים כך שאמצע הגב שלה יפגע ברגל - מפחיד מאוד כשלא מוכנים. שורטת הרבה ודורשת תשומת לב רבה... 6. רוקי ! - המתאגרף הצעיר ש"צץ" בשכונה שלנו באופן מפתיע, אומץ על ידי בחום, אני משקיע בו אישית קרוב לחצי שעה (נטו) ביום. זריז כמו שד, מאוד אוהב לרדוף אחרי צעצועים (וכל מה שזז), חושב שאני אמא שלו (כנראה), ומאוד לא אוהב חרקים שעפים (הם משמשים לו כמטרות נעות) --- צייד מלידה! אלה החברה מהתמונות, את הנותרים (9-10) אני אצלם בהזדמנות ואעביר סקירה...
מקווה שלא כועסים על אריכות הדברים והצפת התמונות !
 
../images/Emo99.gif ../images/Emo68.gif

בינתיים, אני מסתפקת בלהניח קערת מים ליד הבית. אבל החתוים שמסתובבים פה באיזור (הם בכלל לא שלי...) נכנסים חופשי לתוך הבית שלי דרך הסורגים, ומשאירים טביעות רגליים יפהפיות בבוקר
כיף!
 

mini cat

New member
וואו

ואני חשבתי שלנו יש הרבה חתולים, אתה מגדל אותם בבית?
 

לילךLilach

New member
נהנתי לקרוא את הסקירה

ולראות את החבורה ,נראים חמודים אחד אחד....... מקווה שלא תכעס אבל שאלה קטנה: האם הם מסורסים ומעוקרים? אם לא אז בהתאם למקום מגוריך ניתן לפנות לרשות המקומית ולברר האם יש להם ממבצעי עיקור וסירוס ,כדאי להזמין אותם לביצוע ,אם אין משהו מוסדר יש לנו טיפים כיצד ולמי לפנות בעיריה.
 

zazaza

New member
רוב הנקבות מעוקרות

ושניים מהזכרים מסורסים. אני מתכוון לפנות לעיריה בנשוא אבל רק אחרי שאני אחזור מחו"ל (שלושה שבועות לא משהו רציני) מכיוון שאני מפחד שהם יצטרכו איזה טיפול מעמיק יותר ואני לא אהיה שם... אגב, למה שאני אכעס ?
 

zazaza

New member
תודה תודה

אבל רק עם חיות וילדים קטנים ! בני-אדם בוגרים נוטים להרגיז אותי
מבטיח להביא עוד תמונות של החיות (יש לי כרגע רק של 6 אלו...) CATS RULES, VIVA LA CAT
 
zazaza, אני אוהבת אותך !

יופי של תיאורים ותמונות, יופי של יחס. אתה עושה מצווה גדולה בהאכלת חתולי הרחוב בסביבתך. תודה רבה.
 

zazaza

New member
../images/Emo24.gif רק ....

רק שגברת זהזהזה לא תקרא את זה
,יהיו לי הרבה הסברים לתת...
 
למעלה