לינוקס פועל במסך שחור

Hyperman

New member
לינוקס פועל במסך שחור

יש לי לינוקס ושאני מפעיל אותו אחרי הטעינה הוא פועל כמו דוס
 

eYaL

New member
נו מה..

ככה זה אמור להיות :) התרגלת יותר מידי למערכת הקלילה של הוינדוס.. בכל אופן,כדי לעבור לממשק הגרפי,תקיש startX eYaL
 
למעלה