לינוקס פועל במסך שחור יש לי לינוקס ושאני מפעיל אותו אחרי הטעינה הוא פועל כמו דוס
H Hyperman New member 2/7/01 #1 לינוקס פועל במסך שחור יש לי לינוקס ושאני מפעיל אותו אחרי הטעינה הוא פועל כמו דוס
E eYaL New member 2/7/01 #3 נו מה.. ככה זה אמור להיות התרגלת יותר מידי למערכת הקלילה של הוינדוס.. בכל אופן,כדי לעבור לממשק הגרפי,תקיש startX eYaL
נו מה.. ככה זה אמור להיות התרגלת יותר מידי למערכת הקלילה של הוינדוס.. בכל אופן,כדי לעבור לממשק הגרפי,תקיש startX eYaL