לימור אני מתנצלת עפתי מהצאט ולקח

גלים

New member
לימור אני מתנצלת עפתי מהצאט ולקח

לי הרבה זמן להתחבר שוב בטח עוד נתראה אז ביי בינתיים
 
למעלה