לימור אני מתנצלת עפתי מהצאט ולקח לי הרבה זמן להתחבר שוב בטח עוד נתראה אז ביי בינתיים
ג גלים New member 11/8/01 #1 לימור אני מתנצלת עפתי מהצאט ולקח לי הרבה זמן להתחבר שוב בטח עוד נתראה אז ביי בינתיים