"לימון אירועים"- אשמח לכל ביקורת או

etayk

New member
"לימון אירועים"- אשמח לכל ביקורת או

חוות דעת ממישהו שהיה שם לאחרונה. במיוחד לגבי: האוכל השירות הגבלת הזמן שקיימת (או אם היה צורך להנמיך את הווליום של המוזיקה) שני אירועים במקביל אני מעוניין לשמוע כמובן גם דברים טובים אך במיוחד חשובים לי הרעים. תודה.
 

בּזוּקה

New member
היינו שם בחתונה בשישי בצהריים

היה נחמד. לדעתי, האולם נראה יותר כמו אולם כדורסל מאשר אולם אירועים. לא זכור לי משהו קיצוני לגבי האוכל שהיה במזנונים ולכן לא היה כ"כ שירות של מלצרים. מזל טוב.
 

אוליב5

New member
הייתי בחתונה לפני כשנתיים

לפי מה שזכור לי המקום יפה והאוכל היה נחמד מאוד בעיקר בקבלת פנים (היה הרבה ומשובח).
 
לגבי לימון אירועים../images/Emo9.gif

הייתי בחתונה שם בנובמבר האחרון בחתונה של חברים והיתה חתונה משגעת ,האולם/גן מדהים ביופיו (היה מקורה בחורף), הקבלת פנים היתה נורא נחמדה והיה אירוע במקביל ולא שמעו כלום. ממליצה לך בחום-אנחנו מאוד נהננו
 

yaelybaby

New member
התערבות משטרה...

האם יכול לקרות מצב בו במקומות עם הגבלת שעה, בגלל תלונות הציבור למשטרה על רעש "יסגרו" את החתונה???? זה החשש העיקרי במקומות עם הגבלת שעה... ולכן- האם למישהו יש תשובה? שמעתם על דברים כאלה (של התערבות משטרה) או דומים (כמו הנמכת מוסיקה באופן קריטי)?
 
אז ככה....

בעיקרון (ואני מדברת מנסיון על בתים פרטיים אבל נראה לי שזה תופס גם באולם) המשטרה תגיע אם משהו יתלונן על הרעש ובמקרה כזה לא "יסגרו את החתונה" אבל הם בד"כ דורשים להנמיך את המוזיקה עד לרמה שהיא לא תשמע מבחוץ, מה שבד"כ במסיבות למיניהן גורם לזרימת אנשים לכיוון הדלת...
 
למעלה