לימוד תורה לא הציל יהודי אחד מאז ומעולם

חנן44

Well-known member
לוחמים יהודים כן
אין שום תועלת בלימוד תורה
כל הישיבות הן לצורך פוליטי ולשליטה על הציבור החרדי
 

אביב 2019

Well-known member
לוחמים יהודים כן
אין שום תועלת בלימוד תורה
כל הישיבות הן לצורך פוליטי ולשליטה על הציבור החרדי
אין לך מושג.אתה מלא בבורות ודיעות קדומות.
תלמד את הרמב"ם ואולי תבין.
תלמוד תורה הוא ערך רוחני.התלמוד משמר את עם ישראל.התורה שלנו מלאה סודות עצומים.##
אם כל היהודים היו לומדים תורה ומקיימים מיצוות לא היית צריך אף לוחם.היה לנו ביטחון משמיים.
 

חנן44

Well-known member
אין לך מושג.אתה מלא בבורות ודיעות קדומות.
תלמד את הרמב"ם ואולי תבין.
תלמוד תורה הוא ערך רוחני.התלמוד משמר את עם ישראל.התורה שלנו מלאה סודות עצומים.##
אם כל היהודים היו לומדים תורה ומקיימים מיצוות לא היית צריך אף לוחם.היה לנו ביטחון משמיים.
אני מקווה שאתה לא באמת מאמין בקישקושים האלה
תראה לי יהודי אחד שניצל ממלחמה פוגרום שואה וכו בזכות לימוד התורה
 

marabo

Well-known member
אני מקווה שאתה לא באמת מאמין בקישקושים האלה
תראה לי יהודי אחד שניצל ממלחמה פוגרום שואה וכו בזכות לימוד התורה
בשביל להנצל צריך להיות בארץ ישראל ולשמור את התורה
השואה הייתה באירופה, לא בארץ ישראל
 

הפרבולה1

Well-known member
ולכן נמשיך במלחמת נצח גם עבור בניך ונכדיך.
ובכלל, מה דעתך על טראמפ?
הממשלה הזאת חושבת ש"שטחים תמורת" היא לא הדרך למנוע מילחמות אלה להיפך היא מגבירה את שפיכות הדמים , לא רק אני מסכים איתה, רוב העם מסכים איתה כולל מפלגות באופוזיציה שמסכימות ש"שטחים תמורת" זה אסון ( למשל ישראל ביתנו )
 

1ספי11

Well-known member
הממשלה הזאת חושבת ש"שטחים תמורת" היא לא הדרך למנוע מילחמות אלה להיפך היא מגבירה את שפיכות הדמים , לא רק אני מסכים איתה, רוב העם מסכים איתה כולל מפלגות באופוזיציה שמסכימות ש"שטחים תמורת" זה אסון ( למשל ישראל ביתנו )
והעובדה שהממשלה הזאת הביאה לאסון הגדול ביותר שקרה במדינת ישראל.
אתה מסכים אתה זה לא אומר דבר על נכונות המדיניות הזאת.
 

הפרבולה1

Well-known member
והעובדה שהממשלה הזאת הביאה לאסון הגדול ביותר שקרה במדינת ישראל.
אתה מסכים אתה זה לא אומר דבר על נכונות המדיניות הזאת.

המדיניות שהביאה ל 7.10 היא של "שטחים תמורת" , זה התחיל במסירת עזה ליאסר עראפת על ידי ממשלת רבין ואז התגברו הפיגועים מעזה בצורה דרמטית כולל ירי רקטות ופצמארים עוד לפני ההתנתקות.
וב 2005 באה ההתנתקות מעזה ועקירת גוש קטיף בהנחה המובססת על "שטחים תמורת" - אנחנו נפנה את גוש קטיף - הערבים יקבלו עוד שטח ויושג שקט - כמובן שקרה ההיפך. ערביי עזה בחרו בחמאס והשטח שפונה שימש לעוד התעצמות צבאית.
ובמשך השנים מאז ההתנתקות הבלגה והכלה ( בעיקר על ידי ממשלות ביבי אבל לא רק ) והמנעות מכיבוש קרקעי של עזה ( כי זה סותר את "שטחים תמורת" ) והופ 7.10 הגיע.
 
נערך לאחרונה ב:

1ספי11

Well-known member
המדיניות שהביאה ל 7.10 היא של "שטחים תמורת" , זה התחיל במסירת עזה ליאסר עראפת על ידי ממשלת רבין ואז התגברו הפיגועים מעזה בצורה דרמטית כולל ירי רקטות ופצמארים עוד לפני ההתנתקות.
וב 2005 באה ההתנתקות מעזה ועקירת גוש קטיף בהנחה המובססת על "שטחים תמורת" - אנחנו נפנה את גוש קטיף - הערבים יקבלו עוד שטח ויושג שקט - כמובן שקרה ההיפך. ערביי עזה בחרו בחמאס והשטח שפונה שימש לעוד התעצמות צבאית.
ובמשך השנים מאז ההתנתקות הבלגה והכלה ( בעיקר על ידי ממשלות ביבי אבל לא רק ) והמנעות מכיבוש קרקעי של עזה ( כי זה סותר את "שטחים תמורת" ) והופ 7.10 הגיע.
לא.
המדיניות שהביאה ל7.10 היא החמאס הוא נכס . מי שתמך בחמאס אחראי למחדל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בשביל להנצל צריך להיות בארץ ישראל ולשמור את התורה
השואה הייתה באירופה, לא בארץ ישראל
גם יהודי חברון ב-1929 לא ניצלו מפרעות תרפ"ט למרות שגם שמרו מצוות וגם ירקו על הצעת ההגנה של בן גוריון ז"ל ואפילו חיה בשכנות מעולה עם שכניהם הערבים, אבל לא המצוות, לא ההתנגדות הנחרצת שלהם לציונות לא הצילו אותם והחברים הערבים חלקם כן, חלקם לא, אבל בכל מקרה 70 מהם נרצחו בדם קר, והשאר ברחו או פונו על ידי הבריטים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני מקווה שאתה לא באמת מאמין בקישקושים האלה
תראה לי יהודי אחד שניצל ממלחמה פוגרום שואה וכו בזכות לימוד התורה
לפי הסיפורים על השבעה באוקטובר הייתה משפחה בעוטף עזה שניצלה כי הערבים ידעו שהם שומרים שבת ולא נמצאים ביישוב ולכן לא נכנסו אליהם ובמקרה הם כן היו, אבל המודיעין המעולה של המחבלים ידע שהם לא נמצאים שם בשבתות ולכן לא נכנסו לבית שלהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אין לך מושג.אתה מלא בבורות ודיעות קדומות.
תלמד את הרמב"ם ואולי תבין.
תלמוד תורה הוא ערך רוחני.התלמוד משמר את עם ישראל.התורה שלנו מלאה סודות עצומים.##
אם כל היהודים היו לומדים תורה ומקיימים מיצוות לא היית צריך אף לוחם.היה לנו ביטחון משמיים.
הרמב"ם אמר שזה דבר בזוי להשתמש בלימודי תורה כתירוץ שלא לעבוד. אמנם הוא לא דיבר על צבא כי ליהודים אז לא היה מדינה והיה מדובר בצבא זר, אבל לא הרמב"ם ולא אף מפורסם מיהדות ספרד לא התפרנס מלימודי תורה.
 
למעלה