לימודי כלכלה

faina s

New member
לימודי כלכלה

התחלתי להרשם ובאחת האפשרויות בחרתי כלכלה וראיתי שיש שם אפשרות: כלכלה דו מחלקתי דו מחלקתי כלכלה מנהל עסקים וכלכלה חשבונאות מה יותר עדיף? מה עיקר ההבדלים ביניהם? כי לא מצאתי הסבר ממש באתר... עקרונית אין לי יותר מדי משיכה לזה אבל החלטתי להוסיף את זה בכל זאת חח תודה מראש
 
לימודי כלכלה

לדעתי, ואני כותב את זה שלא על סמך מחקר מדעי מקיף, עדיף לשלב תואר ראשון בכלכלה עם תחום נוסף. לא חייב רק מנהל עסקים או חשבונאות, אלא אולי גם תחום אחר לגמרי ממדעי הרוח והחברה. זה אחד היתרונות של תואר באוניברסיטה וחבל שלא לנצל אותו.
 

faina s

New member
אם אני בוחרת כלכלה דו חוגי אין שם אפשרות

לבחור את החוג השני
 

faina s

New member
ראיתי את הטבלה אבל זה לא נתן לי אפשרות

לבחור משהו מהן בהעדפות שלי, השורה השניה נשארה אפורה אצלי.. בכל מקרה, לא עדיף יותר לבחור כלכלה ומנהל עסקים מאשר כלכלה ומנהל? (מה ההבדל בכלל?) ועוד שאלה.... בחרתי גם הנדסה ביורפואית וביוטנכולוגית.... יש מה לעשות עם זה באזרחות?
 
ביורפואה וביוטכנולוגיה הם תחומים מתפתחים

כבר כמה שנים שהם נמצאים במשבצת של "הדבר החם הבא" אבל עדיין לא ממש הפכו לדבר החם הזה. אני מאמין שעד שתסיימי את התואר הם כבר "יתחממו", אבל להבטיח אני לא יכול. לדעתי את עדיין יכולה לשנות את הרישום שלך בלי בעיות בשיחת טלפון למוקד הרישום. בכל מקרה, כלכלה ומנהל עסקים זה אחלה תואר. רק אל תצפי לסיים אותו ומיד להתחיל למנכ"ל באיזו חברה, כן?
 

faina s

New member
חחחח ברור שלא

עוד לא שלחתי את ההרשמה עקרונית, אם אני בוחרת בכלכלה דו חוגי אמור להפתח לי האפשרות לבחור משהו שני? מה ההבדל בין כלכלה ומנהל וכלכלה ומנהל עסקים? סליחה על החפירה ותודה :)
 
למעלה