לימודים

ehudl1

New member
לימודים

מישהו יודע מה זה Visa Diffrential? וכמובן האם אני חייב לעשות את זה דרכם? http://www.cpsc.ucalgary.ca/grad/tuition_general_fees
 
ב-FAQ של אוניברסיטת קלגרי

Q. Is tuition higher for non-Canadian students?
A. Yes, students who are NOT permanent residents or citizens of Canada are required to pay Visa Differential fees. Visa Differential fees are the difference between the actual cost of a student to attend the UofC, and what is charged to permanent residents and citizens of Canada. The Canadian government uses funds from taxes to subsidize the actual cost for a student to attend a post-secondary program. As international students have not paid into the Canadian tax base they are responsible for paying the full cost of attending the UofC.

The Faculty of Graduate Studies does provide a partial reimbursement to international graduate students to help alleviate the cost of Visa Differential fees. Be aware that this reimbursement is subject to available funding.
 

ehudl1

New member
אם הבנתי נכון

זה תשלום חובה אבל לא הבנתי מה בדיוק אמרת, אפשר לקבל הנחה כלשהי?
 

ehudl1

New member
אם זה מעניין עוד מישהו

בחלק מהמקומות בית הספר נותן החזר כספי אוטומטי (כסוג של מלגה) על אחוז מסויים מסכום ה- visa differential בסוף הסמסטר.
הסכום משתנה משנה לשנה (וכמובן שלא בכל מקום זה קיים)
 
זה ההפרש בין שכ"ל מלא למסובסד

כסטודנט בינ"ל אתה משלם ב UofC כפליים מסטודנט קנדי. הכפל הוא מה שמכונה דיפרנציאל.
המדיניות של האוניב' היא שכל פקולטנ מחליטה כמה מתוך הדיפרנציאל מותר להחזיר לסטודנטים זרים עד תקרה של 75% מהסכום. פקולטות רבות מעבירות את ההחלטה למחלקות שתחתיהן. בהנדסה זה על פי רוב מלוא הסכום.
במד"ח זה מאוד משתנה. תקשורת זה מלוא הסכום בארבעה תשלומים. סוציו' שישים אחוז בתשלום אחד, וחייבים לשלם את כל השכ'ל השנתי בתשלום אחד גם כן. מדעי המדינה חמישים אחוז למאסטר ומקס' לדוקטורט פעמיים בשנה וכד'. במדעי החיים זה הועבר מהפקולטה והמחלקות למנהלי המעבדות. יש מי שמקבלים מקס' ויש שפחות.
חינוך, סיעוד ועבודה סוציאלית נותנים אפס אחוז חזרה מהדויפרנציאל- לתשומת לבך! האסקיין מקס' לחמישה דוקטורנטים ומקס' לשני מאסטראנטים ורבע לכל האחרים.
במקרים רבים אפשר לקבל את מלוא הסכום חזרה דרך פרסי הצטיינות פנים מחלקתיים.
לfgs אמור להיות מסמך מדיניות מלא בנושא. האתר שלהם קצת מבולבל, אבל זה שם!
בהצלחה ותמהר ההרשמה מסתיימת אם לא נגמרה כבר
 

ehudl1

New member
צודק

במקרה של איפה שאני ארשם התאריכים ההרשמה פתוחה עד פברואר, ונכון להשנה ההחזר עמד על 65% (לטענתם כך זה בדרך כלל בסטייה קטנה)
FGS? יש לך במקרה לינק?
 
למעלה