לימודים רחוק מהבית=/

kragmagen

New member
לימודים רחוק מהבית=/

הפסיכומטרי האכזרי הזה לא נותן לי ללמוד בטכניון אני גר קרוב לשם.. יש 2 אפשרויות : 1. אוניברסיטה פתוחה. 2. אב"ג. יש מכללות אבל אני לא מעוניין במכללות . מדעי המחשב או תעשייה וניהול עדיין לא החלטתי. לא יודע מה נחשב יותר טוב נראה לי ששניהם בערך באותה רמה מבחינת התואר. האוניברסיטה הפתוחה זה לא ממש נראלי כי זה לימוד עצמאי 100% וזה נראה לי מטורף.. וכן אני יודע שאפשר אחרי שנה לעבור אבל לא.. אין לי כוח להתחיל במקום ולעבור אני רוצה לסיים באותו מקום. אז נשאר רק אב"ג... אבל הבעיה זה לגור שם. אני בקושי מסתדר עם נסיעה בתוך העיר אז לעבור לגור לבד? זה נשמע מפחיד... ועוד העניין של המגורים שעולה המון צריך גם לעבוד במקביל ללימודים.. אבל שחושבים על זה אם אני לא יהיה בבית יהיה פחות הוצאות בבית וזה כאילו יוצא אותו דבר ... זה ממש קשה.. רציתי לדעת מאנשים שלמדו פה רחוק מהבית או שלומדים עכשיו.. או שמכירים אנשים כאלה.. איך זה? זה לא קשה מדי לעבור למקום חדש ל 4 שנים או 3.. ?
 

עתודאית

New member
הי

תראה בגדול זה מאוד אינדיוידואלי, לומדים איתי חבר'ה שנוסעים שעות בבוקר כדי לא לזוז מהסינר של אמא, ומצד שני יש המון כאלה שמתים לעבור לגור לבד... אני עשיתי את הצעד, עברתי לת"א (מפרדס חנה) וממש ממש כיף לי... אז נכון שמכבסים לבד (כשאין כח לסחוב את הכביסה לאמא) ונכון שמבשלים לבד (כשלא קונים אוכל מוכן) ואפילו נכון שמנקים לבד (או עם השותפים/בן זוג וכד'...) אבל בתכל'ס זה כיף גדול :)
 

היונתן

New member
אתה יודע

יש אנשים שלומדים בטכניון בלי להיות עתודאים. יש כאלה שזה ממש קטע אצלם, הם לא הולכים ללמוד מה שהם מתקבלים אליו, הם הולכים ללמוד מה שהם רוצים תוך כדי שיפור פסיכומטרי/בגרות. מוזרים..
 

חייסוס

New member
לפי הכרטיס הוא העתודאי הכי זקן שיש

ולפי זה שהוא שאל את השאלה בכמה פורומים, אני מניח שעתודאי הוא ממש לא. למרות שזה משהוא שמתאים לעתודאי לעשות.
 

odelya17

New member
רחוק

אני גרה בחולון והתקבלתי לאב"ג ואני פשוט רוצה להגיד לך שאני לא מתחרטת על כלוםםם!! אב"ג ידועה בהווי החברתי שלה.. הדירות פה הם די זולות.. ומקסימום יש מעונות!! מתאקלמים די מהר.. חוץ מזה שאם אתה אחד שלא תלוי כל הזמן בהורים ואוהב עצמאות.. זה המקום- רחוק מהבית!!
 
למעלה