לימודים באניברסיטת ת"א

לימודים באניברסיטת ת"א

הי... 1.מה זה בדיוק בידינג ? אפשר פירוט על זה ? ומי בכלל צריך את הבידינג הזה ? 2.מה יש בימים הפתוחים שיש באוניברסיטה/ות ? מה עושים בהם ? (למשל,באוניברסיטת ת"א)... 3.אם ארצה ללמוד תואר ראשון באוניברסיטת ת"א אוכל לסיים ללמוד אותו אחרי שנה וחצי/שנתיים במקום אחרי 3/4 שנים ? האם אוכל להתקבל ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א אחרי שאעשה מבחן אמ"יר במקום פסיכומטרי ? זה בכלל אפשרי ? 4.האם חייבים לקבל ת.בגרות ולהיות עם בגרות מלאה בשביל להתקבל ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א,באופן כללי ? 5.מה לעשות כדי ללמוד למבחן האמי"ר ולעבור אותו בהצלחה וכמו שצריך ? האם צריך לעשות קורס למבחן אמי"ר או לא ? מתי יהיו מבחני אמי"ר ? באיזו רמה של אנגלית צריך להיות מבחן האמיר כדי שיהיה אפשר לעבור אותו בהצלחה ? מקווה מאוד שתענו לי על ל השאלות,זה ממש חשוב לי.... תודה
 

ts9

New member
שלום סיוון

אני אנסה לענות למרות שהשאלות קצת מבלבלות. בשביל להתקבל לאוניברסיטה את צריכה לעמוד בכמה דרישות: 1. בגרות מלאה (ללא בגרות מלאה צריך לעבור ועדת חריגים, בדרך כלל אנשים מבוגרים). 2. בחינה פסיכומטרית עם ציון סביר (בהתאם למקצוע המבוקש - לעיתים כאשר יש בגרות גבוהה במיוחד - מעל ממוצע 100, ניתן לוותר על הבחינה) 3. בעמוד זה את משקללת בין ציון הבגרות והפסיכומטרי שלך: http://go.tau.ac.il/index.php/ba/how-to-get-in/calc וכך תראי על פי הציון המשוקלל לאן את יכולה להתקבל. 4. יש עוד חריגים - באתר האוניברסיטה. 5. בנוסף צריך ציון מסויים באנגלית (באמי"ר או בחלק האנגלית של הפסיכומטרי שהם אותו המבחן) וכן להשלים פטור במשך השנה הראשונה. למבחן האמי"ר אין מה ללמוד, פשוט לדעת אנגלית. קריאה בספרים באנגלית וצפייה בסרטים וטלוויזה ללא תרגום מאוד עוזרת. תואר ראשון בישראל אמור לקחת 3 שנים (תלוי במקצוע) בעיקרון אפשרי אולי להוריד בסמסטר או שניים אך צריך בשביל זה ציונים מאוד גבוהים. ימים פתוחים, הם תצוגת תכלית של האוניברסיטה לגבי מה יש ללמוד בה. הם בדרך כלל די מיותרים. בידינג זאת שיטת הרכבת מערכת השעות הממוחשבת של האוניברסיטה. היא נוראית. עם יש עוד שאלות (מקווה שיותר ממוקדות) אני כאן בשבילך
 
תגובה

הי... תודה על התשובות... עוד שאלות: מה זו ועדת חריגים,איפה יש את הועדה הזו ? האם רק אנשים מבוגרים שרוצים ללמוד באוניברסיטה/אות(למשל תואר ראשון) יכולים להופיע בועדה הזו ? אילו חריגים יש ? אפשר פירוט עליהם ? אין שום אפשרות ללמוד(באופן כללי) תואר ראשון באוניברסיטת ת"א שנה וחצי/שנתיים במקום 3/4 שנים ? אם יש אפשרות לזה,מה צריך לעשות בשביל זה ? למה ימים פתוחים הם מיותרים בד"כ ? מה יש בהם ? מה עושים בהם ? למה בידינג זו שיטה נוראית של הרכבת מערכת השעות ההמוחשבת של אוניברסיטת ת"א ? האם חייבים להיות חברים באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א בשביל להינות מהנחות למקומות בילוי למשל ולהשתמש בכל מה שהחברים באגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א יכולים להשתמש בו(לא ידוע לי מה זה...) ? האם חיבים להיות חברים באוניברסיטת ת"א בשביל להשתתף בעשייה של/עבודה על העיתון של אוניברסיטת ת"א(לא ממש זכור לי שמו של העיתון) או לא ? מה זה העיתון של אוניברסיטת ת"א ? זה עיתון מעניין ? זהו בינתיים...מקווה מאוד שתענו לי על השאלות האלו... תודה
 

sparx

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo54.gifוואו הרבה שאלות..

ועדת חריגים כשמה היא וועדה לכל מי שחריג מבחינת תנאי הקבלה.. אם נגיד את לא עומדת בתנאי הקבלה לחוג אבל חושבת שמגיע לך מסיבה כלשהי, את יכולה להגיש בקשה לוועדת חריגים.. אין אפשרות ללמוד תואר ראשון בתל אביב בשנה וחצי שנתיים. בימים פתוחים מסבירים לך על הפקולטות השונות והחוגים.. אין שם יותר מידע ממה שתמצאי באתר האוניברסיטה.. אבל בעיני זה לפעמים יותר קל ונחמד לשמוע את הדברים מאשר לקרוא אותם באתר וגם יש לך את מי לשאול שאלות פנים מול פנים. בידינג בעיני היא לא שיטה נוראית.. אבל כשלא מקציבים לך הרבה נקודות אז זה הופך את הסיטואציה למאתגרת עד קשה. אין לך מה לחשוב על בידינג עכשיו זה סתם מבלבל וכל עוד לא נרשמת ללימודים ויש לך בידינג שמתחיל עדיף לך לא להכנס לזה או לנסות להבין איך זה עובד. כן כדי לקבל הנחות מאגודת הסטודנטים צריכים להיות חברים בה. אין לי מושג לגבי העיתון של האוניברסיטה.. אבל יש פה מישהו בפורום שכותב לעיתון אז אולי הוא יוכל להאיר את עינייך..
 

Tipush

New member
לא נכון

במקרים מאוד חריגים יש אפשרות לסיים תואר בשנתיים. ראיתי כבר אנשים שעושים את זה, אבל הם יחידי סגולה. מדובר על אנשים שלומר עליהם שהם מצטייינים זה לשון המעטה ויש להם מיליון ואחת סיבות לעשות את התואר בשנתיים. את חלקם שולחים מהעבודה (לפעמים גם בתשלום) לעשות את התואר.
 
תגובה

הקפצה... יש לך מידע על אפשרות לסיים לימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א ארי שנה וחצי/שנתיים(באופן כללי) ? מה צריך לעשות בשביל לסיים את לימודי התואר הראשון באוניברסיטת ת"א אחרי שנה וחצי/שנתיים(אם זה אפשרי) ? תודה
 
המשך

תיקון:אחרי ואשמח מאו אם תענו לי גם על השאלות ששאלתי אתכם בהודעתי המקורית(5 שאלות)... תודה
 
למעלה