סיון סיון 1
New member
לימודים באניברסיטת ת"א
הי... 1.מה זה בדיוק בידינג ? אפשר פירוט על זה ? ומי בכלל צריך את הבידינג הזה ? 2.מה יש בימים הפתוחים שיש באוניברסיטה/ות ? מה עושים בהם ? (למשל,באוניברסיטת ת"א)... 3.אם ארצה ללמוד תואר ראשון באוניברסיטת ת"א אוכל לסיים ללמוד אותו אחרי שנה וחצי/שנתיים במקום אחרי 3/4 שנים ? האם אוכל להתקבל ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א אחרי שאעשה מבחן אמ"יר במקום פסיכומטרי ? זה בכלל אפשרי ? 4.האם חייבים לקבל ת.בגרות ולהיות עם בגרות מלאה בשביל להתקבל ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א,באופן כללי ? 5.מה לעשות כדי ללמוד למבחן האמי"ר ולעבור אותו בהצלחה וכמו שצריך ? האם צריך לעשות קורס למבחן אמי"ר או לא ? מתי יהיו מבחני אמי"ר ? באיזו רמה של אנגלית צריך להיות מבחן האמיר כדי שיהיה אפשר לעבור אותו בהצלחה ? מקווה מאוד שתענו לי על ל השאלות,זה ממש חשוב לי.... תודה
הי... 1.מה זה בדיוק בידינג ? אפשר פירוט על זה ? ומי בכלל צריך את הבידינג הזה ? 2.מה יש בימים הפתוחים שיש באוניברסיטה/ות ? מה עושים בהם ? (למשל,באוניברסיטת ת"א)... 3.אם ארצה ללמוד תואר ראשון באוניברסיטת ת"א אוכל לסיים ללמוד אותו אחרי שנה וחצי/שנתיים במקום אחרי 3/4 שנים ? האם אוכל להתקבל ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א אחרי שאעשה מבחן אמ"יר במקום פסיכומטרי ? זה בכלל אפשרי ? 4.האם חייבים לקבל ת.בגרות ולהיות עם בגרות מלאה בשביל להתקבל ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א,באופן כללי ? 5.מה לעשות כדי ללמוד למבחן האמי"ר ולעבור אותו בהצלחה וכמו שצריך ? האם צריך לעשות קורס למבחן אמי"ר או לא ? מתי יהיו מבחני אמי"ר ? באיזו רמה של אנגלית צריך להיות מבחן האמיר כדי שיהיה אפשר לעבור אותו בהצלחה ? מקווה מאוד שתענו לי על ל השאלות,זה ממש חשוב לי.... תודה