לילי החליטה לאמץ

לילי החליטה לאמץ

בטח אתמול כולם ראו ערוץ 2. בערוץ 10 עסקה הפעם מיקי חיימוביץ' בטיפולי פריון. אחת המשתתפות היתה לילי, שעברה הרבה (13) הפריות מבחנה ללא הצלחה. היום אצל רפי רשף היא התראיינה וסיפרה, שהיא ובעלה החליטו לאמץ. ומה הביא אותה לכך?- היא היתה בהקרנה של הסדרה של מיקי יחד עם המשתתפים האחרים. פתאום שמעה תינוקת בקהל, ולא הבינה מה פתאום... מסתבר שזו היתה דניאל של אורי (מהפרק הקודם). לילי ראתה את דניאל, וליבה פשוט נמס- כדבריה. האסימון נפל והיא ובעלה החליטו לאמץ.
 
רק בשביל זה היה שווה לעשות את התוכנית

ולכל מי שחושב שטיפשים משתפים פעולה עם הטלויזיה אני רוצה להזכיר את הפסוק: "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו..." (אני מקוה שהציטוט מדויק), אז לילי שהיתה שבורה והחליטה שהיא כבר לא רוצה להיות אמא ולא רוצה אפילו להיות מאושרת (כך היא אמרה בתוכנית) ראתה את הפרק בנושא האימוץ והחליטה לשנות את דרכה ולפנות לאימוץ. אני מדברת איתה ארוכות בימים אלה והיא מאושרת מההחלטה על שינוי הכיוון ונרגשת מהציפיה להיות אמא. אני לא יודעת אם ללא תוכנית מסוג זה היא היתה מגיעה למסכנה זו. ובדיוק בשביל אנשים כאלה החלטתי שזה נכון לעשות זאת (כמובן שהיה גם את שיקולי התעוד המקצועי). כן ירבו נשים כמו לילי שבמקום לשקוע בקשיים יראו את האור!
 

גלעדה

New member
צודקת! לך כבר שמור מקום בגן עדן בזכותך לילי

תהיה אמא! כשראיתי את התוכנית בה לילי אמרה שלא תהיה אמא ולא תהיה מאושרת לא הבנתי למה היא לא מאמצת... ובזכות הבכי של ילדתך המתוקה לילי "חזרה לחיים"... כל הכבוד לך על האומץ להיחשף והנה הרווחת מהתוכנית גם תחושה נהדרת כל כך... אני מקווה שלילי תיכנס לפורום הזה ותיעזר בו.
 

fatfat

New member
אף אחד לא ניסה לשכנעה לאמץ

אבל אם בעקבות המפגש עם בתה של אורי היא הבינה שאפשר גם אחרת ושלא משנה באיזו דרך הילד מצטרף למשפחה, ברגע שהגיע הוא הילד שלך לכל דבר, אז בהחלט היא הרוויחה. גם פה בפורום מזמינים הרבה פעמים מתלבטים וחוששים למפגשי פורום, כי ידוע שאין טוב ממראה עיניים.
 

Kalla

New member
אי אפשר להשוות כי זה לא כרוך בחשיפה פומבית.

אני תמיד מוכנה לדבר באופן אישי אם מי שמתעניין ומתלבט וגם עשיתי זאת לא פעם. רק בלי הרייטינג.
 

lia לייה

New member
איזה כיף לשמוע.

היה ממש עצוב וקורע לב לראות אותה מיואשת מלהיות אמא, וכיף לשמוע שהיא חזרה בה! ועומדת גם היא להגשים את החלום.
 

צבעוני1

New member
ל - לילי!

אני מבינה שיש מי שיעביר לה את המסר. שמחה בשבילך שבעלך הסכים לתהליך האימוץ.. כמי שנפגשנו לפני כשנתיים וחצי כשחזרנו עם בתנו ארצה.. ונתתי לך את הטאת מס' הטלפון של העמותה שדרכה אנו זכינו להיות הורים לבתנו היקרה ולא היית בטוחה, בעלך אולי דשדש בעניין.. לכל אחד מגעיה זמנו (או שלו- זה גם בסדר לפי החלטה משותפת) שתהיה לכם הצלחה בדרככם לךהיות הורים! בטח נפגש מתי שהוא..
 
../images/Emo45.gif שיהיה בהצלחה, כל הכבוד ללילי

אם יוצא גם משהו טוב מהתוכניות האלה, אז כנראה שהיה שווה למרות הכל.
 

גל3107

New member
ללילי ומשפחתה שיהיה המון הצלחה הגעתם לרגע שבו

תהיו בוודאות הורים שהכל ילך בקלות ותחבקו אוצר/ית בהקדם
 
למעלה