לילה לילה

לילה לילה ../images/Emo29.gif

עומר עדיין לא ישן לילה שלם (בד"כ). הוא בן 8.5 חודשים. אני לא מתכוונת לעשות שום-דבר בעניין, אבל סתם מתוך סקרנות: שמעתן את הסברה שאם לא נגשים אליהם כשהם בוכים בלילה הם לומדים להרדם חזרה לבד ולא בוכים? יש לכן שיטות אחרות שניסיתן בהצלחה או ללא הצלחה?
 
לומדים להרדם לבד? שיטה מוזרה..

שחר היום בת שנה וארבע מעולם לא ישנה לילה שלם לבד. חיינו השתנו מאז שהיא ישנה איתנו במיטה! כל לילה ישנים. חוץ משיניים, התקררויות וכו'. ממליצה בחום.
 
נושא כאוב במיוחד במחוזותינו

אנחנו ניגשים. השאלה היא למה הם מפסיקים לבכות כשלא ניגשים אליהם (וכמובן אחרי כמה זמן). השיטה שלא עבדה לנו היא שאבא של יואב ניגש אליו - מציע מים ומרדים בחזרה (יכול לקחת בערך שעה של בכי). היינו מאד עיקביים איזה שבוע אבל אז יואב קיבל חיסון+יצאנו לחופש אז הכל נהרס. לפי דעתי מאד חשוב שהתינוק יבין (שלא סתם מתעללים בו) וגם שתהיו ממש ממש נחושים (זה הכי חשוב בעצם כדי לשים גבולות באופן אפקטיבי).
 

mevav1

New member
אני לא אוהבת זאת. אני חושבת שעד

שהם לא יודעים לדבר וכל עוד הם לא מבינים כבני שנתיים אין על מה לדבר. אני עדיין!מרדימה את אהובתי על הידיים למרות שהאחות טפ"ח והרופאה שלה אמרו לי שזה לא בריא,אבל אני ממשיכה בזה. אני לא מסוגלת לתת לאהובתי לבכות בשעת לילה מאוחרת ולכי תסבירי לה את כוונתך. בקיצור,סבלנות,זה לא יימשך כך לנצח,מנסיון. כ"כ חשוב לתת הם צומי ואהבה שזה לדעתי יותר וחשוב מעצמנו ומנוחיותנו. אני אומרת זאת רק משום שאח"כ הם גדלים בידיעה שאוהבים אותם ויש להם על מי לסמוך. וחלילה,לר דיברתי עלייך,אלא על השיטה לתת להם לבכות עד שיירדמו.
 

lulyK

New member
הסברה נכונה.

בעיניי המחיר שלה כבר מדי. לא ניסינו שום שיטה, ולקראת גיל שנה הלילות השלמים הפכו למשהו קצת יותר נפוץ במחוזותינו (גם קודם, הוא התעורר בערך פעם אחת לבקבוק, וחזר מיד לישון). מיום לידתו הוא ישן איתנו בחדר, ומאז בקיעת הטוחנת של גיל שנה וחודשיים, הוא ישן איתנו במיטה.
 

אביטלתל

New member
יכול להיות שהם לומדים דברים אחרים

שאין מי שינחם אותם בלילה לכן הבכי לא יעזור ומחוסר ברירה הם נרדמים בעיני יש פה הרבה ייאוש
 
אני לא מאמינה בלתת לילד תחושה שהוא

ננטש... אני ניגשת בכל פעם שהיא ב;וכהף מלטפת את הגב, נותנת מים/תה/מוצץ/אוכל אם לא ניגש אליה היא פשוט תבין שאין לה על מי לסמוך. בגלל זה היא תחזור לישון לא בגלל שלמדה...
 

reuthal

New member
לפי דעתי

הכונה היא לא שהם לומדים לא לבכות כי לא ניגשים אליהם, אלא הם לומדים להרדים את עצמם לבד, הרי גם אנחנו לפעמם מתעוררים באמצע הלילה. ובאמת היתה תקופה של כמה ימים שהוא בכה משום שרצה לישון רק על הידיים או איתנו ושמתי אותו במיטה שלו (כמובן שגם לעמוד לידו לא עזר, הוא רצה רק ידיים), אחרי כמה ימים הוא למד שאם הוא בוכה כי משהו מציק לו אני באה, אבל להרדם (אני נותנת לו על הידיים ואז מעבירה למיטה, אם הוא מתעורר מזה-) הוא צריך לבד ובחדר שלו. יש לי ילד מאושר וחייכני וישן בלילה!!! (קימה אחת לבקבוק ב6:00 ולפעמים עוד אחת למים באזור 3:00)
 

אמא נחה

New member
לא ולא

אם לא ניגשים אליו בלילה כשהוא בוכה הוא מבין שמשום מה בשעות הלילה אמא לא מתייחסת לבכי שלו. אולי בסוף מרוב יאוש הוא ירדם ויפסיק לקרוא לך לשווא. אם זה שווה לך בשביל לישון טוב אז תעשי את זה. אני לא מדברת בציניות - פשוט אני רוצה שתביני את המשמעות של המעשה הזה של לא לגשת לילד בוכה. אני אישית הייתי מוכנה לקום כמה פעמים ולעמוד לצידו כשהוא בוכה, שיידע שאני שם אבל שהוא צריך לישון. ובגיל 11 חודשים הוא הבין את זה וישן כל הלילה. בחיים לא הייתי רוצה שהילד שלי ייתיאש מלקרוא לי. אבל שוב - אם את כל היום גמורה מעייפות מהלילה וחשובה לך השינה הרציפה אז תנהגי לפי ראות עיניך. אם את רוצה טיפים איך לגרום לילד לישון כל הלילה בלי להשאיר אותו לבכות לבדו - אשמח לעזור. ביי ביי ושבת שלום, יעל נ.ב - אני מקווה שלא הייתי בוטה מידי בדברים שכתבתי פשוט קשה לי עם העניין שבגלל שהשיטה של לא לגשת לילד הבוכה עובדת על פני השטח אז ממהרים לאמץ אותה בלי להבין מה מתרחש מתחת לפני השטח
 
למעלה